Isä, Poika ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat.

Anonyymi-ap

Isä, Poika ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat.

On vain yhden lait, joihin kaikki he ovat sitotuneet.

Ei ole erikseen Isän lakeja, ja siitä lievempiä Pojan lakeja tai hengen lakeja, kuten alkuperäistä totuutta yritetään hävittää. Isä Jumala heitetän kehästä pois, kuin ei olisi olemassakaan.

1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus. (=Jeesus otetaaan vastaan kasteessa)

7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat: (=Kolmiyhteinen Jumala)

8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. (=Yksi kaste, Ef.4:5)

14

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapsetkin tietävät että kolme on kolme eikä yksi.

• Anonyymi

Raamatun totuus voi olla ihmeellinen ihmisen mielestä.

1.Joh.5
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:

(=Kolmiyhteinen Jumala)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun totuus voi olla ihmeellinen ihmisen mielestä.

1.Joh.5
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:

(=Kolmiyhteinen Jumala)

Ei Jeesus mitään omia oppeja opettanut.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Taivaassa enkelit sanovat kolme kertaa: Aamen, Aamen ja Amen.
      (Isä, Poika ja Pyhä Henki)

1.Joh.5

King James
      6 This is he that came by water and blood, even Jesus Christ; not by water only, but by water and blood. And it is the Spirit that beareth witness, because the Spirit is truth.
      7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
      8 And there are three that bear witness in earth, the spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one.

• Anonyymi

For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.

• Anonyymi

Jeesus ei enää edes käytä maan päällä käyttämäänsä tavallista miehen nimeä "Joshua". Saman nimisiä miehiä oli muitakin ja eksyttäjät käyttää sitä nimeä.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

Eksytykset tulevan aina pelkän Jeesuksen nimissä.

"Sillä monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta." (Jeesus)

• Anonyymi

Eksyttäjät eivät tee koskaan "ristinmerkkiä", jossa lausutaan rukous tai siunaus
      "Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen"
      eli tunnustetaan Kolmiyhteisen Jumalan kaikkien eri Persoonien olemassaolo.

• Anonyymi

Samaa satua ne. Pyhä henki piti keksiä kun Jumpe ja Jesse olivat menettäneet tyystin uskottavuutensa.

• Anonyymi

Onko pyhä henki mies?

• Anonyymi

Trumppi kielsi transssut.

• Anonyymi

Kannabista se on.
        Sitä käytettiin silloin temppeleissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannabista se on.
        Sitä käytettiin silloin temppeleissä.

Itämailla käytettiin Lootuksen kukasta saatua ooppiumia, mitä tuli Aasiasta. Varmaan sitäkin vitsausta siellä esiintyi, mutta se on täysin eri asia kuin Pyhä Henki, mikä on Jumalan Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itämailla käytettiin Lootuksen kukasta saatua ooppiumia, mitä tuli Aasiasta. Varmaan sitäkin vitsausta siellä esiintyi, mutta se on täysin eri asia kuin Pyhä Henki, mikä on Jumalan Henki.

Ainut pyhä henki Jeesuksellakin tuli päihteistä. Ainakin raamatun mukaa aloitti käytön jo näsäviisaana lapsena. Psykoosit ilmeni sitten myöhemmin raivokohtauksina, saatanahalusinaatioina jne.

• Anonyymi

Kasteessa mainitaan kaikkien Jumalan Kolmen eri Persoonan nimet.
      Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Nimen mainitseminen tarkoittaa paikalle kutsumista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      274
      2466
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      97
      1941
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1413
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      71
      1140
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      17
      1132
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1021
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      981
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      968
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      952
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      40
      924
    Aihe