Tämän oikeisto hallituksen mielestä , varsinkin työministeri Satosen , mielestä työläisen palkka on pelkkä työn ilo.
Se työn ilo ei kuitenkaan elätä.
Ei elätä edes arvostus, jota varsinkin persut ovat jakaneet poliiseille.
Vai miksi poliisitkin lakkoilevat ?
Työläinen on palkkansa ansainnut
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ahneuttaa persu poliisit lakkoilevat.
- Anonyymi
Menkää töihin poliisit !
Terv.Riikka Purra - Anonyymi
Moni poliisi on kannattanut persuja, mutta mitä persut ovat antaneet poliisille? Eivät yhtään mitään!
- Anonyymi
Leikannut määrärahoja, resursseja ja virkoja. Sotkenut hallinnon ja lykännyt tarpeellisia uudistuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikannut määrärahoja, resursseja ja virkoja. Sotkenut hallinnon ja lykännyt tarpeellisia uudistuksia.
Marinin hallitus lisäsi runsaasti poliisien virkoja.
- Anonyymi
Poliisisetä suuttuu kun liksa ei nouse.
Voi vaikka ottaa kännipäissään aseen ja alkaa kapakan edessä paukutella by Vornanen style.- Anonyymi
Kun persupoliisi ei saa p**lua baarista, alkaa räyhääminen ja ammuskelu. Noin se menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319