Vatikaani suhtautuu Trumpin ehdotuksiin vakavasti mutta harkiten
Trump ehdottanut uutta Paavia Vatikaani
22
267
Vastaukset
- Anonyymi
Paavi on Yhdysvaltojen toinen käsi ykkösmies
- Anonyymi
Trump itse olisi hyvä paavi
- Anonyymi
Paavi kuollut on toivonut Venäjä ja Kiina ymmärtävät
- Anonyymi
Paavi on aina kannattanut Yhdysvaltojen monarkiaa ja Trump on Paavin mielestä oikea henkilö johtamaan Taivaan sotilaita maanpäällä
- Anonyymi
Trump osti valkoisen hevosen vitsinä Paaville ja Paavi oli huvittanut lahjasta kerrotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump osti valkoisen hevosen vitsinä Paaville ja Paavi oli huvittanut lahjasta kerrotaan
Huumorimiehiä tämä edesmennyt Paavi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorimiehiä tämä edesmennyt Paavi
Kuolleesta Paavista kerrotaan paljon vitsejä Paavi oli eli miten kuoli hapen puutteeseen,
- Anonyymi
Paavi ymmärrä autoista ja vastusti sähköautoja.
- Anonyymi
Kerrotaan että kuollut Paavi oli liittokansleri.
- Anonyymi
Hyvä että kuoli homo liitoista olisi tullut lailisia ja adoptio oikeus lapsiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kuoli homo liitoista olisi tullut lailisia ja adoptio oikeus lapsiin
Helvetti!
- Anonyymi
Jos olisi taipumusta uskoa salaliittoteorioihin, niin voisin väittää että USA listi liberaalin paavin ja ehdottaa tilalle jotain äärikonservatiivia...
- Anonyymi
Donald paaviksi.
- Anonyymi
Ja Putin kuoripojakseen.
- Anonyymi
Saispa äänestää :D
- Anonyymi
Olipas taas ymmärrettävä otsikko!
trump-ehdottanut-uutta-paavia-vatikaani - Anonyymi
Hallituksen asettama tekstivero vie osan kirjaimista.
Maailma olisi parempi paikka, jos Trump itse siirtyisi paaviksi ja pois Yhdysvaltojen presidentin paikalta.
- Anonyymi
Kukas se olisikaa se Trumpin valitsema äärioikeistolaisin, vanhoillisin ja ihmisiä kovimmin eriarvoistava paaviehdokas?
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että Trump tavoittelee katollisessa organisaatiossa korkeampaa asemaa kun paavin virkaa.
- Anonyymi
Huipulle tämä mies haluaa.
- Anonyymi
Hmmm... ehkäpä hän on mielestään paras mies, henkilö, tietoisuus .... tämä on vaikea määritellä.... johtamaan niitä muitakin maan päällisiäorganisaatioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329