Paljonko kunta otti tappiota Kivitipun konkurssin jälkeen omistamistaan osakkeista?
Vastaukset 15
- Anonyymi
Soita ja kysy maalainen.
Lappajärvi ottaa takkiin niin että kiljuu joka asiassa. Mitä sitä ihmettelemään. - Anonyymi
arviolta 1,75 milj. €:a.
- Anonyymi
Voitolle jäi kun laskee kiinteistöveron ja muut verotulot sekä matkailuun liittyvät tulot
- Anonyymi
Tuohon kivipaskatippuun liittyvät asiat ovat kaikki negatiivisia. Varsinkin tulos. Varsinkin tuotto.
Matalaksi koko paska niin loppuu arvuutteleminen - Anonyymi
Eikö ole muita murheita. Helpolla pääsee uusi valtuusto
- Anonyymi00007
Ähtäri ja Lappajärvi samassa sarjassa.
- Anonyymi00008
Nyt ei kyllä ole numeroiden lukutaitoa tällä kirjoittelijalla. Älä vaan ala yrittäjäksi, tuolla taidolla tuloon vasaramies alta aikayksikön. Pidä sun suojatyöpaikasta lujasti kiinni
- Anonyymi00009
Haha!
Paikallinen yritysneuvos neuvoo.
Oliko muita hyviä neuvoja? Oletko vaihtanut jo kaskain renkaat?- Anonyymi00010
Onko äitisi antanut luvan kirjoittaa tänne?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sulla kovakin liikevaihto? Omistatko paljonkin kalustoa tai liike/tuotanto tilaa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sulla kovakin liikevaihto? Omistatko paljonkin kalustoa tai liike/tuotanto tilaa?
Vastaa ensiksi annettuun kysymykseen?
- Anonyymi00011
Mites ne kaskain tai opelin renkaat? Jäi epäselväksi
- Anonyymi00014
- Anonyymi00015
Ihan sekoa porukkaa täällä.
- Anonyymi00016
Täällä on Suomen paras yritysneuvoja paikalla.
Nyt äkkiä verkostoitumaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101491Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142696Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö204562Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540