Tulin siihen päätökseen olen viikonlopun ajan tutkinut kristinuskoa ja isamia ja muita uskontoja ja todennut ettei uskonnot ole minua varten so sovellu minun elämään liilaa rajoitteita ja tutkin kristinuskoa jotta pelastusi siinä pitäisi tehdä parannus lain rikkomisesta uskossa Jeesukseen jotta pelastuisi eikä sd ole enää nykyaikana mahdollista koska lakia ei voi noudattaa koskan ne on tarkoitettu muinaiseen Israeliin joka ei sovellu nykymaailmaan ja islamissa on paljon vielä enemmän käskyjä kuin kristinuskossa. En kykene rukoileman 5 kertaa päivässä ja paastoamaan ramadanin ihana lääkkeiden takia ja liikaa lakeja yms ei ole aikaa sellaiseen ei sovellu elämän tyyliini dd vaatisi täyden elämän muutoksen ja hindulaisuudesta en tiedän mutta siinäkin on liikaa käskyjä ynnä.muuta jota en jaksa noudattaa. Tutkin myös muita uskontoja eikä nekään ollut minua varten. Ehkä ainoa mahdollisuus on harjoittaa buddhalaisuutta koska siinä ei tarvitse kuin meditoida ja lukea pyhiä tekstejä.
Olen päättänyt olevani ateisti tai deisti loppuelämäni
16
92
Vastaukset
- Anonyymi
No etpä ole paljoa sitten kristinuskosta tajunnut viikonvaihteen lukemisilla.
- Anonyymi
Pelkkä usko ei riitä pelastuksee sinun pitää tehä parannus Mooseksen lain rikkomisesta uskossa Jeesukseen ja miten teet kun lsit ovat 2000 vuotta vanhoja?
- Anonyymi
Lue itse pelkkä usko ei pelasta https://johannesleijona.blogspot.com/2019/04/tehkaa-parannus-ja-ottakaa-uskovien.html?m=1
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa, josta pelastua "Jumala" loi ongelman itse ja tarjoaa nyt pelastusta itse luomaansa ongelmaan, se on huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa, josta pelastua "Jumala" loi ongelman itse ja tarjoaa nyt pelastusta itse luomaansa ongelmaan, se on huijausta.
Raamatussa ei edes puhuta jumalasta, vaan jostakin, joka väittää olevansa jumala, mutta ei ole sitä.
Kiduttajan palvominen on kristittyjen piilevää satanismia, olette vaihtaneet Saatanan nimen Jumalan nimeksi ja tyrkytätte tätä satanismia muille väkivallalla, olette Saatanan palvojia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei edes puhuta jumalasta, vaan jostakin, joka väittää olevansa jumala, mutta ei ole sitä.
Kiduttajan palvominen on kristittyjen piilevää satanismia, olette vaihtaneet Saatanan nimen Jumalan nimeksi ja tyrkytätte tätä satanismia muille väkivallalla, olette Saatanan palvojia.Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
Tämä kolahti: Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
David Bentley Hartin mukaan kristillisen kertomuksen ytimessä on jotain mätää, eikä ongelma koske vain kalvinisteja pimeine ennaltamääräämisoppeineen. Valtaosa koskaan eläneistä kristityistä on uskonut vakaasti, että Jumala tuomitsee huomattavan osan luomistaan ihmisistä ikuiseen kärsimykseen.
Jumalan ikioma Auschwitz
On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.
Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
Tämä kolahti: Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
David Bentley Hartin mukaan kristillisen kertomuksen ytimessä on jotain mätää, eikä ongelma koske vain kalvinisteja pimeine ennaltamääräämisoppeineen. Valtaosa koskaan eläneistä kristityistä on uskonut vakaasti, että Jumala tuomitsee huomattavan osan luomistaan ihmisistä ikuiseen kärsimykseen.
Jumalan ikioma Auschwitz
On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.
Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.Kiduttajan palvominen on kristittyjen piilevää satanismia, olette vaihtaneet Saatanan nimen Jumalan nimeksi ja tyrkytätte tätä satanismia muille väkivallalla, olette Saatanan palvojia.
HALUATTE EPÄTOIVOISESTI PELASTAA IHMISIÄ JUMALALTA, MUTTA TEIDÄN EI TARVITSE PELASTAA KETÄÄN JUMALALTA, KOSKA JUMALA EI OLE PELOTTAVA. PÄINVASTOIN.
TE KRISTITYT KUTSUTTE PAHUUTTA HYVÄKSI JA JULMUUTTA RAKKAUDEKSI.
- Anonyymi
Ei kiinnosta paikallaan enää kristinusko. Olen mielelummin deisti
- Anonyymi
Se vaikuttaisi pikemminkin saatanalta.
RAAMATUSSA EI EDES PUHUTA JUMALASTA.
"Vain Kristin usko voi sinut pelastaa kurjassa maailmassa, uskolla Jeesukseen pelastutaan!😇"
Kiduttajan palvominen on kristittyjen piilevää satanismia, olette vaihtaneet Saatanan nimen Jumalan nimeksi ja tyrkytätte tätä satanismia muille väkivallalla, olette Saatanan palvojia.
HALUATTE EPÄTOIVOISESTI PELASTAA IHMISIÄ JUMALALTA, MUTTA TEIDÄN EI TARVITSE PELASTAA KETÄÄN JUMALALTA, KOSKA JUMALA EI OLE PELOTTAVA. PÄINVASTOIN.
Jumalan ikioma Auschwitz
Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.
Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAAMATUSSA EI EDES PUHUTA JUMALASTA.
"Vain Kristin usko voi sinut pelastaa kurjassa maailmassa, uskolla Jeesukseen pelastutaan!😇"
Kiduttajan palvominen on kristittyjen piilevää satanismia, olette vaihtaneet Saatanan nimen Jumalan nimeksi ja tyrkytätte tätä satanismia muille väkivallalla, olette Saatanan palvojia.
Jumalan ikioma Auschwitz
Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.
Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.RAAMATUSSA EI EDES PUHUTA JUMALASTA.
KR 1933/-38
2Moos. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka KOSTAN isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
Sillä Herra, sinun Jumalasi, on siunaava sinua, niinkuin hän on sinulle puhunut; ja sinä lainaat monelle kansalle, mutta sinun ei tarvitse lainaa ottaa, ja sinä VALLITSET MONIA KANSOJA, MUTTA HE EIVÄT VALLITSE SINUA.
Puhutaanko tässä "valitusta kansasta" ja siitä, että olemme sen alamaisia? Ovatko he meidän yläpuolellamme?
2. 4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.
Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua.
KR 1933/-38
5Moos. 15:17 niin ota naskali ja PISTÄ SE hänen korvansa läpi oveen; olkoon hän sitten sinun orjasi ainiaan. Samoin tee myös orjattarellesi.
SAATANAN PUHETTA SE ON EI JUMALAN, JOTEN RAAMATTU EI OLE JUMALAN SANA.
- Anonyymi
Minä olen päässyt irti kristinuskosta olen tehnyt ksikkrs muuta kivaa ja pidin taukoa näistä palstoilta ja keskityin muihin juttuihin. Olen ollut enemmän ulkona ja saanut katse kontakteja muutamiin naisin yksin venäläinen katsottiin toisimme salilla ja sitten tullut kadulla vastaan ja katsoimme toisiamme pitkään en ole saanut mentyä juttelemaan skitsofrenian takia kun lähes mahdotonta näyttää tunteita tön sairauden takia sisälläni kyllä on tunteet mutta ulkoapäin en pysty niitä näyttämään olen vain hiljaa ja puhun hiljaa ja saatan vain katsoa pitkään sanomatta mitään yritän jatkuvasti hakeutumaan omiin oloihin ihmis kontakteista tän skitsofrenian takia. Mulla menee nykyään paremmin olen enemmän saanut oltua kaupungilla ja salilla. Tänäänkin kaupan nainen moikka mua ja sitten toisen kerran kävelin sitä kohti enkö sanonut mitään vaan tuijotin ja pysähdyin sen eteen sen hymyili mulle mutta en sanonut sanakaan vaan tuijotin sitä sitten sanoin vaan terve ja otin kanan munat ja häivyin tää sairaus on aivan hirveä
- Anonyymi
"Mulla menee nykyään paremmin olen enemmän saanut oltua kaupungilla ja salilla."
OIKEIN HYVÄÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mulla menee nykyään paremmin olen enemmän saanut oltua kaupungilla ja salilla."
OIKEIN HYVÄÄ."Mulla menee nykyään paremmin olen enemmän saanut oltua kaupungilla ja salilla."
Itsevarmuutesi näkyy myös mille, ehkä löydät ystäviä.
- Anonyymi
Syntymästä asti ollut psykoosi herkkyyttä mutta aikuisiällä sairastuin skitsofreniaan jatkuvan kiusaamisen takia enkä voi edes käydä palkka töissä skitsofrenia ja vaikeiden oppimisvaikeusien takia enkä koulussa saa tutkintoja läpi. Jo peruskoulussa oli hankalaa en saanut käytyä kuin avustajan kanssa sen peruskoulun loppuun ja ammatti tutkinnossa ei mitään toivoa että saisin läpi kokeiltu on monta kertaa. Jouduin rakentamassa elämäni uusiksi. Viime kerran kun olin ammatti koulussa olin noin vuoden kunnes iski psykoosi ja jouduin osastolle ja diagnoosina sairastuin skitsofreniaan ja sen jälkeen mikään ei ole ollut enää niinkuin ennen koulut jäi siltä osin kesken enkä pysty enää nyt ammattia käymään enää.ikinä. nyt olen työkyvyttömyys eläkkeellä. Johonkin oikku työhön voi onnistua mutta ei ammatti tason työt. Haluaisin naisystävän mutta skitsofreniaan takia ihan mahdotonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767