Ihmiset on järjettömiä, he toimivat väärin ja kuvittelevat että se johtaa oikeaan vastaukseen. Yleisin hölmöys on se, että ihmiset toimivat epäoikeudenmukaisesti ja kuvittelevat kuitenkin että se johtaa siihen että heitä kohdellaan oikeudenmukaisesti. Se että ihminen laittaa oman tahtonsa ja puolueellisuutensa puolueettomuuden ja oikeudenmukaisuuden edelle, johtaa tietenkin siihen että ihmiset tulevat saamaan epäoikeudenmukaisen kohtelun.
Kultainen sääntö, " Älä tee toiselle sitä, mitä et halua tehtävän sinulle" Ts. " Kohtele toisia niin kuin itse haluat tulla kohdelluksi" ja sama vähän juntimmin: "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa."
Jos sinä laitat itsesi ja oman tahtosi etusijalle, tulet törmäämään ihmisiin ja yhteiskuntaan joka tekee samoin. Minäyksilökeskeisten, siis itsekkyytensä , subjektiivisuuteensa sokeuttamien on vaikea nähdä sitä tosiasiaa, että yksilökeskeiten yhteiskunta on paradoksi. Ja iso kirja, missä lanserattiin oman taivaspaikan ja henkilökohtaisen priorisointi, ymmärsi syyseurausta, sitä että heidän opetuksensa ja arvojensa myötä, opetuslapset tulee johtamaan maailman apokalypsiin.
Pitkäperjantain saarna
Anonyymi-ap
4
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka varasti minun kymppimämmit
- Anonyymi
Soita 112
- Anonyymi
Se älähtää, johon kalikka kalahtaa
- Anonyymi
Joo, turhaa vikisee kusettajat ja paskan puhujat siitä että kun elämä muuttuu kurjaksi, kunnon ruokaa ei saa , kun huijari kollegoiden takia rahan arvo romahtaa, ei enää riitä joku rupinen sianahkapizza maksaa 500 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863