Kumpi on inhimillisyydelle pahempi islam vai kommunismi ?
Pohdittavaa.
6
208
Vastaukset
- Anonyymi
Islam vaikkei kommunismi ihan kauheasti häviä.
- Anonyymi
Kyllähän molemmilla on hirvittävät menneisyydet , mutta kommunismi näyttää olevan onneksi häviämään päin mutta tuo inha islam vaan leviää .
Inhottavia kavereita molemmat aatteet.- AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=B4fXH7YYeQg
Kommunismin aikaansaannoksia: Kiinan kulttuurin tuho.
- Anonyymi
Kyllä nuo molemmat ovat myrkkyä länsimaiselle elämäntavalle.
- Anonyymi
Kuuluuko tuohon seuraan myös Korean Kansantasavallan mainio juche-aate tasa-arvoisena isminä ?
Onko suomessa olemassa Russofopiaseuraa tuo selkäytimestä lähtevä ja äidinmaidossa ahnaasti imetty tunne ja inho olisi kyllä yleishyödyllisen seuran ja valtionavut sekä verovapaudet ansainnut.
- Anonyymi
Kommunismi mielummin.
On älytöntä herätä jopa yöllä, kun oppineet vaatii, että Jumala vaatii kumarruksia. En ajatellu ottaa uusiks vuotta 0, vähän kuin Israelissa, missä kirjanoppineet hallitsi.
Olen lukenu Koraanin, ja siinä ei pahemmin järkeä ole. Osin uskonnollinen, osin kulttuurillinen kirja. Mut mikä pahinta: jos sen uskonnon keksijä oli luonteeltaan skorpioni-tiikeri, niin sitä suuremmalla syyllä jättäkää sikseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996