Esim. Tampereen linja-autoaseman odotushallissa lukee "Lipunmyynti" mutta lipputoimisto on typötyhjä, vain myyntitiski seisoo jäljellä. Rahtiterminaali niin ikään on autio - ei mitään toimintaa siellä! Kun kävin Tampereen l-asemalla, en muuta voinut kuin kauhistella Matkahuollon alennustilaa siellä.
Mistä Matkahuollon alennustila johtuu?
15
273
Vastaukset
- Anonyymi
Valkeakosken Liikenteen kuljettaja kertoi Hämeenlinnassa että l-asema oli aiemmin oikea rahtisauna. Vaan nyt on ovi kiinni ja terminaali tyhjä ja pimeä. Yhdessä kauhistelimme Matkahuollon alennustilaa Hämeenlinnassakin.
- Anonyymi
Onkohan Matkahuolto häädetty Kampistakin pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Matkahuolto häädetty Kampistakin pois?
Uskallanko edes mennä Kampin l-asemalle? Millaisenhan Matkahuollon alennustilan siellä joutuisin kohtaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallanko edes mennä Kampin l-asemalle? Millaisenhan Matkahuollon alennustilan siellä joutuisin kohtaamaan?
Joko nyt saisivat Pekka ja Lauri mainostaa Onnibussia vapaasti Kampin terminaalissa ilman että MH:n pukumiehet saapuisivat paikalle uhittelemaan?
- Anonyymi
Tämähän on hyvä uutinen. Tarkoittaa sitä, että VL ei saa edes rahtituloja mitättömien matkustajatulojen lisäksi. Tappiot kasvavat ja ahdinko syvenee.
- Anonyymi
Liekö niin, ettei kukaan mitään pilettejä osta enää mistään kioskista. Ne tilataan netistä niin saa samalla viiden sentin alennuksen.
- Anonyymi
Ei varmaan ostakaan. Mutta miksei lipunmyyntitoimistoon olisi voinut tuoda jotain muuta toimintaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ostakaan. Mutta miksei lipunmyyntitoimistoon olisi voinut tuoda jotain muuta toimintaa?
Älä muuta virka. Siihen olisi voinut perustaa vaikkapa jäätelökioskin.
Leikki sikseen. Henkilöliikenteen myynti on ollut yhtiölle tappiollista jo 1990-luvulta alkaen, mutta ilmeisesti omistajayhtiöt katsoivat saavansa siitä hyötyjä enemman kuin tappiot olivat, niin sitä ylläpidettiin asemilla, ja tappiot katettiin rahtituotoilla.
- Anonyymi
Vastaus otsikon kysymykseen: sukuoikeuksien menetyksestä.
- Anonyymi
Ja Tamponipoikien tavoite oli siis matkustajien palvelujen huonontaminen, matkustusmukavuuden huonontaminen ja hajoavat bussit.
- Anonyymi
Menisikö huhtiksen BARoni pian hoitoon
- Anonyymi
Keskiset varmaan nauraa hekottavat Ylläksen palatsissaan vanhan vainoojansa alennustilalle?
- Anonyymi
Ai Matkahuollolle? Melkoinen alennustilahan se on 100 millin liikevaihto ja koronavuosien jälkeen taas voittoa kertyy omistajille.
Mutta mukavaa, jos Keskiset ovat päässeet pois Matkahuollon odotusaulasta ja matkanneet Ylläksen palatsinsa monokuivauskomeroon. - Anonyymi
Keskiset ovat sen verranusein mainostaneet Kauppalehdessä kalliilla mainospaikalla, että tuskin heitä paljoakaan naurattaa.
- Anonyymi
Tulkaahan Pub Parisiin sieltä perjantaina klo 18 jälkeen niin kertonette meille lisää uroteoistanne ja tietämyksistänne .
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541