oikeistolainen politiikka on ollut fasismia jo sinänsä, ja loukannut ihmisoikeuksia, kuten poliittisilla rikollisilla on tapana.
Jos ei orpon ja purran hallitus mene tästä minkäänlaiseen poliittiseen tai oikeudelliseen vastuuseen, niin sitten voi lähestyä vääryyksien hyvittämisen keinoina ensin mielenilmaukset, sitten kansalaistottelemattomuudelliset ja kapinoivat toimet ja eleet ja sitten vääryyksien tarpeeksi jatkuttua sisällissota.
Että mitatkaapa siitä asioita ja painoarvoja.
poliittiset rikolliset oikeistolaiset.
Anonyymi-ap
1
416
Vastaukset 1
- Anonyymi
Todella epäkunnioittavaa puhetta! Sinun pitäisi olla kiitollinen "rikkaille oikeistoporvareille" jota pysyvät Suomessa makselemassa kovia veroja! Tämän ansiosta sinäkin saat toimeentulosi sossun luukulta! Ilma rikkaiden verotuloja olisit kodittomana katuojassa, mietippä sitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493