Jep, oranssi kaheli on edelleen idolimme ja sankarimme. . Me ei Urkainasta ja ukrainan kansasta niin välitetä. Antaa putinin mellastaa.. T: petturipersu.. ja hei lisää vaan tulli sekoilua..
Alajärvi edelleen Trumpin vahvaa tuki aluetta
15
233
Vastaukset
- Anonyymi
otahhan kaheli tablettisi
- Anonyymi
Ja tietämättömien kannattaa ottaa selvää ja googlata : jäikö trump venäjän haaviin jo 1980 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietämättömien kannattaa ottaa selvää ja googlata : jäikö trump venäjän haaviin jo 1980 luvulla.
Tuohon kannattaa ihan oikeasti tutustua..
- Anonyymi
Petturipersut vois ottaa tabletin.
- Anonyymi
Trump on ääliö sekopää, eli juuri sopiva johtaja meille Juudaspersuille..
- Anonyymi
Trumpin kausi on vasta alussa. Yllätykset ovat vielä edessä. Sotkua ja järjettömyyttä on tiedossa, mittakaava on ainoastaan maailmanlaajuinen sekaannus.
- Anonyymi
Mutta alajärvi on silti trumpin vahvaa tukialuetta. Meillä ei järki päätä pakota ja silmämme eivät ikinä avaudu !! T: Petturipersut ry.
- Anonyymi
Mutta alajärvi on silti trumpin vahvaa tukialuetta. Meillä ei järki päätä pakota ja silmämme eivät ikinä avaudu !! T: Petturipersut ry.
- Anonyymi
Oranssi paviaani sotkee ja tyrii kaiken..
- Anonyymi
Kaukaa viisas on Trumppi.
- Anonyymi
Trump on putinin orja.. juoksupoika joka tekee kuten venäjä sanelee.. Esittää tietysti muuta, mutta näin se on. #Tullisekoilu.
- Anonyymi
Miksi juudaspersut palvovat ja kehuvat aina tuota ääliö trumppia ? En vaan voi käsittää...
- Anonyymi
Trumppi saisi mennä menojaan jo häirtsemästä maapallon vakautta. Vaikka nuolemaan putinin persettä jota nuolee kokoajan. Maailman huonoin pressa trumppi.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa, google ; jäikö trump jo 1980 luvulla venäjän haaviin.
- Anonyymi
Trump petti kumppanit, ja trump petti ihmisyyden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594040
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342911Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452087
- 201919
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51889- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268