Tuskin ainakaan vakitöissä ostaa käytettyä sähköautoa...kelle siis jää yli 8 vuotta vanhat sähköauot..? minä vaan kysyn.
kelle jää käytetyt sähköautot
16
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuollainen nyt 8 vuotias sähköauto on vanhentunut niin paljon ettei niitä kannata ostaa. Uskoisin että kun nykyiset uudet tulee samaan ikään niin niillä on ostajia.
- Anonyymi
ALOITTAJALLA ON TODELLA OUDOT KUVITELMAT.
- Anonyymi
Varmaankin niille, joille ennen jäi yli 8 vuotta vanhat polttikset.
- Anonyymi
Kyllä joku voi ostaa mutta hinta täytyy olla pieni.
- Anonyymi
Ihan samaa voi ihmetellä diesel autosta. Minulla on kahdenksan vuotta vanha kolmesataatuhatta ajettu diesel mitsu, iso moottori, neliveto, automattivaihde ja kaikki herkut. En saa edes 10 prosenttia hinnasta mitä itse maksoin,
- Anonyymi
8 v / 300 tkm. Tarviiko saadakaan mitään, johan tuo on hintansa hankkinut. Sähköauto samoilla lukemilla on lähes arvoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 v / 300 tkm. Tarviiko saadakaan mitään, johan tuo on hintansa hankkinut. Sähköauto samoilla lukemilla on lähes arvoton.
Niin kyllä tämä mitsukin on lähes arvoton jos siitä saa vain 4k€. Ei siis eroa mitenkään sähköauton jälleenmyyntiarvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä semmoinen ero että sähköautolla on noilla kilometreilä säästetty ainakin 20 tuhatta euroa verrattuna dieseliin. Riippuen vähän paljonko on pystytty latailemaan kotona. Jos kaikki lataukset kotona on säästö lähempänä 30 k€. Tämä raha on siis tilillä kun lähdetään autokaupoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä semmoinen ero että sähköautolla on noilla kilometreilä säästetty ainakin 20 tuhatta euroa verrattuna dieseliin. Riippuen vähän paljonko on pystytty latailemaan kotona. Jos kaikki lataukset kotona on säästö lähempänä 30 k€. Tämä raha on siis tilillä kun lähdetään autokaupoille.
Säästää noin paljon jos on saanut sähköauton ilmaiseksi. Itse en ole koskaan yli 10 tonnia ole autosta maksanut enkä tule tuota enempää käyttämään sähköautoonkaan. Ja tuo 10 tonnia sisältää laturin asentamisen. Ja tuolla 10 tonnilla pitää saada sähköauton, jolla on yli 500 km toimintamatka keskellä talvella ja alle 5 minuutin latausaika pikalaturilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästää noin paljon jos on saanut sähköauton ilmaiseksi. Itse en ole koskaan yli 10 tonnia ole autosta maksanut enkä tule tuota enempää käyttämään sähköautoonkaan. Ja tuo 10 tonnia sisältää laturin asentamisen. Ja tuolla 10 tonnilla pitää saada sähköauton, jolla on yli 500 km toimintamatka keskellä talvella ja alle 5 minuutin latausaika pikalaturilla.
Lisään... Ja tuolla alle 10 tonnin sähköautolla pitäisi olla vielä ainakin 10 vuotta käyttöikää jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Ja tuolla alle 10 tonnin sähköautolla pitäisi olla vielä ainakin 10 vuotta käyttöikää jäljellä.
Ei kai se synti ole jos tykkää ajella uudella autolla. Varsinkin jos omalla rahalla ajelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä tämä mitsukin on lähes arvoton jos siitä saa vain 4k€. Ei siis eroa mitenkään sähköauton jälleenmyyntiarvosta.
Joku d.i.y. ihminen ostaa sen neljän tonnin mitsun ja ajelee sillä vielä vuosia. Vanha sähköauto, niin harvassa ovat omatoimiasentajat, jotka pystyvät tekemään sellaisen sähköpuolelle mitään.
ID4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus ei tule olemaan ruusuinen nykyään muutaman tonnin autoilla ajeleville...
- Anonyymi
Ne jää sinulle, persoonapronominin ensimmäiselle.
- Anonyymi
no ohan se vähän kuin pelaisi autoilla mustaa pekkaa...se kelle jää kouraan on hävinnyt..
- Anonyymi
Ne jäävät yhelle tyypille Hikiällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217