Eli orpon valehtelu ja huijaaminen jatkuu

Anonyymi-ap

IS - Orpolta tylyt terveiset vaalivoittaja Lindtmanille
Pääministeri vastasi, olivatko nämä hänen viimeiset vaalinsa kokoomuksen puheenjohtajana. Tottakai minua harmittaa, että tämä historiallinenkin putki vaalien ykkössijoissa katkesi, mutta me voitimme vaaleissa lisää kannatusta.

Mutta kysymys oli, olivatko nämä viimeiset vaalinne puheenjohtajana?

– No sitä en kyllä menisi sanomaan. Ei minusta niin vain pääse, Orpo naurahti.

Orpolta kysyttiin myös, peruuko hallitus hoitotakuupäätöksen Sdp:n puheenjohtajan Antti Lindtmanin vaalivoiton kunniaksi. Hallitus pidensi hoitotakuuta kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen.

– Emme tule sitä muuttamaan, Orpo vastasi.

ORPO ei todellakaan välitä mitä muut ajattelevat ja sanovat, vaan mitä se itse tahtoo, ja haluaa!!! On se omituinen, ettei kenenkään mielipide vaikuta, hän in itse VAIN oikeessa, ei kukaan muu. Köyhiäkään ja vanhuksia ym ei ole, on vaan ihmisiä jotka on itse syyllisiä siihen että menee heikosti. Noin se siirtää omat mokansa muiden niskaan.

12

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka valehtelee?

Jopa Hesari totesi SDP: n voittaneen vaalit lupauksilla joiden lunastaminen ei ole mahdollista. Se että tällainen tieto tulee Hesarista on jo sinällään ihme. Ja kertoo paljon valheiden räikeydestä. Tunnetusti Hesarin kynnys vassaripuolueiden kritisoitiin on korkea.

Minkälainen hölmö vieläkin lankeaa näihin tarkoituksellisesti turvallisuudentunteita herättäviin tunteisiinvetoaviin valheisiin joita nämä vaalispedet viljelevät vaalipuheissaan?

Vaalivoittoa puolueet tavoittelevat siksi, koska vaalivoitto tietää rahaa puolueelle itselleen. Ja puolueelle valuva raha tarkoittaa rahaa puolue- eliitille. Se on se SYY miksi näemme vaalivoittajien onnesta soikeeta juhlintaa.

Ihmisten kyky olla uskomatta omia havaintojaan ja omaa empiriaansa olemassa olevasta todellisuudesta ja korvata se sokealla uskolla jonkun auktoriteetin painokkaseen satuiluun on ällistyttävä.

Yhteiskunta pyörii omalla painollaan tavallisten ihmisten tekemällä työllä, ei poliitikkojen ahkeroinnilla. Se mitä poliitikot päätöksillään muuttavat on näennäistä näpertelyä siirtämällä veroeuroja laarista toiseen. Mikä on muuttunut viimeisten 30- aikana Suomessa? Ei yhtään mikään. Eivätkä tavalliset talliaiset sitä huomaa. Kaikki ongelmat ovat pysyneet ennallaan. Korkeintaan asiat ovat hivuttautuneet hiljalleen huonompaan suuntaan aivan riippumatta siitä mikä hallituskokoonpano siellä on kulloinkin heilunut.

• Anonyymi

Näin SDP: n voiton juhlintaa. Siellä Meriläinen aplodeeraa aivan tohkeissaan vieläkin razmyarille. Luuleekohan noi oikeasti vieläkin nasiiman olevan joku paljon kärsinyt afgaanityttö joka on kammennut itsensä kurjista oloista Suomen poliittiseen eliittiin? Koska Suomi on niin hyvä maa ja tuollaisen alistetun vainottu tyttöparan nouseminen kurjuudesta poliittiseen eliittiin hillotolppien äärelle Suomessa hivelee näiden aivottomien meriläisen narsistista itsetunnotonta sielua.

Kuka heille kertoisi että natsimasiina on kultalusikka suussa syntynyt diplomaattiperheen tytär joka tottui jo lapsena luksuselämään? Se, että hän pääsi etuajo- oikeudella Suomeen pakoloiseksi oli myöskin etuoikeus, ei tragedia.

Jumalauta on noi tyhmiä.

• Anonyymi

Miten se vanha kettu karvositaan pääsisi!

Valehtelemalla valtaan ja siellä on ja pysyy. Orpo on sitkee luu, pahtekijänä ainutlaatunen. Kun vihaa ihmisiä, lapsia varsinkin ja opiskelijoita, vanhuksista puhumattakaan, niin heitähän on hyvä jymäyttää.

Heikompi aihmisiä voi surutta kiusata ja huijata, eduskunta on siitä omituinen, että rikos ja pahan teko ei ole mitään, ja valehtelu sallitaan, kunhan ei valehtele julkisesti eduskunnan kyselytunnilla, vaan ketoo muunneltua totuutta.

Purra sai tarpeeksi ja myönsi, mutta tämä orpo senkun jatkaa, viis veisaa kenestäkään. Putinin ja trumpin kamuja.

• Anonyymi

Missä ne äs dee peen vappusataset viipyy?

Eikö sun homekorva pitänyt kuolla sukupuuttoon jo sata vuotta sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne äs dee peen vappusataset viipyy?

Eikö sun homekorva pitänyt kuolla sukupuuttoon jo sata vuotta sitten?

Pile- Ilmari on nyt Tampereen uusi pormestari. Pääasia että on homo ja siksi humaani. Yhtään ei saanut mitään homolisää eikä sanna-marinlisää.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-ilmari-nurminen-aikoo-johtaa-tamperetta-vastaa-nyt-riikka-purran-piikkiin/9137922

Pöllö- Kummolaa ikäsyrjittiin kun olis vielä halunnut vähän lypsää lisää teidän verorahoja omiin pohjattomiin taskuihinsa.

Eikö kukaan muu ole lopen kyllästynyt tähän tavallisia ihmisiä pilkkana pitävään sirkukseen jossa verorahaa valutetaan törkyisiä summia tällaisten vapaamatkustajien taskuihin?

Helsingin pormestarin palkka on korkeampi kuin New Yorkin. Mitä pormestari edes tekee työkseen?

• Anonyymi

Lupaavat pian toukokuun tonnia, jos ei peräti vapaata vero vuotta. Usko pois. Vaalit lähestyy.

• Anonyymi

Tai maalia vuodeksi laiturin sutimiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Minä ainakin sain kehdesti yli 100 euron noston eläkkeeseen.

• Anonyymi
        UUSI

Äs tee pee.

Eläkeläisen asialla.

Eläkeläiset ensin, nuoret vttuun! Sanoo äs tee pee.

• Anonyymi
        UUSI

Juu, miekin sain 1000 e eläkkeeseen kolmena vuonna, ja ruoka tulee ruokajonosta, eikä maksa mitään, niin hyvin elää, nyt meillä on 2 x 4990 e kk molmemilla eläke... enempikin saisi olla, odotamme vielä 5 tonnin korotusta.

• Anonyymi
      UUSI

Rikkaat kävivät kaikki äänestämässä ja Kokoomuksella oli hyvä kannatus. Rikkaiden etujen ajaminen jatkuu.

• Anonyymi
        UUSI

Orpo äänesti itteään!!! hehheheheeeee...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1459
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1245
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1214
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      811
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe