Täällä on nainen avoimin mielin ja estoton seksin suhteen, mies joka on vois pienellä sponssilla, tehdä mulke nautintoon, kuin myös minä sinulle.
Täällä neitokainen odottelee sitä jotain...
9
291
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai sponssataan ole rohkea ja kerro missä sinä olet maantieteellisesti ja missä haluaisit tavata terveen siistin miehen.
- Anonyymi
Lahti ja jos sinulla joku, s.. Post. Minkä kautta voitais ainakin alkuun laittaa viedtoä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahti ja jos sinulla joku, s.. Post. Minkä kautta voitais ainakin alkuun laittaa viedtoä
Täällä olisi ponssi Lahdesta jos kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi ponssi Lahdesta jos kiinnostaa?
Laita joku mihin voin ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Kiitos, mutta valitettavan kaukana minusta, toivon menestystä hakemaasi ja hyvää kesää.
- Anonyymi
Olisit suoraan laittanu jot huora eikä neito tuo sponssisuhde lopulta sen ihmeempi ole nää
- Anonyymi
Mitä tää sun elämääsi liikuttaa, ketään tuskin kiinnostaa noi sun kommentit, tylsää täytyy olla ku aina vaan jaksaa käydä tääl näin kommentoimassa muiden asioita.
- Anonyymi
sponsoringfinland (at) gmailpistecom
- Anonyymi
Mikä mies se siellä luuraa? 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645