Trump laulaa Jeesuksesta

Anonyymi-ap

Trumpista on monia pääsiäisv ideoita joissa hän näkee Jeesuksen haudalla ja laulaa puhuu Jumalalle. Trumpilla on nuori lauluääni ja soittaa Flyygelia. Terveysoistava.

Kyllä on monipuolinen mies

. Muusikko javtalousmirs

28

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niillä konsteilla saadaan hihhulien äänet. Kun heiluttaa Raamattua ilmassa ja hokee "abortti, abortti, niin johan alkavat äänestää uutta messiastaan....

• Anonyymi

Ota Trumpista mallia hän tunnustaa Jeesuksen Herrakseen ja on kääntynyt pahoilta teiltään Jumalan puoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota Trumpista mallia hän tunnustaa Jeesuksen Herrakseen ja on kääntynyt pahoilta teiltään Jumalan puoleen.

Luetko edes vähän enemmän Raamattua ?

Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

10 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;
        11 mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.
        12 Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
        13 samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.

Onko siis Trumpin asiat kunnossa ?

Onko hän ihan oikeasti kääntynyt pahoilta teiltään ?

Ja onko siis esim. paavi aito ja hyvä ja oikea uskova, kun hänkin varmasti tunnustaa Jeesuksen herrakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riivaajatkin tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Korkeimam Jumalan pojaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetko edes vähän enemmän Raamattua ?

Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

10 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;
        11 mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.
        12 Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
        13 samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.

Onko siis Trumpin asiat kunnossa ?

Onko hän ihan oikeasti kääntynyt pahoilta teiltään ?

Ja onko siis esim. paavi aito ja hyvä ja oikea uskova, kun hänkin varmasti tunnustaa Jeesuksen herrakseen.

Niin kuin sanoin hän on kääntynyt pahoilta teiltään. Jeesus Kristus on hänen Herransa.

https://youtu.be/t3C51CYzPt4?si=IIW19bGN0zXn9oOV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sanoin hän on kääntynyt pahoilta teiltään. Jeesus Kristus on hänen Herransa.

https://youtu.be/t3C51CYzPt4?si=IIW19bGN0zXn9oOV

Ilm. 13:3

Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

Näetkö sinä Trumpin sydämeen? Et näe mutta Jeesus ja Jumala näkevät.

• Anonyymi

Ja hihuthan eivät tajua nähneensä feikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hihuthan eivät tajua nähneensä feikin!

Olet itse hi-hut. Laulu saattoi oli feikki mutta uskon tunnustus ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän se: "Ikäänkuin" Eli tekaistu näytöskään ei sulje pois..

• Anonyymi

Kuten sanottu, yksi ministeri uskoo tähän lahkoon. Ukko Ylijumala varjelkoon meitä, ettei heitä olisi enempää päättävissä elimissä.

• Anonyymi

David Korasinin lahko on varoittava esimerkki siitä touhusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

David Korasinin lahko on varoittava esimerkki siitä touhusta.

Mansonin lahkossa otettiin kirjaimellisesti Markuksen lopun lisäys ja juotettiin myrkkyä kohtalokkain seurauksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mansonin lahkossa otettiin kirjaimellisesti Markuksen lopun lisäys ja juotettiin myrkkyä kohtalokkain seurauksin.

myrkynjuonnit ja käärmeillä pistättämiset on perkeleestä ja lisätty Raamattuun kirkolliskokouksissa

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myrkynjuonnit ja käärmeillä pistättämiset on perkeleestä ja lisätty Raamattuun kirkolliskokouksissa

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Pitäisi olla iloinen että yksi sielu on taas voitettu Jeesukselle mutta mitä te kaksi teette näette vain käärmeitä. Hyi teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota se uskominen teettää joissakin.

Onneksi kehittyneissä maissa maallistuminen etenee.

• jeesus laulaa trumpista 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

• Anonyymi

Pelle mikä pelle,
      Huoraa ja laulaa jumalille.

• Anonyymi

Jeesus sanoo sanassa:

Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan. Joh. 5:43

• Anonyymi

Vaikka osaisit raamatun ulkoa pelastaako se sinun sielusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka osaisit raamatun ulkoa pelastaako se sinun sielusi?

Joka osaa Raamatun ulkoa se pelastuu? Ei, vaan joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka osaa Raamatun ulkoa se pelastuu? Ei, vaan joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu.

Eivät kaikki heistäkään pelastu vaikka osaavat raamatun ei ole pelastuminen noin helppoa.
        Ei se mene noinkaan. Eivät kaikki jotka ovat uskoneet ja heidät on kastettu ole pelastuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoja ja kasteita on niin monenlaisia.

Kastaa upotuskasteella Gagnes-virrassa, jossa voi uida kuilleitten ruumiita.

• Anonyymi

Trump, peto jonka "kuolihaava parani".

• Anonyymi

Tekoälyllä tehtyjä videoita.

• Anonyymi

Hedelmistään puu tunnetaan, ei mistää julistuksista ja lauluista.

Saatanakin on taivaan ylistyskuoron johtaja ja virittelee nytkin niitä ylistyskuorojaan lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

Nyt eletään tätä aikaaa.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi

No annetaan Trumpille mahdollisuus tehdä hyviä hedelmiä hän sanoo videolla että ei ole enää entisensä ja Jeesus muuttaa jokaisen ihmisen jos siihen suostuu. Vaihe vaiheelta.

• Anonyymi

Trump lakkautti heti ensimmäiseksi kaikkein köyhimpien avustusjärjestön lopettamalla sen rahoituksen. Paha mies on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5440
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1919
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      159
      1561
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1314
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      27
      1225
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1114
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1053
    9. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      46
      1042
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      895
    Aihe