Jeesuksen maalliset jäännökset ovat mahdollisesti pyramidin alla

Anonyymi-ap

Salaisen kammion sarkokrafissa.

Uusi kohu-uutinen mualimalta..
Sitäi mieltä olen aina ollut että ei se ristin kiesus mihinkään noussut.

55

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarkokrafissa 😹👍

• Anonyymi

Ei se opettaja Jeesus ole, mutta Kristus voi olla, koska nimi tarkoittaa bslsamoitua muumiota.

• Anonyymi

Lyonin piispa Irenaeus on kirjoittanut jo ensimmäisellä vuosisadalla, että Jeesus kuoli varsin vanhana, ja hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyonin piispa Irenaeus on kirjoittanut jo ensimmäisellä vuosisadalla, että Jeesus kuoli varsin vanhana, ja hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen.

Paljon on tietoa varmasti olemassa, kun joku päivä Vatikaani suostuu aukaisemaan ne liki 100 kilometriä pitkät, salaiset hyllyrivinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on tietoa varmasti olemassa, kun joku päivä Vatikaani suostuu aukaisemaan ne liki 100 kilometriä pitkät, salaiset hyllyrivinsä.

Lisäystä, kun te nyt joku päivä ymmärtäisitte erottaa Jeesuksen opetuksen ja opettaja Jeesuksen, juutalaisen Paavalin hänestä luomasta kulttihahmosta nimeltä Kristus, kun juutalaiset hävittivöt pelikentältä Jeesuksen nimeen Israelin Jumalan, heidän tulivuori Jahven tieltä nikn, että pääsivät käyttämään valtaa syntikiristyksin Rooman valtakunnan jatkeena - olihan Paavali varakkaan roomalaisperhern poika ja itsekin Rooman kansalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä, kun te nyt joku päivä ymmärtäisitte erottaa Jeesuksen opetuksen ja opettaja Jeesuksen, juutalaisen Paavalin hänestä luomasta kulttihahmosta nimeltä Kristus, kun juutalaiset hävittivöt pelikentältä Jeesuksen nimeen Israelin Jumalan, heidän tulivuori Jahven tieltä nikn, että pääsivät käyttämään valtaa syntikiristyksin Rooman valtakunnan jatkeena - olihan Paavali varakkaan roomalaisperhern poika ja itsekin Rooman kansalainen.

Miten propagandasi liittyy pyramidin alla olevaan Jeesuksen muumioon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten propagandasi liittyy pyramidin alla olevaan Jeesuksen muumioon?

Mikä.propaganda, jos kristus sanan, mitä ei edes Jeesuksen aikana ole ollut, vaan on Paavalin luoma nimi on 'balsamoitu muumio', piuspa Huovisen sanoin kyseessä on uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle ja Pietarin 2.kirjeen mukaan kyseessä on Kucifer. Nämä ovat TIETOA, eivät propagandaa, voi hyvä helvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä.propaganda, jos kristus sanan, mitä ei edes Jeesuksen aikana ole ollut, vaan on Paavalin luoma nimi on 'balsamoitu muumio', piuspa Huovisen sanoin kyseessä on uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle ja Pietarin 2.kirjeen mukaan kyseessä on Kucifer. Nämä ovat TIETOA, eivät propagandaa, voi hyvä helvetti.

Kyseessä on LUCIFER, kirjoiitusvirhe - balsamoitu muumio on juuri se minä on pyramiideissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on LUCIFER, kirjoiitusvirhe - balsamoitu muumio on juuri se minä on pyramiideissa.

KRISTUS ON BALSAMOITU MUUMIO - nimi tarkoittaa, EI JEESUS.

• Anonyymi

Jos se Jeesuksen hauta kaivetaan esiin niin sehän on sitten Jeesuksen paluu toteutuneena. Kristikansa palvelee sitten jeesusmuumiota.

• Anonyymi

Edelleen nimi KRISTUS TULEE KREIKASTA JA TARKOITTAA BALSAMOITUA MUUMIOTA , Jeesus oli opettaja, jolla oli oppilaita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Siksi koska Jeesuksella ei ole mitään tekemistä Paavalin luoman Auringonjumala Kristus-kultin kanssa tai Raamatun kirjoittamisen kanssa joskus 2000 vuotta sitten.

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumi:
      2:15 Ja hän oli siellä Herodeksen kuolemaan asti; että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo: "Egyptistä minä kutsuin poikani".

Toteutui.

• Anonyymi

Siis nämä.

2.Mooseksen kirja:
        4:22 Sano silloin faraolle: 'Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani; 

Hoosea:
        11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nämä.

2.Mooseksen kirja:

Hoosea:
        11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani.

ISRAEL on Jumalan esikoispoika, ei Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nämä.

2.Mooseksen kirja:

Hoosea:

Vain niin, tapahtuiko 3000 vuotta sitten, vai aikaisemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nämä.

2.Mooseksen kirja:

Hoosea:

Israel on miehen nimi, joka paini enkelin kanssa legendan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on miehen nimi, joka paini enkelin kanssa legendan mukaan.

Onpas ollut kunnon panomies.Ilmeisesti laulellut samalla." Panomies älä kiirehti suotta."Pieni ote vain laulusta😂

• Anonyymi

Jeesuksella ei ole "maallisia jäännöksiä". Hän nousi kuolleista ja sen jälkeen hän nousi ylös taivaaseen, josta oli tullutkin.

Palatessaan takaisin maan päälle hänellä on myös kroppa: "Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä" - ne eivät siis ole jossain Egyptissä pyramidin alla haudattuina.

• Anonyymi

Valitettavasti Apostolien tekojen 19 luku paljastaa ylösnousemus tarinan valheeksi, mitä vastaa Athanasioksen tunnustus.

Nitään ylösnousemusta ei edes TARINAN mukaan tapahtunut, ja live-elämässä sitten Irenaeus kirjoitti ensimmäisellä vuosisadalla Jeesuksen 'kuolleen varsin vanhana', hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen.

• Anonyymi

Kristinuskoon ei kuulu ainoastaan kadotukselta pelastuminen, vaan myös ylösnousemustoivo eli uusi elämä uudenlaisessa kehossa, joka saa elää uudenlaisen maan päällä.

Jeesus näytti omalla esimerkillään, että kuolleista nostaminen on mahdollista Jumalalle. Itse asiassa Jumala on jo Vanhan testamentin aikaan sen osoittanut ja nostanut ihmisiä kuolleista jo silloin.

• Anonyymi

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

• Anonyymi

Tie vie kristinuskossa tulivuoren Jumalan tulenliekkeihin, mielenkiintoinen pelastuminen. Mutta saahan sitä olla mielipide.

Löytyy 1.Korinttolaiskirje 3:10-13.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

LUKEEKO SIELLÄ HALLITSIVAT KRISTUKSEN KANSSA?!

Balsamoidun muumion, Auringonjumala Sol Invictuksen ja Luciferin kansaa??!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä - mitäpä jos tarkistat vielä tuon kohdan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäystä - mitäpä jos tarkistat vielä tuon kohdan.

Jos siellä lukee Kristus - niin poltan välittömästi kaikki Raamattuni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ote Ilmestyskirjasta:

Laitotko koodin Raamattuun, että mistä kohdasta ilmestyskirjaa tuo on, että voin tarkistaa, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitotko koodin Raamattuun, että mistä kohdasta ilmestyskirjaa tuo on, että voin tarkistaa, kiitos!

Löysin sen, mutta he hallitsivat tuhat vuotta, se on jo takana päin, nyt on kyse JEESUKSEN tulemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukee, että halitsevat.

Ei tietenkään kukaan yli Jumalan ole tai hallitse, mutta olen Raamatunopetuksista ymmärtänyt, että uskovat saavat tulevaisuudessa mm. omia hallinta-alueita, kuten ihmiset nytkin hallitsevat kaupunkeja ja valtioita ym. paikkoja. Tokihan siellä Jumalan valtakunnassa ja yhteiskunnassa sentään jotain tehdäänkin, eikä vain soitella harppua ja syödä viinirypäleitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20. luku Ilmestyskirjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin sen, mutta he hallitsivat tuhat vuotta, se on jo takana päin, nyt on kyse JEESUKSEN tulemisesta.

Tai sitten tuo Kristus nimi tuossa on kääntäjän tekemä virhe. Jos ajattelemme ilmestyskirjaa Jeesuksen oppilaan tekemänä, siellä ei voi edes olla Kristus-nimeä, joka liittyy juutalaiseen syntioppiin, minkä vastustamisesta Jeesus juuri surmattiin - ja 'Jeesuksen todistus' liittyy tähän asiaan - Kristus-nimellä juuri kumarretaan juutalaisten puhuvaa Pedon kuvaa, joka tarkoittaa Luciferia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhatvuotinen valtakunta on tulematta vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten tuo Kristus nimi tuossa on kääntäjän tekemä virhe. Jos ajattelemme ilmestyskirjaa Jeesuksen oppilaan tekemänä, siellä ei voi edes olla Kristus-nimeä, joka liittyy juutalaiseen syntioppiin, minkä vastustamisesta Jeesus juuri surmattiin - ja 'Jeesuksen todistus' liittyy tähän asiaan - Kristus-nimellä juuri kumarretaan juutalaisten puhuvaa Pedon kuvaa, joka tarkoittaa Luciferia.

Mutta on ilmestyskirjassa toinen päinvastainenkin kohta - Jeesus on kirjoitettu sanomaan, että hän on Kointähden poika, siis tuo Lucifer, joka on Kristus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on ilmestyskirjassa toinen päinvastainenkin kohta - Jeesus on kirjoitettu sanomaan, että hän on Kointähden poika, siis tuo Lucifer, joka on Kristus.

Tarkistin - ihan kuin tuo luku 20 olisi väärässä paikassa koko ilmestyskirjaa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkistin - ihan kuin tuo luku 20 olisi väärässä paikassa koko ilmestyskirjaa?!

Ilmestyskirja toistaa itseään kahdesti ja ensimmäinen on kuin kristinuskoon ja toinen luvusta 12 eteenpäin, kun alkaakin sota taivasssa ja kristinusko juuri Kristus-nimellä tuhoutuu, joten luku 20 ehkä kuuluisi olla lukua 12 ennen.

• Anonyymi

Mitään Jeesuksen maallisia jäännöksiä ei ole kun Hän nousi ruumiillisesti taivaaseen.

• Anonyymi

On tietysti kaksi asiaa - todellisuus ja tarina, mistä syystä olen kirjoittanut nyt TARINA tähän isolla. Uskonnon tarinan mukaan ei edes haluttu siihen ylösnousemusta. Voi sitten miettiä, että miksi ei.

Valitettavasti Apostolien tekojen 19 luku paljastaa ylösnousemus tarinan valheeksi, mitä vastaa Athanasioksen tunnustus.

Mitään ylösnousemusta ei edes TARINAN mukaan tapahtunut, ja live-elämässä sitten Irenaeus kirjoitti ensimmäisellä vuosisadalla Jeesuksen 'kuolleen varsin vanhana', hänellä oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen.

• Anonyymi

Jeesuksen maaliset jäännökset on mahdollisesti, jos Jeesus on mahdollisesti edes elänyt! Täyttä varmuutta Raamatun tapahtumista ei ole, sillä, niitä tapahtumia ei kukaan pysty todistamaan pitävästi! ...se on totuus joka ei pala tulessakaan!!

• Anonyymi

Ainoastaan minkä jo edelle kirjoitin - IRENAEUS, LYONIN PIISPA kirjoitti, jolla oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että JEESUS KUOLI VARSIN VANHANA.

Mitä helvetin järkeä on näissä ketjujen papukaijaidioottijauhamisissa, kun mikään tieto ei edes muuta mielipiteitä - Raamatun mukaan ylösnousemusta ei tapahtunut - ja historiatiedon mukaan on tieto, että Jeesus kuoli vanhana!!!

Mitäpä jos otatte nyt vaikka Raamatun tiedon ensimmäisenä haltuun ja lopetatte jauhamasta Raamatusta valheita. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan minkä jo edelle kirjoitin - IRENAEUS, LYONIN PIISPA kirjoitti, jolla oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että JEESUS KUOLI VARSIN VANHANA.

Mitä helvetin järkeä on näissä ketjujen papukaijaidioottijauhamisissa, kun mikään tieto ei edes muuta mielipiteitä - Raamatun mukaan ylösnousemusta ei tapahtunut - ja historiatiedon mukaan on tieto, että Jeesus kuoli vanhana!!!

Mitäpä jos otatte nyt vaikka Raamatun tiedon ensimmäisenä haltuun ja lopetatte jauhamasta Raamatusta valheita. Kiitos.

Raamatun "tietojen" todenperäisyyttä ei kukaan pysty todistamaan. Raamatun tarinat ovat yhtä todenperäisiä, kuin satukirjan sadut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun "tietojen" todenperäisyyttä ei kukaan pysty todistamaan. Raamatun tarinat ovat yhtä todenperäisiä, kuin satukirjan sadut.

OLIKO KYSE TARINAN TODENPERÄISYYDESTÄ VAI ITSE TARINASTA, JOSSA EI OLE YLÖSNOUSEMUSTA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLIKO KYSE TARINAN TODENPERÄISYYDESTÄ VAI ITSE TARINASTA, JOSSA EI OLE YLÖSNOUSEMUSTA?

Lisäystä - älä sotke itse tarinaa ja sen totuutta! Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.

• Anonyymi

"Halltsivat" on menneessä aikamuodossa sen takia, että Johannes kuvaili sitä, mitä hän näyn kautta oli nähnyt. Jos ei tajua edes tuota asiaa, ei kannata selitellä Raamattua lainkaan.

• Anonyymi

Just joo - Jeesus kuoli 2000 vuotta sitten, että eiköhän se mennyt aikamuoto siihen 1000 vuoden hallintaankin jo sovi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo - Jeesus kuoli 2000 vuotta sitten, että eiköhän se mennyt aikamuoto siihen 1000 vuoden hallintaankin jo sovi?

Kun siinä ei puhuttu esimerkiksi 3000 vuoden hallinnasta, sitten sopisi preesenssi aikamuodoksi tulevaan, kun olemma nyt vasta tuosta eläneet 2000 vuotta. Tanankele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun siinä ei puhuttu esimerkiksi 3000 vuoden hallinnasta, sitten sopisi preesenssi aikamuodoksi tulevaan, kun olemma nyt vasta tuosta eläneet 2000 vuotta. Tanankele.

Tarinassa on merkittävää, että mitä on otsassa:

Ilmestyskirja:

"13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

KENEN IHMISEN LUKU ON 666? Löytyy Raamatusta liittyen juuri puhuvaan Pedon kuvaan.

"14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi."

Ja nyt otsassa on Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan isä Jumalan nimi, eikä puhuvan Pedon kuvan merkki, joka on kaste, käteen vihkisormus - Lutherin sanoin, kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarinassa on merkittävää, että mitä on otsassa:

Ilmestyskirja:

"13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

KENEN IHMISEN LUKU ON 666? Löytyy Raamatusta liittyen juuri puhuvaan Pedon kuvaan.

"14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi."

Ja nyt otsassa on Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan isä Jumalan nimi, eikä puhuvan Pedon kuvan merkki, joka on kaste, käteen vihkisormus - Lutherin sanoin, kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.

" ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on (pedon) merkki"

Kyse on RAHASTA - Jeesushan lupasi ihmeidentekokyvyn seuraajilleen, saa syödä salattua mannaan paratiisin elämän puusta hänen opastamaansa tietä Ilmestyskirja 2:7 ja 2:17) - ei silloin olisi mitään rahaa tarvinnut, kun tyhjästä luo tarvitsemansa ja vuorellekin voi sano vaikka siirry täältä tuonne ja se siirtyy.

Ja tämä taas liittyy luomiskertomuksen Luojajumalan sanoihin elämän puun suojaamisesta, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla (1.Mooseksen kirja 3:22) ihmisen materiaan sitomisena, ja se nyt tästä jukolavita olisikin vielä puuttunut, että puhuvan Pedon kumartajat olisivat ryhtyneet vuoriakin siirtelemään mielensä mukaan!

Tarina sisältää luomiskertomuksen alusta ilmestyskirjan loppuun filosofian "Jeesuksen todistuksesta", joka on profetian henki.

Ilmestyskirja:

"12:17 Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus."

"19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä JEESUKSEN TODISTUS ON PROFETIAN HENKI."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on (pedon) merkki"

Kyse on RAHASTA - Jeesushan lupasi ihmeidentekokyvyn seuraajilleen, saa syödä salattua mannaan paratiisin elämän puusta hänen opastamaansa tietä Ilmestyskirja 2:7 ja 2:17) - ei silloin olisi mitään rahaa tarvinnut, kun tyhjästä luo tarvitsemansa ja vuorellekin voi sano vaikka siirry täältä tuonne ja se siirtyy.

Ja tämä taas liittyy luomiskertomuksen Luojajumalan sanoihin elämän puun suojaamisesta, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla (1.Mooseksen kirja 3:22) ihmisen materiaan sitomisena, ja se nyt tästä jukolavita olisikin vielä puuttunut, että puhuvan Pedon kumartajat olisivat ryhtyneet vuoriakin siirtelemään mielensä mukaan!

Tarina sisältää luomiskertomuksen alusta ilmestyskirjan loppuun filosofian "Jeesuksen todistuksesta", joka on profetian henki.

Ilmestyskirja:

"12:17 Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus."

"19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä JEESUKSEN TODISTUS ON PROFETIAN HENKI."

Ja profetia, jonka henki pitää sisällään, on Raamatun filosofia/tieto, että pahalla tiedolla, et saa ihmeidentekokykyä haltuusi, mikä ihmeiden tekemisen ilmiö on tunnettu tieteessä nyt jo 100 vuotta

Ja mm. aivotutkija kertoo youtube luennollaan yleisölle, että miten toinen henkilö kykenee mielensä voimalla muuttamaan vaikka toisen henkilön veriarvoja.

Ajatelkaa mitä tapahtuisi, jos tämä kyky olisi hallussa pahalla tiedolla?!

Niinpä uskovaiset eivät tee ihmeitä, jotka kumartavat puhuvaa pedon kuvaa palvomalla Jeesusta tosi Jumalana kirottuna kiroukseksi Kristus nimellä, että Roomalaiskirje 7 luvun mukaan pelastuvat tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaavat ja palvelemaan lihalla synnin lakia.

Ilmestyskirjan loppu kertoo niin kristinuskon kuin uskovaisten tuhoamisen, että saamme uuden maailman - oikeudenmukaisen hyvällä tiedolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen opetuslapsi Johannes näki Ilmestykirjan tapahtumat edeltä. Hän käytti näkemästään mennyttä aikamuotoa, koska hän oli ne tapahtumat jo näyssä edeltä nähnyt. Kaikki ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, mitä hän näki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja profetia, jonka henki pitää sisällään, on Raamatun filosofia/tieto, että pahalla tiedolla, et saa ihmeidentekokykyä haltuusi, mikä ihmeiden tekemisen ilmiö on tunnettu tieteessä nyt jo 100 vuotta

Ja mm. aivotutkija kertoo youtube luennollaan yleisölle, että miten toinen henkilö kykenee mielensä voimalla muuttamaan vaikka toisen henkilön veriarvoja.

Ajatelkaa mitä tapahtuisi, jos tämä kyky olisi hallussa pahalla tiedolla?!

Niinpä uskovaiset eivät tee ihmeitä, jotka kumartavat puhuvaa pedon kuvaa palvomalla Jeesusta tosi Jumalana kirottuna kiroukseksi Kristus nimellä, että Roomalaiskirje 7 luvun mukaan pelastuvat tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaavat ja palvelemaan lihalla synnin lakia.

Ilmestyskirjan loppu kertoo niin kristinuskon kuin uskovaisten tuhoamisen, että saamme uuden maailman - oikeudenmukaisen hyvällä tiedolla.

Tämä on nyt sitten Raamatun filosofian totuus, joka myös tangeraa tämän päivän tieteelliseen tietoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on nyt sitten Raamatun filosofian totuus, joka myös tangeraa tämän päivän tieteelliseen tietoon.

Mutta oudointahan tässä on se, että tämä on tiedetty jo siitä alkaen, kun luomiskertomus on ollut, ja Raamatun kristinusko on luotu ihmeiden tekemisen estämiseksi pahalla tiedolla?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oudointahan tässä on se, että tämä on tiedetty jo siitä alkaen, kun luomiskertomus on ollut, ja Raamatun kristinusko on luotu ihmeiden tekemisen estämiseksi pahalla tiedolla?!

Tässä edellä olisi sitten tutkimusaineiston tarvetta teologien seuraavan kirjan aiheeksi - miten ihmiset ovat muinoin - jo kauan sitten - tienneet jo jotakin, jonka tiede todistaa todeksi vasta meidän aikanamme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen opetuslapsi Johannes näki Ilmestykirjan tapahtumat edeltä. Hän käytti näkemästään mennyttä aikamuotoa, koska hän oli ne tapahtumat jo näyssä edeltä nähnyt. Kaikki ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, mitä hän näki.

Ei ole, uskovaisten eliminointi vielä puuttuu - tuo lopullinen vihollisen yöllä elon peltoon kylvämän rikkaviljan kitkeminen ja tulessa polttaminen, kun veri nousee hevosten kuolaimiin asti, kun jos näitä päiviä ei lyhennettäisi, Jeesuksen sanoin, niin muuten ei mikään elämä maapallolla selviäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      262
      2173
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1889
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1403
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1110
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1058
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      981
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      961
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      958
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      922
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      895
    Aihe