Käykää hihhulit katsomassa liberaaliteologin haastattelu. Jos vaikka oppisitte suvaitsevaisuutta. Sitähän se teidän jumalanne ei hyväksy. Käskee tappaa eriuskoiset eikä sekään riitä, kun pitää sen lisäksi kiduttaa helvetissä ikuisesti. Sellainen rakkaus.
Wille Riekkinen telkussa tänään klo 21 YLE 1
21
172
Vastaukset
- Anonyymi
Riekkinen on kyllä suvaitsevainen kaikkia muita paitsi Raamattuun kirjaimellisesti uskovia kohtaan. Se on tuhon tie.
Onkohan Riekkinen suvaitsevainen Putinia kohtaan?
Minä olen.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Hihhulit nimenomaan suvaitsee, hehän vaeltavat Hengessä. Änkyrät lakihenkiset eivät suvaitse amerikan homoja vaikka eivät edes ole enää elossa eikä mitään muitakaan, mutta silti ovat valmiit tappamaan ihmisiä kun hyvä syy löydetään.
Ei pidä syyllistää hihhuleita siitä mihin he eivät ole syyllisiä. - Anonyymi
Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta poikain kanssa.
Siinä on kyse muustakin kuin rakkaudesta. - Anonyymi
Rienaaja-Riekkisen katsominen alkaa aina närästää pötsissä.
- Anonyymi
Pitää tosiaan ymmärtää mitä hihhulit ovat. Eivät hihhulit ketään herjaa, eivät tuomitse ketään, eivät omaa omituisia uskonnollisia mielipiteitä, vaan he elävät Hengessä, ovat siinä Jumalan lapsia. Ei heitä edes kiinnosta muita herjata, koska ei Jumala siunaa sellaista toimintaa, ei sillä tavalla saa osakseen Jumalan siunauksia.
- Anonyymi
Joopa-joo. Tämäkin ketju. 24/7. Menkää ulkoilemaan. Tai jäähylle. Aikuisen oikeasti.
Ehkäpä enemmän arvoa Ristinherraa kohtaan ja Taivaallista Isää. Tolppa se ei ollut, se ei ollut tolppa. - Anonyymi
Jokainen käsittää missä hengessä ne Parhami ja Olseni niitä lahkoja perusti.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Joopa-joo. Tämäkin ketju. 24/7. Menkää ulkoilemaan. Tai jäähylle. Aikuisen oikeasti.
Ehkäpä enemmän arvoa Ristinherraa kohtaan ja Taivaallista Isää. Tolppa se ei ollut, se ei ollut tolppa. Mikähän tässä taas maksaa? Mokomakin älykone. - Anonyymi
Ehkäpä enemmän arvoa Ristinherraa kohtaan ja Taivaallista Isää. Tolppa se ei ollut, se ei ollut tolppa. Mikähän tässä taas maksaa? Mokomakin älykone. - Anonyymi
jkr.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.
Eiköhän se Martti Luther olisi paremmin kuulunut vankilaan, kun yllytti murhaamaan:
"”Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja" keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän henki teidät saisi töihin pois makaamasta käsi yhteiskunnan taskusza !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoissa on niitä outoja henkiä.
- Anonyymi
Kun ei usko Jeesukseen Kristuksena, niin kehittyy mielessä muita uskomuksia. Lukeneilla tietenkin tieteellisiä uskomuksia ja muilla luonnon uskontoja. Ei uskomattomia tule kuunnella, ei heiltä mitään opittavaa ole tietenkään löydettävissä.
Jos Raamattu pettää ja huijaa, niin ei ole mitään totuutta, johon voisi edes yrittää uskoa. (Pyhän Hengen tehtävät: Kirkastaa Kristusta J. ja avata Raamattua.) - Anonyymi
Paavikin pääsi viimein mopputilille !
Viikon suruaika voi hyvä herra tätä sokeaa ihmismassaa. - Anonyymi
Paavali kirkasti Jumalaa valehtelemalla.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi
Ville Riekkiseltä on tulossa uusi kirja. Kyllä kannattaa hankkia ja lukea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2672265- 961899
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701120Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141078Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47958
- 46932
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905