Rairuohon ostajalle masturbaattori - Mitä ihmettä?!??!

Anonyymi-ap

Laitoin Google-hakuun: Puuilo rairuoho. Kolmanneksi ylin linkki on Tokmannin sivuille, rairuoho 10 grammaa. Klikkasin sitä ja rairuoho-sivulla on esillä rairuohon alla masturbaattori tuotteena, joka voisi kiinnostaa sinua. Masturbaattorin vierellä Tokmanni kauppaa tuotetta: Sähköase ASG AK47 Kalashnikov 7,2 V

Maailam on hullu paikka. Etsin rairuohon siemeniä, nin Google tietää, että olen sopivaa kohderyhmää masturbaattorille ja AK47-aseelle.

8

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googlehan on fiksu. Olet niin pahasti myöhässä pääsiäisruohon kasvattamisen kanssa että päätteli sun myöhästyneen muutamasta muustakin tilanteesta...

xLiner

• Anonyymi

Pitäisköhän hankkia tuollainen masturbaattori kokeiluun, kun algoritmi sitä ehdottaa?

• Anonyymi

Jos tekoäly tarjoaa sinkulle masturbaattoria niin sellainen ehdoitus kannattaa ottaa harkintaan. Samaten sitä kalashnikovia on tekoaly tiennyt ehdoittaa vihaiselle incelille.

• Anonyymi

Katsos kun nykyaikana tekoäly tuntee sinut paremmin kuin sinä itse. Tekoäly tietää, että sinä voisit ostaa myös masturbaattorin. Tekoälyn ehdotus voi toki olla törkeä, mutta ei se väärässä ole.

Tekoäly voisi toimia myös sinun terapeuttina, mentorina tai konsulttina lähes kaikessa, koska se tietää sinusta kaiken, elämäntilanteesi, parisuhteesi, missä olet töissä, mitä töitä olet hakenut.

• Anonyymi

Youtuben kohdennettu mainonta tarjoaa tänään robottiruohonleikkuria ja leggingsejä. Välillä ampuu tekoälykin metsään, vaikka yleensä näen Youtubessa mainoksia tyyliin "Haluatko tavata naisia alueeltasi".

• No munanpiilotus kyl liittyy myös pääsiäiseen,
      Aseen tarkoitusta tässä yhteydessä en hoksaa🤔

• Anonyymi

En minäkään, se oli Tokmannin nettisivuilla samalla listalla "Usein yhdessä katsotut". Eli asiakkaat, jotka selailevat masturbaattoreita, katselevat myös aseita.

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, se oli Tokmannin nettisivuilla samalla listalla "Usein yhdessä katsotut". Eli asiakkaat, jotka selailevat masturbaattoreita, katselevat myös aseita.

Hmmm,🧐 minä en edes tienny et tokmanni myy kumpiakaan edellämainituista, niin pihalla mää olen🤔

Mut toivoisin et ihmiset ostais ennenmin niitä masturbaattoreita,

Make love, not war ja peace ja kaikkee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe