Putinin ja venäjän trolleja olemme kaikki me, jotka yritämme pelastaa läheisemme ja kansamme, ettei meitä tapatettaisi maailmanherruutta tavoittelevien yhtiöiden pakottavan tarpeen vuoksi saada Venäjän luonnonvarat, Naton ja Suomen avulla.
Jo kolmen vuosikymmenen ajan NWO-yhtymän täydellisen mediavallan aivopesemä massa ei mitään muuta himoitse raivoisammin, kuin että saa loppuun asti elää aivopesumaailmassaan, voidakseen tapattaa itsensä ja meidät kaikki, juuri niin kuin sitä aivopessyt taho ohjaa ja haluaa.
BlackRockin johtaman, maailmanherruutta tavoittelevan useiden sijoitusyhtiöiden yhteenliittymän on pakko saada Venäjän luonnonvarat ja kokonaisvaltaisen maailmanherruuden tavoittelun täytynee olla syy, miksi ne yhdistyivät jo 1990-luvulla sitä tavoittelemaan.
Sitä ei voida tietää, onko yhtiöitä 3,4,5,6 tai vielä enemmän, mutta kaikki maailmassa ja Suomessa vuosikymmeniä tapahtunut kertoo tuollaisen vallan olevan olemassa ja ettei mikään yhtiö yksin, eikä kaksinkaan, olisi pystynyt maailmaa nähdyllä tavalla ohjailemaan, tuhomaan kansallisvaltioita ja ajamaan kohti maailmansotaa.
Onnittelen kansan itsemurhaan ajavaa massaa, koska näyttää väistämättömältä, että te olette sinetöineet Suomen lopullisen tuhon ja kansan tapattamisen, juuri niin kuin korvien välejänne täydellisesti hyvin kauan hallinnut valta on halunnut.
Aivopestyn kansan valtaisa kiimaa itsensä kansanmurhaan, miksi?
18
197
Vastaukset
- Anonyymi
Joko olet löytänyt kananmunia pietarista,,, vai pitääkö nekin käydä varastamassa Ukrainasta?
- Anonyymi
Toivotaan, että asut pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi
Ursula van der Layerin trolli vielä jaksaa olla lujana?
- Anonyymi
Natsien propagandaa kuuluu leimata vastustajansa "trolleiksi" tai miksi hyvänsä mitä he kuvittelevat mustamaalaamiseen käyvän, mutta nyt heillä on koko kansa vastassaan eivätkä he koko kansaa pysty mustamaalaamaan.
- Anonyymi
Ei EU,n laidalla oleva 5 miljoonaa asukasta ole mikään kansa, vaan se on vain etujoukko venäjän vastaisessa sodassa.
Kyllä se sitten nähdään kun sota alkaa, että kuka lähtee puolustamaan NWO agenda 2030.
Minä en suosittele sodan aloittamista sen järjettömän tyrannimafian hyväksi. - Anonyymi
Natsien? Kas kun ninjojen tai klingonien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei EU,n laidalla oleva 5 miljoonaa asukasta ole mikään kansa, vaan se on vain etujoukko venäjän vastaisessa sodassa.
Kyllä se sitten nähdään kun sota alkaa, että kuka lähtee puolustamaan NWO agenda 2030.
Minä en suosittele sodan aloittamista sen järjettömän tyrannimafian hyväksi.Eikös Venäjä jo aloittanut sodan kremlin tyranniamafian hyväksi?
- Anonyymi
Politrukki, pahoin pelkään, tuohon ei auta enää lääkitys. Etsi lähin ikkuna ja riittävän korkealta.
- Anonyymi
Aivottomien massoja ovat aivoja käyttäneet tapattaneet pilvin pimein maailmanhistoriassa. Aivottomuuteen ei ole lääkitystä. On valitettavaa, että kaltaisiasikin täytyy maailmassa olla ja muut joutuvat kärsimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivottomien massoja ovat aivoja käyttäneet tapattaneet pilvin pimein maailmanhistoriassa. Aivottomuuteen ei ole lääkitystä. On valitettavaa, että kaltaisiasikin täytyy maailmassa olla ja muut joutuvat kärsimään.
Suomea johtaa helposti ostettavat narkkarit, spurgut ja pedofiilit.
Jälki on sen mukaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvottonta massaa löyty Venäjältä aivan käsittämätön määrä. Sitä pusketaan rintamalle kuolemaan sankoin joukoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomea johtaa helposti ostettavat narkkarit, spurgut ja pedofiilit.
Jälki on sen mukaista.Aika epätoivoinen yritys.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan NaZi putleria. Se enemmän kuin valitettavaa, katastrofi.
- Anonyymi
Minua ei ole aivopesty Ukrainan sodalle myönteiseksi.
Suomen omaa taloutta ja kansa tulee tukea eikä syytää miljardeja euroja ulkomaille ilman takaisinmaksu velvoittetta.- Anonyymi
Sinä olet vain kremlin aivopesemä venäläinen.
- Anonyymi
Taitaa aloittajan kaikki muumit karanneet laaksosta, lopullisesti?
- Anonyymi
Aloitus on aikamoinen Tuskan Parahdus, taitaa olla roimasti Tuskaa Paatissa. Aloittaja sitten Paiskasi Roskat tänne.
- Anonyymi
Ei tähän oikein muuta voi sanoa kuin, että tyhmyys on ehtymätön luonnonvara muuten sotiminen ei olisi mahdollista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit916094KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495515Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071748- 1141611
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351453