Yksityiset kusettaaa ja, no ei muuta, senhän kaikki jo tietää. Pääsiäistä
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kannatatko siis jo kauan sitten esittämääni näkemystä, että jo-
kainen käytetty auto olisi ennen myyntiä / vaihtoa katsastet-
tava?
Katsastus ei kuitenkaan sulkisi pois muita vikoja kuin ehkä auton
selvät turvallisuuspuutteet.
Läpi menisi siis vaikka ääntelevä jakopään hihna tai ketju, vaihteis-
toviat, sekä muut moottorissa olevat pienehköt käyntihäiriöt, jotka
ehkä eívät katsastushetkellä tule esille.
Öljyvuotojakin saisi varmasti olla, kunhan öljyä ei virtaa solkenaan.
Käytäntö sulkisi kyllä monivikaiset romut pois.
Parempi tapa on määrätä autolle määrätty käyttöikä - esim. 15 tai 20 v
jonka kuluttua autoa ei enää saisi vakuutukseen tai kilpiin.- Anonyymi
Yksityiset kusettaaa kyllääääää
- Anonyymi
Onko tällä ikuisella itkijällä kaikki kotona.
Muut liikkeet ostaa autoja isolla ilmoituksilla ja eivät itke.
Kauppa käy ja tulosta tulee.
T. Automyyjä tutkinnon suorittanut - Anonyymi
Yksityinen on pahin huijari.
- Anonyymi
Katso itse kun koeajat vai ootko edes pätevä tuohon myynti hommaan, jos tuon sulle auton missä 1 takaovi on vedetty kattopulteilla kiinni niin kierrät sen ja ajat ja toteat asia ok. Miten tämä asiakkaan vika kun sanoin että onhan siinä laittoa ja itse tarkistit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410