Jumalan ruumiinavaus

Olisi mukava saada Jumala kiinni ja tehdä sille ruumiinavaus niin saataisiin viimeinkin selvät todisteet Jumalasta. Millaisia vaivoja Jumalalla paljastuisi ruumiinavauksessa? Minä otan esille muutaman ominaisuuden, jotka tulevat esille Raamatusta:

1. Jumala on seemiläistä syntyperää oleva pienikokoinen ja liikuntarajoitteinen mieshenkilö. Hän ei ole pystynyt kävelemään pitkiä matkoja vaan häntä on kannettu siihen tarkoitukseen rakennetussa puuarkussa.

2. Jumalalla on vasen ja oikea käsi. Hänen oikealla puolellaan on istunut hänen siittämänsä poika, joka on hän itse, siis siamilaiset kaksoset.

3. Jumalalla on heikko sydän. Hän on kärsinyt lievän sydäninfarktin 4500 vuotta sitten kun raivostui synnin leviämisestä ja sen vuoksi hukutti kaikki elävät olennot.

4. Jumalan kolesteroliarvot ovat pilvissä ja suonet ovat rasvan tukkimat. Jumalasta näkee, että hän syö enimmäkseen rasvaista grillattua lampaan lihaa.

5. Jumala on pahasti likinäköinen. Hän ei löytänyt Aatamia paratiisin siimeksestä. Hän ei tunnistanut Moosesta kaverikseen vaan meinasi tappaa hänet kerran.

6. Jumalalla on Alzheimerin tauti, vrt. edellisen kohdan vaikeuteen tunnistaa kaverinsa.

7. Jumalalla on geenimutaatio MAOA geenissä. Tätä mutaatiota sanotaan soturigeeniksi. Sen vuoksi Jumala on antisosiaalinen, aggressiivinen, äkkipikainen ja taipuvainen rikollisiin tekoihin.

Mitä muita sairauksia Jumalasta paljastuu?

8

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä pointteja löysit.

Jumala on sairaalloisen ujo. Hän ei kehtaa näyttäytyä ihmisjoukoissa eikä edes yksinään kenellekään. Toisaalta se saattaa johtua myös hänen pahasta hajustaan, koska hänhän on vain kakkaa.

• Anonyymi

Täällä nämä Jumalan kuvatukset miettii, että mistä kohtaa itseä pitäisi tuo avaus tehdä.

• Jumala on henki, joten miten teet sille ruumiinavauksen?

Jumala ei voi kuolla, joten leikkelisitkö hänet elävänä?

No, silti Jumala kuvataan fyysisenä olentona raamatussa. Se jopa syö ja juo viiniä.

Hassu tuo raamatun jumala!

• Anonyymi

- Jumala on meissä jokaisessa.

Obduktio oikeuslääkäri ennen ruumiinavausta.. lakoninen kommentti

Käärii sanomalehden kallon sisään
      - Laitetaan mukaan vähän matkalukemista

Ammattihuumori on rajua
      - Ei sahanpuruja kalloon

Sielu nousee pöydältä kattoon
      - On tämä hommaa

• Anonyymi

totta ruumiinavauksessa totuus paljastuu , sanoivat ihmiset mitä tahansa niin ruumiinavaus paljastaa totuuden 🤔 tulee mieleen herkkä runopoika ja fentanyyli floyd

• Extremist_atheist

Mitä mieltä uusnatsi ja ripulivajakki on siitä, että Rumppi on huolestunut fentanyylin virtaamisesta Kanadan kautta USA:han? Onko herkkä homo- ja natsipoika pöyristynyt siitä, että fentanyyli on ongelma Raamattu- ja ruostevyöhykkeellä? Tykkäisitkö, jos Heinrich Himmler pökkäisi sinua takalistoon? Aadolf H:ltähän tämä ei onnistu kun oli impotentti.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Mitä mieltä uusnatsi ja ripulivajakki on siitä, että Rumppi on huolestunut fentanyylin virtaamisesta Kanadan kautta USA:han? Onko herkkä homo- ja natsipoika pöyristynyt siitä, että fentanyyli on ongelma Raamattu- ja ruostevyöhykkeellä? Tykkäisitkö, jos Heinrich Himmler pökkäisi sinua takalistoon? Aadolf H:ltähän tämä ei onnistu kun oli impotentti.

minulla oli sukulainen SS joukoissa ja lisäksi kovia kommunisteja 🙂
        minua ei kiinnosta muu kuin aktion T4 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minulla oli sukulainen SS joukoissa ja lisäksi kovia kommunisteja 🙂
        minua ei kiinnosta muu kuin aktion T4 🤔

tietenkin jokainen paremmuus kaikessa , missä tahansa asiassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe