Helsingin Sanomat esittää Vihreät jonkinlaisena liberaalina ei-sosialistisena puolueena on silmänkääntötemppuja ja niiden yrityksiä. Sanotun puolueen historia entisine (ja nykyisine) taistolaisineen ja erityisesti puolueen toiminta edellisessä vasemmistohallituksessa ja nykyisessä eduskunnassa eivät erota sitä millään tavoin muista entisistä kommunisteista nykyisessä vasemmistoliitossa.
Helsingin Sanomat salaa Vihreiden taistolaishistorian
15
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hesari on pilattu pikkutyttö- toimittajilla.
He ovat tietysti vihr/ vas. - Anonyymi
Salaako Hesari myös halla-ahon ja purran vihreän menneisyyden?
- Anonyymi
No mutta PS oli vasta kolmanneksi viimeinen.
Mitä tuota angstaamaan.
Saapa nähdä meneekö RKP edelle 18.4.2027 vaaleissa.
Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Höpö hölö . Itse olin kokkari. 20 vuotta ja nyt olen ollut vihreä 15 vuotta .
- Anonyymi
Kokkariperheiden kakaroitahan ne taistolaisetkin olivat.
Vihreät ovat olemukseltaan samanlainan herätysliike kuin taistolaisetkin olivat. Se on oleellista. - Anonyymi
Se on selvästi mielenterveyshäiriö? Oikealla lääkityksellä pääset irti tuosta vihreästä kuluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on selvästi mielenterveyshäiriö? Oikealla lääkityksellä pääset irti tuosta vihreästä kuluista.
Kultista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkariperheiden kakaroitahan ne taistolaisetkin olivat.
Vihreät ovat olemukseltaan samanlainan herätysliike kuin taistolaisetkin olivat. Se on oleellista.Sehän on entisten natsien perustama liike muinaisessa Saksassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on entisten natsien perustama liike muinaisessa Saksassa.
Mikko Paunio tietää asiasta paljon. Hän on kirjoittanut kirjan nimeltään vihreä valhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko Paunio tietää asiasta paljon. Hän on kirjoittanut kirjan nimeltään vihreä valhe
Tämä Paunio on demaritaustainen henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Paunio on demaritaustainen henkilö.
Helsinkiläinen lääkäri
- Anonyymi
Höpö höpö itsellesi. Vihreät oli alkujaan vihreä liitto johon liittyi entisen SKDL:n jäseniä kun puolue lakkautettiin SKP:n ja Taistolaisten mukana. Vihreä liitto järjestäytyi myöhemmin puolueeksi Vihreät kerättyään tarpeeksi jäseniä.
- Anonyymi
Vihreät oli neutraali vielä 1900-luvun puolella. Välillä niin oikeistolainen, että sai siitä valitusta.
Vihreä aate vaan kuuluu oikealle. Sille ei voi mitään. Se saa pelkkää tuhoa aikaan vasemmalla. Turhaa työtä ja valtava määrä tuhoa. - Anonyymi
Taistolais-kommunisti Hassiko porvari, Purran esikuva.
- Anonyymi
Vihreät on kokoomuksen puisto-osasto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098