Aivopestyn kansan valtaisa kiimaa itsensä kansanmurhaan, miksi?

Anonyymi-ap

Putinin ja venäjän trolleja olemme kaikki me, jotka yritämme pelastaa läheisemme ja kansamme, ettei meitä tapatettaisi maailmanherruutta tavoittelevien yhtiöiden pakottavan tarpeen vuoksi saada Venäjän luonnonvarat, Naton ja Suomen avulla.

Jo kolmen vuosikymmenen ajan NWO-yhtymän täydellisen mediavallan aivopesemä massa ei mitään muuta himoitse raivoisammin, kuin että saa loppuun asti elää aivopesumaailmassaan, voidakseen tapattaa itsensä ja meidät kaikki, juuri niin kuin sitä aivopessyt taho ohjaa ja haluaa.

BlackRockin johtaman, maailmanherruutta tavoittelevan useiden sijoitusyhtiöiden yhteenliittymän on pakko saada Venäjän luonnonvarat ja kokonaisvaltaisen maailmanherruuden tavoittelun täytynee olla syy, miksi ne yhdistyivät jo 1990-luvulla sitä tavoittelemaan.

Sitä ei voida tietää, onko yhtiöitä 3,4,5,6 tai vielä enemmän, mutta kaikki maailmassa ja Suomessa vuosikymmeniä tapahtunut kertoo tuollaisen vallan olevan olemassa ja ettei mikään yhtiö yksin, eikä kaksinkaan, olisi pystynyt maailmaa nähdyllä tavalla ohjailemaan, tuhomaan kansallisvaltioita ja ajamaan kohti maailmansotaa.

Onnittelen kansan itsemurhaan ajavaa massaa, koska näyttää väistämättömältä, että te olette sinetöineet Suomen lopullisen tuhon ja kansan tapattamisen, juuri niin kuin korvien välejänne täydellisesti hyvin kauan hallinnut valta on halunnut.

18

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko olet löytänyt kananmunia pietarista,,, vai pitääkö nekin käydä varastamassa Ukrainasta?

• Anonyymi

Toivotaan, että asut pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

Ursula van der Layerin trolli vielä jaksaa olla lujana?

• Anonyymi

Natsien propagandaa kuuluu leimata vastustajansa "trolleiksi" tai miksi hyvänsä mitä he kuvittelevat mustamaalaamiseen käyvän, mutta nyt heillä on koko kansa vastassaan eivätkä he koko kansaa pysty mustamaalaamaan.

• Anonyymi

Ei EU,n laidalla oleva 5 miljoonaa asukasta ole mikään kansa, vaan se on vain etujoukko venäjän vastaisessa sodassa.
        Kyllä se sitten nähdään kun sota alkaa, että kuka lähtee puolustamaan NWO agenda 2030.
        Minä en suosittele sodan aloittamista sen järjettömän tyrannimafian hyväksi.

• Anonyymi

Natsien? Kas kun ninjojen tai klingonien?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei EU,n laidalla oleva 5 miljoonaa asukasta ole mikään kansa, vaan se on vain etujoukko venäjän vastaisessa sodassa.
        Kyllä se sitten nähdään kun sota alkaa, että kuka lähtee puolustamaan NWO agenda 2030.
        Minä en suosittele sodan aloittamista sen järjettömän tyrannimafian hyväksi.

Eikös Venäjä jo aloittanut sodan kremlin tyranniamafian hyväksi?

• Anonyymi

Politrukki, pahoin pelkään, tuohon ei auta enää lääkitys. Etsi lähin ikkuna ja riittävän korkealta.

• Anonyymi

Aivottomien massoja ovat aivoja käyttäneet tapattaneet pilvin pimein maailmanhistoriassa. Aivottomuuteen ei ole lääkitystä. On valitettavaa, että kaltaisiasikin täytyy maailmassa olla ja muut joutuvat kärsimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivottomien massoja ovat aivoja käyttäneet tapattaneet pilvin pimein maailmanhistoriassa. Aivottomuuteen ei ole lääkitystä. On valitettavaa, että kaltaisiasikin täytyy maailmassa olla ja muut joutuvat kärsimään.

Suomea johtaa helposti ostettavat narkkarit, spurgut ja pedofiilit.
        Jälki on sen mukaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvottonta massaa löyty Venäjältä aivan käsittämätön määrä. Sitä pusketaan rintamalle kuolemaan sankoin joukoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomea johtaa helposti ostettavat narkkarit, spurgut ja pedofiilit.
        Jälki on sen mukaista.

Aika epätoivoinen yritys.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan NaZi putleria. Se enemmän kuin valitettavaa, katastrofi.

• Anonyymi

Minua ei ole aivopesty Ukrainan sodalle myönteiseksi.
      Suomen omaa taloutta ja kansa tulee tukea eikä syytää miljardeja euroja ulkomaille ilman takaisinmaksu velvoittetta.

• Anonyymi

Sinä olet vain kremlin aivopesemä venäläinen.

• Anonyymi

Taitaa aloittajan kaikki muumit karanneet laaksosta, lopullisesti?

• Anonyymi

Aloitus on aikamoinen Tuskan Parahdus, taitaa olla roimasti Tuskaa Paatissa. Aloittaja sitten Paiskasi Roskat tänne.

• Anonyymi

Ei tähän oikein muuta voi sanoa kuin, että tyhmyys on ehtymätön luonnonvara muuten sotiminen ei olisi mahdollista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe