Espoon keskusvaalilautakunta

Anonyymi-ap

Espoon vaalilautakunta järjesti kunta-ja aluevaalit tosi ala-arvoisesti ja ammattitaidottomasti 2025.
En saanut käyttää äänioikeuttani pitkien jonojen johdosta.

Vaadi, että vaalin tulos tulee mitätöidä ja järjestää uudet vaa
Eduskunnan oikeusasiamiehen tai valtioneuvoston oikeuskanslerin tulisi virkana puolesta puuttua asiaan.

Onko vaalitulos jo vahvistettu. Vääryys vallan sai

1

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin pitkien jonojen johdosta?
      Ennakkoäänestyspäiviä oli useita, ja kaksi varsinaista äänestyspäivää, jos siinä ajassa ei muka pääse äänestämään on äänestäjässä itsessään vika.
      Yleensä jokainen katsoo ettei jätä äänestämistä viime sekunneille ja kaikki jotka on sisään otettu pääsevät kyllä äänestämään, on täysin oma valinta jos väsyy jonottamiseen ja lähtee pois kesken kaiken.
      Siitä tympääntymisestään on turha muita syyttää.
      Äänestäjilläkin itselläänkin on oltava joku vastuu siitä mitä tekevät.
      Itse äänestin ennakkoon ja jonotin kuten kaikki muutkin. On oma vika jos ei viitsi,halua tai jaksa odottaa, tuolin voi pyytää jos ei jaksa seistä tai pyytää että saa äänestää kotona jos voimat eivät riitä jonottamiseen.
      Syötkö itse ruokasi vai syötetäänkö sinulle lusikalla vellit ja puurot, puetaanko sinut ja teetkö ylipäätään mitään itse?
      Jos olet avuton , vanhus, raihnainen saat kotiin vaalilautakunnan jäsenet ja äänestät kotona tai sairaalassa, muistisairaana taas et ole vaalikelpoinen, jos sinulle on edunvalvoja määrätty, jos päätät itse asioistasi niin voit äänestää. Mutta se vaatii myös ymmärrystä, jos sitä ei ole etkä ole päässyt äänestämään jos tulet liian myöhään kun ovet ovat jo sulkeutuneet niin itseäsi saat syyttää.
      On käsittämätöntä miten yksinkertaisia ihmiset ovat, kaksi äänestyslippua, eri värisinä ja on annettu ohjeet selkeällä suomenkielellä ja englannin kielellä miten äänestetään. Jos ei ennakkoon tutustu ehdokkaisiin, ei erota valkoista ja lilaa äänestyslippua voi syyttää taas itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      65
      6315
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      64
      5697
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      131
      4818
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      61
      3977
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3865
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      36
      3277
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3051
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      60