Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laittomuutta,
ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
Ja tuo on niin varma asia, että Jeesus toistaa sen samassa luvussa jakeissa 49. ja 50.
Ja on tosi asia, että tälläkin helluntaipalstalla on sellaisia touhuajia, jotka jos eivät tee parannusta teoistaan, ja elävät tarpeeksi pitkään, niin enkelit todella heittävät tuollaiset tuliseen pätsiin, huolimatta siitä, että vaikka kuinka kirkkaasti ovat tulleet uskoon ja saaneet Pyhän Hengen.
Täällä on sellaisia, jotka vain parjaavat ja parjaavat sekä moittivat ja moittivat, vaikka hei eivät itse ole nähneet moitittavaa vaan ovat vain kuulleet huhun tai kuulopuheen
jostakin.
Toki jos jokin taho tai jotkut tekevät pahaa ja se on omakohtaisesti nähtyä ja koettua, saa siitä kertoa totuudenmukaisesti.
Monella täällä helluntaipalstalla on tarve tehdä parannus pahoista töistään, sillä muutoin on helvetti loppusijoituspaikka, ja sen ei ole naurunasia.
Jeesus on kyllä pitkämielinen ja mielellään antaa anteeksi ristillä kärsimisen ja kuolemisensa sekä vuodatetun verensä ansiosta, mutta jos liikaa venyttää hänen
pinnaansa, se kostautuu ja tällaista rikkuria ei enää armahdeta ja hän ei saa enää anteeksi.
ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kansojen tuomio, samasta myös Matt 24-25 ”toinen otetaan (Helvettiin) ja toinen jätetään (Valtakuntaa).”
Lammaskansat omistavat maanpäällisen valtakunnan ja vuohikansat kokevat ylösnousemus kuoleman Helvettiin, - Anonyymi
TotiSESTI, totiSESTI helvetti hehkuu ja pätsi porisee! Kun jumalaton kuollessaan korahtaa, niin helvetin pätsi porahtaa!
- Anonyymi
Laittomuus alkoi 1800 luvulla voittaa alaa Ranskan vallankumouksen jälkeen. Tehtiin toisenlaisia oppeja joissa oli toinen Henki ja muu kuin Jeesus Messiaana. Nämä olivat ns. Lajivirsiä ja sukuvirsiä ja etunenässä oli myös Kalevala.
Maailmassa on 36525 pyhää teosta jotka ovat tarkkoja ja tiukkapipoisia. Jopa aivan vaarallisen kohtalokkaita lain rikkojille. Mutta 1800 luvulta alkaen kun paperi vapautui syntyi vähitellen 400000 lajikirjaa ja 8 000 000 sukuvirttä. Nämä eivät olleet tiukkoja lakeja vaan löysiä ja maailma alkoi juosta niiden vapauden perässä.
Syntyi valokuvat, elokuvat, kioskikirjallisuus, kioskilehdet ja sarjakuvat jne. Laittomuus lisääntyi tuossa vapauden huumassa. - Anonyymi
Enkelit ovat kuolleiden ihmisten sieluja eikä niillä ole siipiä. Kummituksetkin ovat maan piiriin väliaikaisesti jääneitä sieluja.
Itsemurhan tehnyt jää yleensä maan piiriin enkeliksi niin pitkäksi aikaa kun hänen oikea lähtöhetkensä olisi tullut. - Anonyymi
"mielellään antaa anteeksi ristillä kärsimisen"
En tunnista muotoiluasi edes vaihtoehtoiseksi Raamatun tulkinnaksi. Jos pitäisi kirjoitusta pyhänä tai edes vakavasti otettavana, pyrkisi huolellisuuteen. - Anonyymi
Tässa ny kuulekaatte taas, oon minäki vanha mutta viisas, enkä mikään helluntain höyrypää!!! Tiedän tasan mistä puhun, oon 73 vuotta elävänä elänyt ja TONTUT on mun kanssani puhuneet – ei mitkään henget eikä saatanat, VAAN PIHASAAUNAN TONTUT!!!
Teidän helluntaipalstan kans kyllä menee suoraan jonneki kuuma paikkaan, suoraan Kiuas-Perkeleen syliin! Ja se ei oo ees vertauskuva, siellä se kyttää, kivien välissä, ja syöttää valheita!! KAIKKI HAUKKUU TOISIAAN NIINKU NYTKIN!!! Siunaa ja varjele, ei täällä kukkaa rakasta ketää, vain KILPAILLAAN että kuka on pyhemmän pyhä. No MINÄ oon pyhempi ku te yhressä, koska MINÄ kuuntelen tonttuja.
Tonttu-Kalle sano eilen kun saunapuita hakkasin, että "mummo, älä enää syö niitä kirkkokeksejä, ne on muovia." Ja minä uskon Kallea, koska sillä on varvassandaalit vaikka on pakkasta. Sekö ei oo merkki ylhäältä!?
Uskontoni nimi on: Pyhän Kiuastulen Tonttukirkko
Meidän opit:
1. Sauna on temppeli.
2. Tontut puhuvat savun kautta.
3. Jos kuulet sihinää, se ei oo löyly, se on enne.
4. Helluntailaiset on tonttujen mukaan "särisevä radio" – turha meteli!
5. Ruisleipä on pyhä.
6. Saunassa EI käytetä bluetoothia – se hämmentää henkiä.
Kyllä tässä palstassa haisee kärähtänyt sielu, eikä se oo mun kiukaasta. Älkää tulko mulle sanomaan miten uskotaan – MINÄ näin tontun juovan pillimehua lattialuukusta. Tonttu ei valehtele.
Että pitäkää tunkkinne, minä pidän löylyni.
– Mummo, saunan alta- Anonyymi
Hienoa että olet löytänyt oikean ainoan uskon. Siitä on ollut aikaisemminkin juttua.
Me tonttujen kaverit emme edes kiistellä keskenämme vaan jokainen on oikeassa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18891463/kaikki-on-rakennettua
-Suurtontun uskollinen seuraaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983