Naapurin seinä ja toisella puolen tie. Miten teillä?
Kaunis kevätpäivä mutta ikävät on maisemat tuosta pihalta
10
206
Vastaukset
- Anonyymi
Monet lähtevät kävelylle saadakseen enemmän.
- Anonyymi
Täällä on ulkona varsin sumuista, ei ollenkaan kaunis päivä.
- Anonyymi
Tie on etelänpuolella mistä kuljetaan. Muissa ilmansuunnissa näkyy järvi. Jäitä riittää vielä vaikka viskin sekaan.
- Anonyymi
Täällä toisin päin. Päivä ei ole kaunis, vaan pilvinen, harmaa ja sateinen. Ikkunasta näkyy kuitenkin oma piha, jossa mm. krookukset kukkivat kauniisti.
- Anonyymi
Samanlaiset on näkymät 😒 Ei paljon huvita ulos katsella.
Siksi aamuisin lenkille kauniiseen luontoon.
Voisin olla siellä vaikka koko päivän jos ei olisi sitä muuta askaretta eli tekemistä päivän mittaan. Täälä on aika sumee päivä. Mutta näkyy tästä aika paljon vehreetä nurmee ja puita. Ja sitten armeijan katoksia. Naapuritalot on melko etäällä. Liian rauhallista mulle, kohta alan pakkaan tavaroita.
- Anonyymi
Kyllä maalla on mukavaa.
- Anonyymi
Katselen keväistä puutarhaani ikkunasta.
Kukkivat kauniisti orvokit, krokukset, lumikellot, idänsinililjat ja helmililjat. Puuta pitkin kasvava viiniköynnös on vielä lehdetön mutta hunajamarjojen silmut jo vihertää. Kauempana kerrostaloja ja kaartuva tie. - Anonyymi
Täälä näkyy vihreää ainoastaan urheilukentällä joka näkyy vasemmalla, edessä päin näkyy terveystalon valkoinen seinä.
- Anonyymi
Aurinko paistaa ja on kaunis päivä. Pesin juuri parvekkeen lasit, kohta suihkuun ja sitten tuoretta pullaa maistiaisiksi. Täällä näkyy paljon puita, muutama omakotitalo, autokatos ja kerrostaloja. Rakennustyömaa ja kaupungin katu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723