kysymystä lienee kysytty jo kymmeniä kertoja ellei enemmänkin mutta mistä ateistit tarvitsevat todistuksen ja Minkälaisen todistuksen ateistit hyväksyvät Jumalasta. Pitäiskö sen olla joku tieteellinen yhtälö vai pitääkö olla jotakin hyvin konkreettista fyysistä silmien edessä tai kosketus samalla. Hipaisu. Ei mikään teoria vaan esim itse kuvattu video ja still kuvia. Asia on selvä sen jälkeen.
Tämä 2D maailma tarvitsee todistuksia.
Toivomme Jumalan kuvattavaksi
17
170
Vastaukset
- Anonyymi
Emme tarvitse tai kaipaa todistusta mistään.
Jumalien lisäksi on lukuisia perusteettomia väitteitä, enkä ainakaan minä pohdi miten minulle pitäisi todistaa liskoihmisten salaliitto, astrologian toimivuus tai se, että kolmiyhteinen Jumala vakoilee jatkuvasti ajatuksiani.
Uskon siihen mihin on perusteltu syy uskoa. Jos sinulla on tarve jotain todistaa, niin perustelujen tulisi olla rationaalisia ja uskottavia. Mutta en jää niitä odottelemaan henkeäni pidätellen. - Anonyymi
Vetten päällä kävely...Ei. Puhuva Aasi. Ei ei.
Ei sirkustemppuja. Mutta vedenpaisumus
Yhtäkkiä ollaan kaikki merellä. Ei sekään
voi toteutua oikeasti. Kyllä kallistuu Jeesukseen
Onko sekään mahdollista. Ainoa todiste kuitenkin - Anonyymi
Jos Jumala olisi olemassa, hän kykenisi todistamaan sen ihan itsekin. Mutta se jos mikä on hänelle mahdoton tehtävä.
”…mutta mistä ateistit tarvitsevat todistuksen ja Minkälaisen todistuksen ateistit hyväksyvät Jumalasta.”
Kysyikö Darwin biologien yhteisöltä, että millaisia todisteita nämä kaipaavat evoluutiosta? Ei kysynyt. Hän kirjoitti perustelut teokseensa ’On the Origin of Species by Means of Natural Selection, or the Preservation of Favoured Races in the Struggle for Life’, niin ettei siihen ollut tiedeyhteisössä vastaan sanomista vaan kaikki uskoivat.
Juutalaiset ja kristityt ovat myös kirjoittaneet painavan todistuksensa, ’Raamatun’. Se on ristiriidassa Darwinin teoksen kanssa. Siinä on tuhansia virheitä ja ristiriitoja. Darwinin teoksessa on 0 virhettä ja ristiriitaa.
Kehotan aloittajaa hiljentymään ja pohtimaan tätä eikä jatkuvasti kysele tällaisia lapsellisia ateisteilta.
Meidät vakuuttaa havainnot, jotka muutkin pystyvät havaitsemaan, ei siis harhat ja mielenhäiriöt. Havainnoista pitää kyetä tekemään yksiselitteiset ja havaitun todellisuuden kanssa ristiriidattomat johtopäätökset siitä, että kyseessä on Jumala. Tarkkaan ottaen Jumala jossain valokuvassa ei riitä. Sehän voi olla vaikka kärpäsen paska linssissä. FSM:stä on otettu tuhansia kuvia. Vakuuttavatko ne sinut FSM:n olemassaolosta?
https://www.spaghettimonster.org/category/sightings/- Anonyymi
Joshua juttelee Val Kilmerin kanssa
Hope Paranormal - Youtube - Spirit Box -
Kommentteja tulee - Anonyymi
Kuolleena puoli tuntia huh
https://fi.newsner.com/perhe/dannion-brinkley-oli-kuolleena-28-minuuttia/ - Anonyymi
Se voisi olla hyvä alku, että kaikki jumaliin uskovat uskoisivat samaan jumalaan. Ne todisteet voisivat olla mielenkiintoisia ateistillekin.
Veikkaan sinun olevan yksi niistä, jotka eivät tiedä eri jumaluskojen olemassaolosta, vaan luulee kristittyjen Jumalan olevan ainoa.
Otan sinun mieliksi tuon sinun Jumalasi katselmukseen.
Kyseisen hepun pitäisi olla kaikkitietävä ja kaikkivoipa, joten Se kyllä tietäisi ja pystyisi sen suorittamaan miten vakuuttaa joka ikisen omasta olemassaolostaan. Varsinkin kun teidän mukaan Se haluaa palvontaa ja huomiota jostain syystä.
Ja turha ottaa "vapaa tahto" korttia esille, koska teidän mukaan Paholainen tietää asian ja silti kapinoi. Itse asiassa ei ole vapaata valintaa, jos ei tiedä edes koko valinnasta. - Anonyymi
En tiedä mikä todiste saisi minut vakuuttuneeksi Jumalan olemassaolosta eikä se ole minun ongelma. Jumala tietäisi mikä todiste saa minut vakuuttuneeksi. Tätä todistetta ei ole vieläkään annettu, joka tarkoittaa ettei Jumalaa joko ole olemassa, tai Jumalaa ei kiinnosta minun uskoon tulo.
- Anonyymi
Jos olisi olemassa hyvä ja kaikkivoipa Jumala, jonka mielestä olisi tärkeää, että minä ymmärtäisin hänen olevan olemassa, niin miksi ihmeessä kenenkään ihmisen tarvitsisi minulle todistaa Jumalan olemassaolo?
Eikö hyvä ja kaikkivaltias Jumala pysty ihan itse todistamaan olemasssaoloaan? Mihin siinä ketään ihmistä tarvittaisiin? - Anonyymi
joku joka uskoo aku ankkaan sanoi että hänellä on todiste !!! valkoinen höyhen 🤣
- Anonyymi
Aamu Teeveen erikois vieras Jumala.
Mitä haluaisitte kysyä ekana ???
- onko muita jumalia??
Oletko Luoja?
- kyllä olen
Onko sinulla lapsia?? Teillä anteeksi.
- voit sinnitellä ja yrittää sinutella
- On lapsia mm Jeesus
Ovatko ateistit väärässä??
- kyllä valitettavasti- Anonyymi
Onpas vakuuttavaa. Tais jäädä ateisteille vain saunanlämmityshommat. Väittäisin, että sen useampi ateisti osaa sentään oikein :D
- Anonyymi
AamuTeeveen erikoisvieras Jeesus.
Osaatteko edelleen kävellä vetten päällä?
- En, sillä vesi muuttuu aina viiniksi koskettaessani sitä. Kävelen siis viinien päällä.
Saivatko ihmiset syntinsä anteeksi roikuttuanne ristillä?
- Kyllä. Mitä tahansa tekee, niin siitä vaan sanoi Tsaikovski ja hyppäs joutsenlampeen.
Oletko todella elossa, vaikka kuolit?
- No koko ajanhan tässä puhun paskaa.
Milloin teette lupaamanne kampäkin?
- Mikäs kiire tässä. Bottarna seglar mellan österbotten och vänsterbotten.
- Anonyymi
Voitko antaa syntini anteeksi ??
- Poikani Jeesuksen kautta se toimii
Minuun ei ole fyysistä kontaktia olemassa - Anonyymi
Minulle kelpaa, mitkä tahansa riittävät rationaaliset perustelut. Eli jos uskovaisella on hyvät perusteet Jumala-uskolleen, niin niiden läpikäyminen olisi hyvä alku.
Jos sitten pitäisi olla jotain konkreettisia esimerkkejä, niin niitäkin on helppo keksiä. Jos esimerkiksi Jumalaan uskovilla ihmisillä olisi jonkinlaista mystistä tietävyyttä, mikä viittaisi kykyyn keskustella kaikkitietävän olennon kanssa, niin tämä olisi hyvä alku. Rukousten toimisen todistaminen tieteellisin kokein voisi olla toinen hyvä todiste. Jos yliopistoissa olisi omat osastot Jumalan tieteellistä tutkimista varten, tai jos uskovaiset vertailisivat kirkossa omia Jumala keskustelujaan yksityiskohtaisesti tms, niin silloinhan vaikuttaisi, että ainakin jotkut ovat ottaneet Jumalan olemassa olon tosissaan. - Anonyymi
2 d maailma printtaa
- Anonyymi
Pääsiäisnoidat (pääsiäistrullit, trullit tai rullit) liittyvät pääsiäisajan mytologiaan. Nykyään tunnetaan varhaisesta pääsiäisnoitailmiöstä muuntunut lasten leikkinä toteutuva niin sanottujen virpovien noitien perinne. Ruotsin kielessä troll tarkoittaa peikkoa ja trollkarl miespuolista noitaa.
Mytologia sikseen mutta se on hauskaa.
Jumala on todellinen ja ikuinen
Ei trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648