Että et sekoile ja sössi asioitasi enempää?
Kai sulla on lääkitys kunnossa?
19
249
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🙄 Kai sä nyt näit et en muistanut ottaa niitä ajoissa
- AnonyymiUUSI
Painu veehen.
- AnonyymiUUSI
Muhun kyl sopii yhtyä palstan söpöin ❤️🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muhun kyl sopii yhtyä palstan söpöin ❤️🤗🤭
Veit jalat suustani🤭
👅🦶🦶🤏
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla hän on sekoillut ja sössinyt?
- AnonyymiUUSI
Ei sovi yhteen erektiolääkkeeni kanssa.
- AnonyymiUUSI
Jöpöttää varmaan maailman tappiin asti. Ei ois hassumpaa. 🤗
- AnonyymiUUSI
Ei oo lääkitystä. En suostu syömään.
- AnonyymiUUSI
Viina on mun lääke.
- AnonyymiUUSI
ne jotka tuota kahtia on tehnyt syyttömille ja terveistä sairaita, saavat lopulta kaikkea pahaa ja vainoa itse. niin se menee jokas asiassa ja lopulta kuolevat pois. myös työjutut, rahat, elämän estäminen jne. jos on väärille kostettu ja pidetty muita hakattava se tulee niille huonona ja pahana. onnettomuuksia ja muuta. mitä ovatkaan tehneet.
- AnonyymiUUSI
ne on kuule niin hirveitä juttuja millä ne on hakannut ja mitä tehneet ja ihan täysin syyttömälle ja syyttömille, ja millä tavoin, että yksinkertaisesti kuolee jo pelkästään mitä minulle tekivät. se pahuus ja se tyyli. se niitä tuhoaa ja, tappaa.
- AnonyymiUUSI
Liikaa lääkkeitä kyllä 😲😯
- AnonyymiUUSI
Sun kaasuvaloitukset ei toimi enää.
- AnonyymiUUSI
A naisella on väärä lääkitys 🤣
- AnonyymiUUSI
Juu. Gubben pitäis käydä taas lääkärissä 💉💊👩🍒🥰😇🚀💦
- AnonyymiUUSI
mistä säkään mitään tiedät hekottaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Gubben pitäis käydä taas lääkärissä 💉💊👩🍒🥰😇🚀💦
herätys
- AnonyymiUUSI
Niin onki mistä arvasit😂
- AnonyymiUUSI
Mistä arvasit🙄
Ruoka tai lääkkeet tilanne, molempiin ei oo varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746