Sulkijalihas eixsikaitse peräaukon suulla, vaan hiukan syvemmällä. Siispä raitistuminen ja kyykkyöiikkeet eivät auta sontaseppoa pidätyskyvyn palauttamisessa.
Siihen auttaa vain erityistason anaalikirurgia, johon ei saa kela korvausta.
Muilla operoidaan vain haimaa paksun viskisiivun jälkeen. Sontasepon silmät laajenevat kun krapulavapinainen pascainen käsi, jolla on fistattu edellistä sontista tekee ensimmäisen pienen viillon...
Asd
Asd
Pidätyskyvyn loppuminen
13
148
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholin ottaessa tilaa elämästäni jäin aivan yksin ja onnettomaksi, vähitellen, portaittain.
Aluksi ajattelin tämän olevan ihan hyväkin juttu, onhan viinipullo poikineen parasta seuraa. Tämän jälkeen tulee kylään viinipullon isoveli eli 1,0 l pönikkä.
Sitten alkoi hiukan tympäyttää tämä jatkua hönössä oleminen ja valehtelu muka jostain väitöskirjastani, oikeasti paskon vuokra-asuntoni lattioille ja Iltalehdissä haastatellaan poloista vuokranantajaa, jonka kämpän olen paskonut ja kussut pilalle kierrättäen Pirkka-olutta ja eineslihapullia elimistöni läpi.
Olen matalaotsainen ja tyhmä kuukasvo. Lukioaikana vielä ryypiskely ja opiskelu sujui hyvin yhteen mutta yhden yliopistovuoden jälkeen jätin kaiken kesken ja keskityin ripulitarinoihin yliopiston tietokonehuoneessa, kunnes potkittiin ulos jotta todellisten harkkatöiden tekijöille saadaan tilaa.
Nyt elämässä ei ole enää mitään muuta kuin tämä palsta, olen onneton ja keltainen, ilman perheen ja ystävien turvaa. Mistä löytyisi onnellisuus, oi mistä?
Asd- AnonyymiUUSI
Rehevistä ripulitarinoista tulee sisältöä elämään runsaastikin, jos et silti muutakaan keksi. Uusia ilmiöitä tulee kokoajan vastaan, ja osa niistä aina vaan on entistäkin paskaisempia.
Itse olen kärsinyt paskamaisesta ummetuksesta jo pidempään. Olen jo kokeillut luumut ym. Kävinkin k- kaupassa ostoksilla äskettäin. Oli ne kuivaluumut nytkin ostoslistalla, tärkeimpinä hernekeittoa, perunat, olutta, leipää, omenat, silakoita, wc-paperit, Ksml., ym. tärkeimmät oli etupäässä, kun ostoksekseni ostin.
Silti lehtiä selatessani, tunsin alusta asti vatsassani jotain epämiellyttäviä porinoita. Se taisi johtua näistä säilykeherneet coop. luulen. Mutta sen Lindtmannen kommentteja lukiessani plorina muuttui entistä pahemmaksi, ja riensin vessaan äkkiä, en sitten kerennytkään vessaan, vaan kastikkeet lensi haparoivien jalkojen välistä hapraiden alushousujeni läpi. Onneksi suurinosa lattialle, joten pääsrn helpommalla jatkoissa.
- Anonyymi
On olemassa sakraalinen neuromodulaatio. Voisitko sitä harkita.
- Anonyymi
Jännääiten tämä 10 vuotta sitten kirjoittamani teksti edelleen pyörii täällä🤣 siinä taisi olla jotain onnistunutta.
Asd- Anonyymi
Mulla tossa aloituksessa on päivämääränä 17.4 2025 niin eihän se silloin ole 10 vuotta vanha aloitus
- Anonyymi
miten niin 10 vuotta vanha kun se on tänään tuo aloitus tehty? juo vähemmän viinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten niin 10 vuotta vanha kun se on tänään tuo aloitus tehty? juo vähemmän viinaa
No siis ekan kerran postasin tuon tänne 7-10 vuotta sitten. Sitä on sitten randomilla copy-pastetettu tänne satunnaisesti. En tiedä miksi juuri tuota tekstiä, olen kyllä kynäillyt paljon repäisevämpiäkin
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis ekan kerran postasin tuon tänne 7-10 vuotta sitten. Sitä on sitten randomilla copy-pastetettu tänne satunnaisesti. En tiedä miksi juuri tuota tekstiä, olen kyllä kynäillyt paljon repäisevämpiäkin
AsdOkei. Mä en tiennyt tota. Mutta jos jollain on oikeesti onglema pidätyskyvyn kanssa niin tuollainen hoito on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Mä en tiennyt tota. Mutta jos jollain on oikeesti onglema pidätyskyvyn kanssa niin tuollainen hoito on olemassa.
Ok! Katselin tuota ja tuntuu vaikuttavan jopa prolapsen hoitoon positiivisesti, jotkut potilaat ovat jopa voineet lopettaa vaippojen käytön.
Asd
- AnonyymiUUSI
Juu, täällä copy-pastetetaan paljon ikivanjoja viestejä ja viestiketjuja muka uutena.
-Faktaa vanhoista vakioista - AnonyymiUUSI
Ap. valehtelee ja pilkkaa alkoholisteja täällä. Kyseessä on todellisuudessa vähintään keskituloinen, kokoomuslainen, keski-ikäinen setämies, jolla on hauskaa ajanvietettä.
- AnonyymiUUSI
Joidenkin hermoston toimintaan vaikuttavien sairauksien (MS-tauti, halvaukset) yhteydessä sulkijalihaksen toiminta voi häiriintyä.
Ei kaikki MS-tautia sairastavat ole alkoholisteja tai halvaantuneet ole alkoholisteja. Aloittaja ei pilkannut näitä ihmisiä.
MS-tautia ei kukaan valitse tai halvaantumista,mutta alkoholin käyttö on valinta,oma valinta
- AnonyymiUUSI
Yleensä ottaen on suuri arvoitus, onko pidätyskyvyn puutteeseen vaikuttanut ryypiskely, fistailu toisten sontisten kanssa vai iden yhteisvaikutus.
Salilla kun vetää kyykkyä 20 kg:llä, heti turahtaa housuun kun joku vinkkasi että kyykkyöiikkeet auttaa pascapyykkiin.
Asd
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738