Tuli iso profetia naispappeudesta:

Anonyymi-ap

Sain yöllisen uninäkyni,siinä sanottiin:

"Uinuva ja nukkuva se kansa,joka ei naispappeja ja naissaarnaajia hyväksy.
Estävät Foiben ja Priscillan saarnaushistoriasta Totuuden julkituonnin,sekä vähättelevät naisvanhemmistoja".

13

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole Raamatun mukainen.

• Anonyymi

Jes. 3:12
      Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

1. Kor. 11:3
      Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.

Tulisiko, ihmisen opettaa Jumalaa ?
      ja ihmisen hallita Herraa Jeesusta?

• Anonyymi

Hyvä toteamus.

• Anonyymi

Ei ole Raamatun mukainen sanoma

• Anonyymi

Raamattu ei tunne naispappeja/pastoreita. Tämä on 100% varma.

• Anonyymi

Tämä sanoma ei ole Jumalan hengestä koska se on niin räikeästi sanan vastainen

• Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Et ole myöskään raamatun köskyn mukaisesti tappanut kohtaamiasi naisnoitia tai sapattina työtä tehneitä! Tupla- tai tiplahelvetin tuli odottaa!

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Et ole myöskään raamatun köskyn mukaisesti tappanut kohtaamiasi naisnoitia tai sapattina työtä tehneitä! Tupla- tai tiplahelvetin tuli odottaa!

Tämäkään ei ole Raamatun mukainen.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Ja sinä kuljet eri kuiduista tehdyissä vaatteissa, helvetin tulijävessa sitten kadut!

Toki tiedät, veli "hyvä", että on laki ja sitä lakia profeetat "valvovat", kuin poliisit, Suomen lakia.
        ja jos joku ei ymmärrä lakia, niin Profeetat opettavat.
        Profeettat ovat sekä "lain-valvojia, että opettajia"

Matt. 7:12
        Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

ja edelleen
        Luuk. 16:16
        Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

ja vielä kerran
        Room. 3:21
        Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,

ja kerta vielä :)
        Sak. 7:12
        Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus.

Nyt, itse ymmärrän lain TARKOITUSKSEN olla, PELASTAJA, niin että kuka sitten noudattaa "pakollisia" lain vaatimuksia ja vapaa-ehtoisia, niin vältyy monelta "pahalta".

ja Loppu kaneetti on:

PUOLUSTAJA on ja TULEE:
        Joh. 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Mitä, ISÄ, eli Jumala on laissa vaatinut? vai sen että Herra Jeesus on ne lain-vaatimukset täyttänyt.

eli Jumala, ISÄ, lain antaja ja vaatija, ei VAADI meiltä niitä, sillä ne ovat jo täytetty :)

se eli tämä on ILOSANOMA:

SE on täytetty!

nyt mitä taas aloitukseen tulee, niin PRofeetat puhuvat eli opettavat vieläkin, mutta ei lakia, vaan ILOSANOMAA.

mutta sa se.
        ja sitten lisää tuoretta kahvia, juuri kahvinpavuista jauhettua, pon ape,

• Anonyymi

Asia on juuri toistenpäin eli ne jotka hyväksyvät ovat uinuvia ja nukkuvia tässä kohtaa

• Anonyymi

Raamattu Puhuu pyhäkköportoista.
      Ovatko ne miehiä?

• Anonyymi

Tämä ilmoitus on tullut profeetoilta.

• Anonyymi

Tämä on eksytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe