IS - Orpolta tylyt terveiset vaalivoittaja Lindtmanille
Pääministeri vastasi, olivatko nämä hänen viimeiset vaalinsa kokoomuksen puheenjohtajana. Tottakai minua harmittaa, että tämä historiallinenkin putki vaalien ykkössijoissa katkesi, mutta me voitimme vaaleissa lisää kannatusta.
Mutta kysymys oli, olivatko nämä viimeiset vaalinne puheenjohtajana?
– No sitä en kyllä menisi sanomaan. Ei minusta niin vain pääse, Orpo naurahti.
Orpolta kysyttiin myös, peruuko hallitus hoitotakuupäätöksen Sdp:n puheenjohtajan Antti Lindtmanin vaalivoiton kunniaksi. Hallitus pidensi hoitotakuuta kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen.
– Emme tule sitä muuttamaan, Orpo vastasi.
ORPO ei todellakaan välitä mitä muut ajattelevat ja sanovat, vaan mitä se itse tahtoo, ja haluaa!!! On se omituinen, ettei kenenkään mielipide vaikuta, hän in itse VAIN oikeessa, ei kukaan muu. Köyhiäkään ja vanhuksia ym ei ole, on vaan ihmisiä jotka on itse syyllisiä siihen että menee heikosti. Noin se siirtää omat mokansa muiden niskaan.
Eli orpon valehtelu ja huijaaminen jatkuu
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka valehtelee?
Jopa Hesari totesi SDP: n voittaneen vaalit lupauksilla joiden lunastaminen ei ole mahdollista. Se että tällainen tieto tulee Hesarista on jo sinällään ihme. Ja kertoo paljon valheiden räikeydestä. Tunnetusti Hesarin kynnys vassaripuolueiden kritisoitiin on korkea.
Minkälainen hölmö vieläkin lankeaa näihin tarkoituksellisesti turvallisuudentunteita herättäviin tunteisiinvetoaviin valheisiin joita nämä vaalispedet viljelevät vaalipuheissaan?
Vaalivoittoa puolueet tavoittelevat siksi, koska vaalivoitto tietää rahaa puolueelle itselleen. Ja puolueelle valuva raha tarkoittaa rahaa puolue- eliitille. Se on se SYY miksi näemme vaalivoittajien onnesta soikeeta juhlintaa.
Ihmisten kyky olla uskomatta omia havaintojaan ja omaa empiriaansa olemassa olevasta todellisuudesta ja korvata se sokealla uskolla jonkun auktoriteetin painokkaseen satuiluun on ällistyttävä.
Yhteiskunta pyörii omalla painollaan tavallisten ihmisten tekemällä työllä, ei poliitikkojen ahkeroinnilla. Se mitä poliitikot päätöksillään muuttavat on näennäistä näpertelyä siirtämällä veroeuroja laarista toiseen. Mikä on muuttunut viimeisten 30- aikana Suomessa? Ei yhtään mikään. Eivätkä tavalliset talliaiset sitä huomaa. Kaikki ongelmat ovat pysyneet ennallaan. Korkeintaan asiat ovat hivuttautuneet hiljalleen huonompaan suuntaan aivan riippumatta siitä mikä hallituskokoonpano siellä on kulloinkin heilunut.- Anonyymi
Näin SDP: n voiton juhlintaa. Siellä Meriläinen aplodeeraa aivan tohkeissaan vieläkin razmyarille. Luuleekohan noi oikeasti vieläkin nasiiman olevan joku paljon kärsinyt afgaanityttö joka on kammennut itsensä kurjista oloista Suomen poliittiseen eliittiin? Koska Suomi on niin hyvä maa ja tuollaisen alistetun vainottu tyttöparan nouseminen kurjuudesta poliittiseen eliittiin hillotolppien äärelle Suomessa hivelee näiden aivottomien meriläisen narsistista itsetunnotonta sielua.
Kuka heille kertoisi että natsimasiina on kultalusikka suussa syntynyt diplomaattiperheen tytär joka tottui jo lapsena luksuselämään? Se, että hän pääsi etuajo- oikeudella Suomeen pakoloiseksi oli myöskin etuoikeus, ei tragedia.
Jumalauta on noi tyhmiä.
- Anonyymi
Miten se vanha kettu karvositaan pääsisi!
Valehtelemalla valtaan ja siellä on ja pysyy. Orpo on sitkee luu, pahtekijänä ainutlaatunen. Kun vihaa ihmisiä, lapsia varsinkin ja opiskelijoita, vanhuksista puhumattakaan, niin heitähän on hyvä jymäyttää.
Heikompi aihmisiä voi surutta kiusata ja huijata, eduskunta on siitä omituinen, että rikos ja pahan teko ei ole mitään, ja valehtelu sallitaan, kunhan ei valehtele julkisesti eduskunnan kyselytunnilla, vaan ketoo muunneltua totuutta.
Purra sai tarpeeksi ja myönsi, mutta tämä orpo senkun jatkaa, viis veisaa kenestäkään. Putinin ja trumpin kamuja.- Anonyymi
Missä ne äs dee peen vappusataset viipyy?
Eikö sun homekorva pitänyt kuolla sukupuuttoon jo sata vuotta sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne äs dee peen vappusataset viipyy?
Eikö sun homekorva pitänyt kuolla sukupuuttoon jo sata vuotta sitten?Pile- Ilmari on nyt Tampereen uusi pormestari. Pääasia että on homo ja siksi humaani. Yhtään ei saanut mitään homolisää eikä sanna-marinlisää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-ilmari-nurminen-aikoo-johtaa-tamperetta-vastaa-nyt-riikka-purran-piikkiin/9137922
Pöllö- Kummolaa ikäsyrjittiin kun olis vielä halunnut vähän lypsää lisää teidän verorahoja omiin pohjattomiin taskuihinsa.
Eikö kukaan muu ole lopen kyllästynyt tähän tavallisia ihmisiä pilkkana pitävään sirkukseen jossa verorahaa valutetaan törkyisiä summia tällaisten vapaamatkustajien taskuihin?
Helsingin pormestarin palkka on korkeampi kuin New Yorkin. Mitä pormestari edes tekee työkseen?
- Anonyymi
Lupaavat pian toukokuun tonnia, jos ei peräti vapaata vero vuotta. Usko pois. Vaalit lähestyy.
- Anonyymi
Tai maalia vuodeksi laiturin sutimiseen.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin sain kehdesti yli 100 euron noston eläkkeeseen.
- AnonyymiUUSI
Äs tee pee.
Eläkeläisen asialla.
Eläkeläiset ensin, nuoret vttuun! Sanoo äs tee pee. - AnonyymiUUSI
Juu, miekin sain 1000 e eläkkeeseen kolmena vuonna, ja ruoka tulee ruokajonosta, eikä maksa mitään, niin hyvin elää, nyt meillä on 2 x 4990 e kk molmemilla eläke... enempikin saisi olla, odotamme vielä 5 tonnin korotusta.
- AnonyymiUUSI
Rikkaat kävivät kaikki äänestämässä ja Kokoomuksella oli hyvä kannatus. Rikkaiden etujen ajaminen jatkuu.
- AnonyymiUUSI
Orpo äänesti itteään!!! hehheheheeeee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808