Ukrainan hitler... jatkumo se.
Saksan hitler ja
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Okei vatnikki.
- Anonyymi
ole vaan, minä olen sinivalkoinen suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ole vaan, minä olen sinivalkoinen suomalainen.
Olet sinimusta liikkeen kannattaja.
- Anonyymi
Maurien lain nähdään epäonnistuvan, ja
sitä seuraa toinen, joka on miellyttävämpi.
Dnepri on ensimmäinen, joka antaa periksi
lahjojen ja kielten kautta toiselle houkuttelevammalle. ( ΙΙΙ -95)
Tällä Antikristuksella oleva elämäntapa ja valloitus tulee korvaamaan uskonnon, ja tämä auttaa häntä hänen valloituksessaan. " Dnepr " edustaa Venäjää, koska se on joki Venäjällä. Venäjä on hänen ensimmäinen suuri Aasian valloitus, ja hän ei tee sitä voimalla, vaan vilpittömästi, " kielensä keveyden " kautta. Hän huijaa venäläisiä, jotta he joutuvat hänen valtaan, eivätkä he voi tehdä asialle mitään. Koska hän on kotoisin Lähi-idästä, se alue on jo melko hänen vallassaan ennen kuin hän ryhtyy Venäjään.
Sitten hän kääntyy Kiinan puoleen ja tuo Kiinan ja muun Aasian mantereen hallintaansa. Tuolloin hän tietää, että hän voi ottaa haltuunsa muun maailman. Mutta hän tietää, että se ei toimi kiinalaisten kanssa, koska kiinalaiset ovat itse petoksen mestareita. Hänen on käytettävä erilaista menetelmää kiinalaisten kanssa.'' - Anonyymi
Putler Nazi käyttää samaa taktiikkaa kuin Hitler. Ovat varmaan sukua.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot533532Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe292944- 282594
- 762494
- 182221
- 522202
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111593- 171515