Tässä kotiuduin viikonlopun vietosta :=)))
Selkä palanut ja naama palanut.
Ei olis pitänyt enää tulomatkaa fillaroida.
Mutta olis kiva taas meren rannalla makoilla ja istuskella.:=))
Mitäs huuhaalle kuuluu? Onko ollut äksöniä?
Paljon on juttua tullut, enkä jaksais alkaa niitä lukeen.
Naama paloi
110
2256
Vastaukset
- kippari1
typykkä;=)Vai sait poltettua itsensä;=)Olisit ollut huuhaalla ei täällä pala kun päreet välillä mitä tossa taas huomasin et täällä on joku kiusanhenki paikalla,no ei minuu ole kiusattu koska en ole paljoo kirjoitellutkaan ja muutenkin kippari saa olla onneksi aika rauhassa:=)))
- yksitypy
Ei olis pitänyt olla niin kauaa pois, kun Kipparikin jo typyköittelee. Meniköhän tuo sana oikein. Meni se kait. Jos typystä sanoo saman muodon, se olis typyilee :=))) No.. olkoon miten on.
Jaa. Täälläkö kiusanhenki liikkellä. Onpa se taas harmi. :=(( - kippari1
yksitypy kirjoitti:
Ei olis pitänyt olla niin kauaa pois, kun Kipparikin jo typyköittelee. Meniköhän tuo sana oikein. Meni se kait. Jos typystä sanoo saman muodon, se olis typyilee :=))) No.. olkoon miten on.
Jaa. Täälläkö kiusanhenki liikkellä. Onpa se taas harmi. :=((kipparille senverran jo hyvä tuttu täältä et uskaltaa niin kirjoitella;=))Joo taas tossa alempana sellaista taisi olla:=((
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
kipparille senverran jo hyvä tuttu täältä et uskaltaa niin kirjoitella;=))Joo taas tossa alempana sellaista taisi olla:=((
se näin on Kippari :=)))
Perjantaina kun fillaroin saareen, niin matkalla kävin yhden ravintolan patiolla oluen juomassa.
Siihen tuli sitten eräs mies jutteleen mun kans.
Hänellä oli Kipparin lakki päässä. Et kait ollut vaan sinä? :=))) - kippari1
yksitypy kirjoitti:
se näin on Kippari :=)))
Perjantaina kun fillaroin saareen, niin matkalla kävin yhden ravintolan patiolla oluen juomassa.
Siihen tuli sitten eräs mies jutteleen mun kans.
Hänellä oli Kipparin lakki päässä. Et kait ollut vaan sinä? :=)))vaikka voinnut ollakin;=)Mut toisaalta en pidä mitään lakkia ikinä päässä tai kypärää on pakko pitää;=)Mut jos olisin sinut nähnyt olisin heti tullut tarjoomaan sulle bisset;=)
- Savonmies
kippari1 kirjoitti:
vaikka voinnut ollakin;=)Mut toisaalta en pidä mitään lakkia ikinä päässä tai kypärää on pakko pitää;=)Mut jos olisin sinut nähnyt olisin heti tullut tarjoomaan sulle bisset;=)
Pysyykö vene pinnalla?
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
vaikka voinnut ollakin;=)Mut toisaalta en pidä mitään lakkia ikinä päässä tai kypärää on pakko pitää;=)Mut jos olisin sinut nähnyt olisin heti tullut tarjoomaan sulle bisset;=)
sinä ollutkaan :=(((
Mutta arvaa, että fillareita oli liikenteessä paljon.
Mutta luulen ettei yhtään niin hienoa kuin sinun. :=))) - kippari1
Savonmies kirjoitti:
Pysyykö vene pinnalla?
jo pysyy ja viellä itsekkin;=)))
- kippari1
yksitypy kirjoitti:
sinä ollutkaan :=(((
Mutta arvaa, että fillareita oli liikenteessä paljon.
Mutta luulen ettei yhtään niin hienoa kuin sinun. :=)))kyllä mä;=)Vai oli fillareita liikeellä sielläkin niin täällä kanssa kun olin päivällä ajelulla;=))
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
kyllä mä;=)Vai oli fillareita liikeellä sielläkin niin täällä kanssa kun olin päivällä ajelulla;=))
sinä Kippari pyyhkäset tänne tundralle päin?
Sinähän viime talvena sanoit, että kesällä menet sinne lappiin ja käyt mua väliin moikkaamassa.
Et kait ole perumassa lupaustasi? :=)))) - kippari1
yksitypy kirjoitti:
sinä Kippari pyyhkäset tänne tundralle päin?
Sinähän viime talvena sanoit, että kesällä menet sinne lappiin ja käyt mua väliin moikkaamassa.
Et kait ole perumassa lupaustasi? :=))))voi olla etten mene enää sinne lappii ja nyt olen täällä etsinyt sellaista poppaukkoa joka mut saisi kuntoon et jaksaisi ajella pitemmälle kuin tonne keskustaan ja takasin;=)
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
voi olla etten mene enää sinne lappii ja nyt olen täällä etsinyt sellaista poppaukkoa joka mut saisi kuntoon et jaksaisi ajella pitemmälle kuin tonne keskustaan ja takasin;=)
vois löytyä vaikka millaista poppaukkoa ja noitiakin siellä on. Kyllä sinut kuntoon saatais. :=)))
Ja takaisin menisit terveenä kuin pukki :=))) - kippari1
yksitypy kirjoitti:
vois löytyä vaikka millaista poppaukkoa ja noitiakin siellä on. Kyllä sinut kuntoon saatais. :=)))
Ja takaisin menisit terveenä kuin pukki :=)))varmaan vaikka millaista konitohtorii,mut olis jo aika löytää kunnollinen;=)No vaikee tässä on enää sanoo tähän mitään mistä sellainen löytyy alkaa hippasen voimat olee jo lopussa:=(
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
Ja takaisin menisit terveenä kuin pukki :=)))..sielläpäin kuppaus parannuskeinona... ei muuta
kun Typy sarvet likkoon ja Kipparii alat hoitamaan.. - kippari1
AMR-52 kirjoitti:
..sielläpäin kuppaus parannuskeinona... ei muuta
kun Typy sarvet likkoon ja Kipparii alat hoitamaan..sitä en olekaan kyllä viellä kokeillut jos se jesaisi vaikka;=))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
..sielläpäin kuppaus parannuskeinona... ei muuta
kun Typy sarvet likkoon ja Kipparii alat hoitamaan..hoitaisin. Mulla tuota noitanaisen vikaa vähän.
Mutta millä Kipparin sais tänne raahattua?
Luulenpa, että terveenä lähtis :=)))) - yksitypy
kippari1 kirjoitti:
sitä en olekaan kyllä viellä kokeillut jos se jesaisi vaikka;=))
kokeilla Kippari :=)))
Vois olla että kotiin mentäessä olis leveempi hymy :=)))
Laitan kuppaussarvet valmiiksi. Steriloin ne hyvin sua varten :=)) - eijarina
kippari1 kirjoitti:
sitä en olekaan kyllä viellä kokeillut jos se jesaisi vaikka;=))
kans Kippari hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä! "Nähdään" huomenna.
- kippari1
yksitypy kirjoitti:
hoitaisin. Mulla tuota noitanaisen vikaa vähän.
Mutta millä Kipparin sais tänne raahattua?
Luulenpa, että terveenä lähtis :=))))lyödä mut rautoihin ja viedä mukana sinne sit varmaan tulisin perille;=))Kyllä se on pakko kohta kokeilla jo sitäkin;=)No nyt pitää laittaa pikkusen ruokaa lämpenemään alkoin niin hiukoo;=)))
- kippari1
yksitypy kirjoitti:
kokeilla Kippari :=)))
Vois olla että kotiin mentäessä olis leveempi hymy :=)))
Laitan kuppaussarvet valmiiksi. Steriloin ne hyvin sua varten :=))tässä alkaa katselemaan lentoja sinne jos vaikka tulisi kuntoon;=))
- kippari1
eijarina kirjoitti:
kans Kippari hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä! "Nähdään" huomenna.
ja oikein hyvää yötä sinulle ja kauniita unia myös niin ja huomenna sit lisää tarinaa:=))
- yksitypy
kippari1 kirjoitti:
lyödä mut rautoihin ja viedä mukana sinne sit varmaan tulisin perille;=))Kyllä se on pakko kohta kokeilla jo sitäkin;=)No nyt pitää laittaa pikkusen ruokaa lämpenemään alkoin niin hiukoo;=)))
Nyt Kippari en ala :=((((
Minä kun luulin, että vaikka lentäen tulisit mun käsittelyyn. Saat kyllä huomenna lepytellä mua.
Menehän sinä syömään. Minä menen nyt murhemielellä nukkumaan :=(((
No ei vaiskaan :=))))))) - kippari1
yksitypy kirjoitti:
Nyt Kippari en ala :=((((
Minä kun luulin, että vaikka lentäen tulisit mun käsittelyyn. Saat kyllä huomenna lepytellä mua.
Menehän sinä syömään. Minä menen nyt murhemielellä nukkumaan :=(((
No ei vaiskaan :=)))))))mä sinne sun hoitoon tässä kohtaa kannattaa jo mennä vaikka pallon toiselle puolelle jos saa kaikki kuntoon;=)))Hei hei vaan:=)))
- eijarina
puoleista on ollut. Yks "virus" tääl sekoilee kaikkien juttuihin mut jätettäköön omaan arvoonsa. Kurjaa et paloit. Mä tuskailen koipieni kanssa kun ne alko kesiin kun poltin kans auringossa.
- yksitypy
myös, kun olen ihotyypiltäni kuitenkin aika tumma ja pohjarusketusta jäänyt talven jälkeen, että paloin.
Taitaa olla otsonikerros aika olematon.
Täytyy bepanteenea sivellä iholle. Se rauhoittaa.
Kyllähän se olis parein sitä palamista varoa.
Vai virus on liikkellä. Pitäisköhän mun taas suuttua :=))) No.. en suutu. Vain kerran kuussa :=)))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
myös, kun olen ihotyypiltäni kuitenkin aika tumma ja pohjarusketusta jäänyt talven jälkeen, että paloin.
Taitaa olla otsonikerros aika olematon.
Täytyy bepanteenea sivellä iholle. Se rauhoittaa.
Kyllähän se olis parein sitä palamista varoa.
Vai virus on liikkellä. Pitäisköhän mun taas suuttua :=))) No.. en suutu. Vain kerran kuussa :=))))suutut kerran kuussa, sitä on vähän liikkeellä.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
suutut kerran kuussa, sitä on vähän liikkeellä.
pitää välillä tuulettaa :=))
Mutta huuhaa-palsta saa vielä olla kolme viikkoa mun puolesta rauhassa, mutta sitten en voi taata taas käytöstäni :=))))
Eikö sulla ole tällaisia taipumuksia? - AMR-52
eijarina kirjoitti:
suutut kerran kuussa, sitä on vähän liikkeellä.
...on sellanen pikavihanen Typy,oksat pois,jos kohal sattuu...))))
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
pitää välillä tuulettaa :=))
Mutta huuhaa-palsta saa vielä olla kolme viikkoa mun puolesta rauhassa, mutta sitten en voi taata taas käytöstäni :=))))
Eikö sulla ole tällaisia taipumuksia?varmasti! Kyl mäkin sit varotan etukäteen että voi tulla vaikka millasia ärräpäitä.
- Solag
Mullaki kärvähti, mut pehva...kun grillailin ihtiäni urakalla päivällä.
Siis oikia punaper*e-paviaani-lookki täällä tätänykyä!
Muuten en myöskään tiiä, mitä tänne kuuluu, kun aamulla piiiiiiitkäst aikaa taas kerkisin vaan vähä kurkkimaan ja nyt koitan katsastaa näkyykö tuttuloita :)- yksitypy
Oletko uusi kyky täällä huuhaalla?
En muista, että oisin aiemmin törmännyt sinuun? :=)))
- AMR-52
..tullutkin uusi tuttavuus...))) ei,oon tainnu sittenkin tavata Siut, aikaa kyl ainaskin paljon siitä....))))) muistatko sie paremmin?..))
- yksitypy
aavistusta kyllä on, että tuollainen AMR-52. olis ollut olemassa. Mutta siitä on kyllä tosi pitkä aika, kun huuhaalla on tavattu :=))))
Mitä sitä kuuluu? Ikääkin on kait sulle kuin mullekin ehtinyt tässä tulla lisää, kun viimeks tavattiin. Onko tullut iän myötä kolotuksia ym. :=)))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
aavistusta kyllä on, että tuollainen AMR-52. olis ollut olemassa. Mutta siitä on kyllä tosi pitkä aika, kun huuhaalla on tavattu :=))))
Mitä sitä kuuluu? Ikääkin on kait sulle kuin mullekin ehtinyt tässä tulla lisää, kun viimeks tavattiin. Onko tullut iän myötä kolotuksia ym. :=))))...kertynt lissää,koht Pietar jo kutsuvasti koukkii handullaan,et alas luuska hinautuu
tän portin pieleen..(( katsotaan,mihin osastol
laitetaan hiljasel tulel kärventymään...
mie ko pikasesti luin siun jutun,luvin, et
siul Otso-kerros pääl...))) huhhuh...))
miten sie viel paloit,vaik tuommonen suoja pääl...)))) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...kertynt lissää,koht Pietar jo kutsuvasti koukkii handullaan,et alas luuska hinautuu
tän portin pieleen..(( katsotaan,mihin osastol
laitetaan hiljasel tulel kärventymään...
mie ko pikasesti luin siun jutun,luvin, et
siul Otso-kerros pääl...))) huhhuh...))
miten sie viel paloit,vaik tuommonen suoja pääl...))))mun päällä? :=)))
Arvaas vaan antza, kun oliskin ollut joku Otso päällä, mutta kun ei ollut allakaan :=(((
Sehän tässä vähän harmittaa. Yks lovi kyllä oli viikonlopussa :=)))
Meinaatko, että olet elänyt niin synnitöntä elämää, että Pietari sut portin ohi laskis :=))))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
mun päällä? :=)))
Arvaas vaan antza, kun oliskin ollut joku Otso päällä, mutta kun ei ollut allakaan :=(((
Sehän tässä vähän harmittaa. Yks lovi kyllä oli viikonlopussa :=)))
Meinaatko, että olet elänyt niin synnitöntä elämää, että Pietari sut portin ohi laskis :=)))))...taivaan hiilivarasto oottaa lapiohommiin,
nin musta syntisäkki oon..(((
utelen Pietarilt kyl,mihin aikoo Typyn laittaa.
petaan siul paikan sielt yläkerrast,kutsut välil (yö)kylailemään....)))) - eijarina
AMR-52 kirjoitti:
...taivaan hiilivarasto oottaa lapiohommiin,
petaan siul paikan sielt yläkerrast,kutsut välil (yö)kylailemään....))))mullekkin paikkaa sinne johki hiili varaston nurkkaan, olis tuttuja enmmänkin paikalla, ei tulis olo yksinäiseks.
- AMR-52
eijarina kirjoitti:
mullekkin paikkaa sinne johki hiili varaston nurkkaan, olis tuttuja enmmänkin paikalla, ei tulis olo yksinäiseks.
..joudu hiilivarastoon,kilteil Tytöil varattu sviitit yläkerrast. koitan järkätä Typyn siu kämppäkaveriks..(yö)kyläily ei kun vilkastuu...))) tietyst varauksel,et lemppaan hiiliä viikkokiintiön täyteen aina.
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...taivaan hiilivarasto oottaa lapiohommiin,
petaan siul paikan sielt yläkerrast,kutsut välil (yö)kylailemään....))))Minä voin kyllä päästä taivaaseen, mutta ajoneuvoksi saan vaan siellä potkukelkan, kun muut päästelee Jaguaarilla :=))))
- eijarina
AMR-52 kirjoitti:
..joudu hiilivarastoon,kilteil Tytöil varattu sviitit yläkerrast. koitan järkätä Typyn siu kämppäkaveriks..(yö)kyläily ei kun vilkastuu...))) tietyst varauksel,et lemppaan hiiliä viikkokiintiön täyteen aina.
oikein mainiosti mikäli Typyllä ei ole mitään sitä vastaan.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
oikein mainiosti mikäli Typyllä ei ole mitään sitä vastaan.
vastaan :=))
Ajellaan me vaan potkulaudalla aina Antzan luoke sinne hiilikellariin yökylään :=)))
Vähän käydään väliin piristämässä sitä... eikun siis häntä :=))))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
Ajellaan me vaan potkulaudalla aina Antzan luoke sinne hiilikellariin yökylään :=)))
Vähän käydään väliin piristämässä sitä... eikun siis häntä :=)))))...Häntää piristämäs....))) kaikil meil pirun omil häntä...(
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
Minä voin kyllä päästä taivaaseen, mutta ajoneuvoksi saan vaan siellä potkukelkan, kun muut päästelee Jaguaarilla :=))))
..saan Polosta(WV) mukaan,pitäs iso remppa tehä siihen,jos Pyhäl Hengel sen kulkemaan sais. ai nii,eihä siel hiilikellaris taida Pyhät Henget
liihotella..(( mie jätän Siul ja eijarinal sen rempan jälkeen...))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
Vähän käydään väliin piristämässä sitä... eikun siis häntä :=)))))Hyvä idea! Käväsin välillä kattomassa sähköpostini. Ei ollu Pietarilta viel tullu mulle postii. Et toistaseks asustelen viel tääl huuhaalla.
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
..saan Polosta(WV) mukaan,pitäs iso remppa tehä siihen,jos Pyhäl Hengel sen kulkemaan sais. ai nii,eihä siel hiilikellaris taida Pyhät Henget
liihotella..(( mie jätän Siul ja eijarinal sen rempan jälkeen...)))tiennyt, että olet hyväsydämminen mies :=)))
On se sitten ihanaa kun Pololla päästään Eijariinan kans ajeleen. Mutta mihinkä sinä sitten itse menet?
Vieläkö meinaat joutua alemmaksi siellä taivaassa? :=))) - yksitypy
eijarina kirjoitti:
Hyvä idea! Käväsin välillä kattomassa sähköpostini. Ei ollu Pietarilta viel tullu mulle postii. Et toistaseks asustelen viel tääl huuhaalla.
sulla vaan ole jotain "vispilänkauppaa" jonkun huuhaamiehen kans? :=)))
Älä vain sano, että sinäkin sen prinssin täältä olet löytänyt :=((( - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
tiennyt, että olet hyväsydämminen mies :=)))
On se sitten ihanaa kun Pololla päästään Eijariinan kans ajeleen. Mutta mihinkä sinä sitten itse menet?
Vieläkö meinaat joutua alemmaksi siellä taivaassa? :=)))...siel suolakaivos viel. Pietarin kalansaalis
nii mahoton,jotta piti suolakaivos avata siel..))
jot hiukapalaa löytyy sentään sielläkin...)))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
sulla vaan ole jotain "vispilänkauppaa" jonkun huuhaamiehen kans? :=)))
Älä vain sano, että sinäkin sen prinssin täältä olet löytänyt :=(((prinssiä eikä prinssin puolikastakaan. Kylhän sitä vois harkita sellasta mut tiukassa sen löytyminen tuntuu olevan.
- eijarina
AMR-52 kirjoitti:
...siel suolakaivos viel. Pietarin kalansaalis
jot hiukapalaa löytyy sentään sielläkin...))))hyvä ettei pelkkään mannapuuroon tarvi tyytyä.Kyl suola kala on poikaa aina välil.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
prinssiä eikä prinssin puolikastakaan. Kylhän sitä vois harkita sellasta mut tiukassa sen löytyminen tuntuu olevan.
Mutta kyllä se vielä tulee vastaan. Älä huoli.
Minäkin olen jatkuvasti etsintäpäällä :=))))
Mutta nuo miehet tahtovat olla liian kriittisiä meidän naisten suhteen. Täälläkin saa panna parastaan, eikä sittenkään tärppää.
Mitä ne naiselta oikein odottaa :=))))) - AMR-52
eijarina kirjoitti:
hyvä ettei pelkkään mannapuuroon tarvi tyytyä.Kyl suola kala on poikaa aina välil.
...lahna erityisesti. en tiedä,oliko Gennesaretin järves lahnaa,no,siikakin käy,
jos Pietarin rysään sellasii tarttui...))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
Mutta kyllä se vielä tulee vastaan. Älä huoli.
Minäkin olen jatkuvasti etsintäpäällä :=))))
Mutta nuo miehet tahtovat olla liian kriittisiä meidän naisten suhteen. Täälläkin saa panna parastaan, eikä sittenkään tärppää.
Mitä ne naiselta oikein odottaa :=)))))muuta. Ei ole mullekkaan viel tähän päivään mennessä selvinnyt mitä ne odottaa kun ois miten päin vaan niin ei tunnu kelpaavan. Pohdiskelempa sitä itsekseni kun meen tiskaamaan ja sit lueskelen vähän aikaa ja palailen takas taas huomenna joten hyvät illan jatkot sulle ja muillekkin täällä. "Nähdään" huomenna.
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...siel suolakaivos viel. Pietarin kalansaalis
jot hiukapalaa löytyy sentään sielläkin...))))juksata. Ettet vaan kultakaivosta aio löytää sieltä :=))) Mulle ja Eijariinalle luovuttaisit säälistä vanhan Polos. :=(((
Taidan nyt kyllä muuttaa mieltäni tuosta sun hyvyydestä :=((( - eijarina
AMR-52 kirjoitti:
...lahna erityisesti. en tiedä,oliko Gennesaretin järves lahnaa,no,siikakin käy,
jos Pietarin rysään sellasii tarttui...)))nyt tekemään ilta toimia. Jutellaan huomenna lisää. Hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
muuta. Ei ole mullekkaan viel tähän päivään mennessä selvinnyt mitä ne odottaa kun ois miten päin vaan niin ei tunnu kelpaavan. Pohdiskelempa sitä itsekseni kun meen tiskaamaan ja sit lueskelen vähän aikaa ja palailen takas taas huomenna joten hyvät illan jatkot sulle ja muillekkin täällä. "Nähdään" huomenna.
minä tästä kohta lähden myös tutumaan :=)))
Palataan kehiin ehkä huomenna. - kunnes
eijarina kirjoitti:
nyt tekemään ilta toimia. Jutellaan huomenna lisää. Hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä.
heräät?
- yksitypy
huuhaahullut. Menen nyt nukkumaan. Raskasta se on tuo lomailu, mutta niin ihanaa. :=)))
Huomenna saan työkaverit hyvin iloiseksi jo pelkällä näyttäytymisellä. On naama niin mahtavan näköinen.
Vaaleat rinkulat silmien ympärillä johtuen aurinkolaseista ja muuten iho palanut. Voi vide.
Mutta kait tämä tästä :=)))))- kippari1
yöt sinulle kanssa sekä kauniita unia nukuppa oikein hyvin:=))
- Työn orja
...sormet palaneet. Vai paloks nekin ;-DD Itsellä ei palanut mikään. Ainoa ongelma oli, kun lokin p*******t eivät päästäneet järven parhaalle kalapaikalle (pesä viereisellä kivellä) tekemällä syöksyjä kohti.
- yksitypy
tuppaudut lokkien pesintäalueelle.
Siinä vähän tulee Hitcokin linnut mieleen, kun lokit tekevät syöksyjä kohti :=)))
Sormet eivät palaneet. Miten ne nyt olis palaneet? - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
tuppaudut lokkien pesintäalueelle.
Siinä vähän tulee Hitcokin linnut mieleen, kun lokit tekevät syöksyjä kohti :=)))
Sormet eivät palaneet. Miten ne nyt olis palaneet?lokit ovat tunkeutuneet mun kalapaikalle. Mutta muuten olo oli kyllä kuin Hitcokin linnuissa lokkien tehdessä syöksyjä kohti meikäläisen hiukan melalla huitoessa pitääkseen röyhkeämpiä kauempana.
Aattelin vaan, että sun kun on tapana työntää näppisi joka paikkaan, niin saattavat sormetkin palaa ;DD - yksitypy
Työn orja kirjoitti:
lokit ovat tunkeutuneet mun kalapaikalle. Mutta muuten olo oli kyllä kuin Hitcokin linnuissa lokkien tehdessä syöksyjä kohti meikäläisen hiukan melalla huitoessa pitääkseen röyhkeämpiä kauempana.
Aattelin vaan, että sun kun on tapana työntää näppisi joka paikkaan, niin saattavat sormetkin palaa ;DDtyön orja, niin voin kyllä näppini pistää yhteen paikkaan :=))) Katsotaan palaako ne.
Voi kamala, mitä taas suustani päästelen. Ja vielä minä, joka olen sivistyksen perikuva.
Annatko...anteeksi mulle tää töppi työn orja? - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
työn orja, niin voin kyllä näppini pistää yhteen paikkaan :=))) Katsotaan palaako ne.
Voi kamala, mitä taas suustani päästelen. Ja vielä minä, joka olen sivistyksen perikuva.
Annatko...anteeksi mulle tää töppi työn orja?Tossa se taas nähtiin, ei ole naisiin luottamista ja vielä muka sivistyksen perikuva :(( Voihan ...sanonko mikä....en sano! Nooh muodollisen anteeksipyynnön sentään oheistit. Olkoon sitten tämän kerran, mutta varopa vaan tekemässä samaa jatkossa, taikka minä isken näppini... ;))
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Tossa se taas nähtiin, ei ole naisiin luottamista ja vielä muka sivistyksen perikuva :(( Voihan ...sanonko mikä....en sano! Nooh muodollisen anteeksipyynnön sentään oheistit. Olkoon sitten tämän kerran, mutta varopa vaan tekemässä samaa jatkossa, taikka minä isken näppini... ;))
sullahan on likainen mielikuvitus?? Mitä oikeen ajattelit? Siinä sen näkee, mikä miehillä on heti mielessä. Sanoin vaan, että pistän näppini sinne.
Tarkoitin sun lompsaa :=))))
Ja siksi pyysin anteeksi, kun en kuitenkaan ole varas. Sun "siihen" en kyllä takuulla olisi koskenut, vaikka ne etutaskun vieressä sijaitseekin.
Pois sellainen minusta :=)))))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
sullahan on likainen mielikuvitus?? Mitä oikeen ajattelit? Siinä sen näkee, mikä miehillä on heti mielessä. Sanoin vaan, että pistän näppini sinne.
Tarkoitin sun lompsaa :=))))
Ja siksi pyysin anteeksi, kun en kuitenkaan ole varas. Sun "siihen" en kyllä takuulla olisi koskenut, vaikka ne etutaskun vieressä sijaitseekin.
Pois sellainen minusta :=))))))taas on naisilla on sitten mielessä? Jos ei sovi Se, niin sitten viedään rahat :(((
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
taas on naisilla on sitten mielessä? Jos ei sovi Se, niin sitten viedään rahat :(((
että tyhjä se sun lopmsa varmaan oliskin. Ainakin näin viikonlopun jälkeen :=))))
Sillä lompsalla on varmaan ollut muitakin käyttäjiä :=))))
Ai mikä se ei sovi? Voisitko suomentaa tällaiselle tundran kasvatille? :=))) - työn orja
yksitypy kirjoitti:
että tyhjä se sun lopmsa varmaan oliskin. Ainakin näin viikonlopun jälkeen :=))))
Sillä lompsalla on varmaan ollut muitakin käyttäjiä :=))))
Ai mikä se ei sovi? Voisitko suomentaa tällaiselle tundran kasvatille? :=)))...saman verran tilaa ennen ja jälkeen viikonlopun ;)))
Tundran kasvatille tiedoksi: Siis kun miehelle ei sovi, että typy iskee näppinsä ihan mihin tahansa paikkaan, niin typy alkaakin hamuta lompsan sisältöä :((( - yksitypy
työn orja kirjoitti:
...saman verran tilaa ennen ja jälkeen viikonlopun ;)))
Tundran kasvatille tiedoksi: Siis kun miehelle ei sovi, että typy iskee näppinsä ihan mihin tahansa paikkaan, niin typy alkaakin hamuta lompsan sisältöä :(((Hyvä Työn Orja :=))))
Sinä kyllä saat minut nauramaan :=)))
Sinulla se on tuo huumorin kukka tallella.
Onko tosiaan miehiä, jotka voi vastustaa sitä paikkaa? Miehet ovat aika heikkoja siinä suhteessa.
Tai minä en siis tiedä, mutta olen kuullut näin kerrottavan :=)))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
Hyvä Työn Orja :=))))
Sinä kyllä saat minut nauramaan :=)))
Sinulla se on tuo huumorin kukka tallella.
Onko tosiaan miehiä, jotka voi vastustaa sitä paikkaa? Miehet ovat aika heikkoja siinä suhteessa.
Tai minä en siis tiedä, mutta olen kuullut näin kerrottavan :=))))Nooh, pakko kai sitten tunnustaa, etten minäkään näitä rivejä nyt aivan otsa kurtussa kirjoita :DD
Muuuuutta itse kysymykseen. Miehistä noin yleensä en tiedä, mutta minullahan on noita tarjokkaita aivan riesaksi asti joten seulakin on sitten tiheä :)) Niin ja tosiaan, mistäpä sinä sen tietäisitkään, kun et ole eläissäsi nähnytkään Sen kuin pari kertaa vilahdukselta. :=DD
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005759890
PS Minulla on aika hyvä muisti vai mitä ;)) - yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Nooh, pakko kai sitten tunnustaa, etten minäkään näitä rivejä nyt aivan otsa kurtussa kirjoita :DD
Muuuuutta itse kysymykseen. Miehistä noin yleensä en tiedä, mutta minullahan on noita tarjokkaita aivan riesaksi asti joten seulakin on sitten tiheä :)) Niin ja tosiaan, mistäpä sinä sen tietäisitkään, kun et ole eläissäsi nähnytkään Sen kuin pari kertaa vilahdukselta. :=DD
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005759890
PS Minulla on aika hyvä muisti vai mitä ;))enkä ole vieläkään sitä kolmatta kertaa ollut :=)))
Joten ihan asiaa olen puhunut.En siis ole täällä huuhaallakaan valehdellut. :=))))
Mutta olishan se kolmas kertakin ihan kiva kokea ennen päätyy Pietarin portille :=))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
enkä ole vieläkään sitä kolmatta kertaa ollut :=)))
Joten ihan asiaa olen puhunut.En siis ole täällä huuhaallakaan valehdellut. :=))))
Mutta olishan se kolmas kertakin ihan kiva kokea ennen päätyy Pietarin portille :=)))Sinähän oletkin tullut tunnetuksi tinkimättömästä totuudessa pysyttäytymisessä ;=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
No just, ei kaksi ilman kolmatta, kuten sanonta kuuluu. Tai ainakin haaveilla voi. Tälläkertaa ei taitaisi edes ihan noin konkreettisia jälkiseuraamuksiakaan olla kuin edellisillä ;))) - yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Sinähän oletkin tullut tunnetuksi tinkimättömästä totuudessa pysyttäytymisessä ;=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
No just, ei kaksi ilman kolmatta, kuten sanonta kuuluu. Tai ainakin haaveilla voi. Tälläkertaa ei taitaisi edes ihan noin konkreettisia jälkiseuraamuksiakaan olla kuin edellisillä ;)))sorttia varmaan olen ainakin ollut :=)))
Totuudessa täytyy aina pysyä.
Että miten olis työn orja se kolmas kerta? No.. Voi olla, että konkreettinen tulos ei enää ole juurikaan mahdollista, mutta..... eihän sitä koskaan tiedä.
Ihmeitä on maailma täynnä :=))))))
>Mitäs huuhaalle kuuluu?<
- huuhaata
>Onko ollut äksöniä?<
- on, tänään tuossa paria ketjua siivoilin tuolta ylempää - kuten näet. Huuhaa kun on "hyvän tahdon palsta", vai ottaisinko nuo lainausmerkit pois?
- muuten: paloi naama tai ei, olkoon pisamia tai ei - kuvaa peliin, Typy! Lopetan nyt tältä päivältä ja poistun jälleen taakse.
Terveisin, MM.- yksitypy
aina jotain raapustella, mutta positiivinen äksöni vähän hukassa nyt kaikilla :=(((
Hyvä että siivoat ilkeämieliset jutut pois.
Vaikka tämä huuhaa-palsta onkin, niin ihmisiä kun ollaan, ei monikaan voi välttyä loukkaantumasta jollekin henkilökohtaisesti tarkoitettuun pilkkaan.
Eikä tämä mun nassun palaminen niin kamalaa ole.
Onpahan kaunis puna kasvoilla :=))))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
aina jotain raapustella, mutta positiivinen äksöni vähän hukassa nyt kaikilla :=(((
Hyvä että siivoat ilkeämieliset jutut pois.
Vaikka tämä huuhaa-palsta onkin, niin ihmisiä kun ollaan, ei monikaan voi välttyä loukkaantumasta jollekin henkilökohtaisesti tarkoitettuun pilkkaan.
Eikä tämä mun nassun palaminen niin kamalaa ole.
Onpahan kaunis puna kasvoilla :=)))))sitä pidettiin siveellisyyden merkkinä kun nainen punasteli. Kuinkahan on nykypäivänä?
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
sitä pidettiin siveellisyyden merkkinä kun nainen punasteli. Kuinkahan on nykypäivänä?
on siis menossa siveellisen naisen maine :=)))
Varmaan muutaman päivän päästä se haihtuu.
Täytyisköhän nyt käydä oikein näytillä, että muutkin näkis kuin siveellinen olen? :=))))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
on siis menossa siveellisen naisen maine :=)))
Varmaan muutaman päivän päästä se haihtuu.
Täytyisköhän nyt käydä oikein näytillä, että muutkin näkis kuin siveellinen olen? :=)))))muuta! Käy näytillä niin sit saa taas irrotella kunnolla kun kukaan ei usko susta mitään "pahaa", sinähän olet niin siveellinen.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
muuta! Käy näytillä niin sit saa taas irrotella kunnolla kun kukaan ei usko susta mitään "pahaa", sinähän olet niin siveellinen.
olet eijarina :=))))
Sinä tunnet minut aika hyvin. Olen tosiaan erittäin siveellinen nainen. Täällä tundralla kun ei ole niitä houkutuksia niin paljon.
Mutta en kyllä voi taata, mitä tapahtuis jos etelä-suomeen lähtisin :=)))))
Siellä kun on niitä houkutuksia niin paljon, ettei maalaistypyllä ole niistä hajuakaan :=))))
Asutko sinä eijarina siellä pahuuksien kantapaikassa? - eijarina
yksitypy kirjoitti:
olet eijarina :=))))
Sinä tunnet minut aika hyvin. Olen tosiaan erittäin siveellinen nainen. Täällä tundralla kun ei ole niitä houkutuksia niin paljon.
Mutta en kyllä voi taata, mitä tapahtuis jos etelä-suomeen lähtisin :=)))))
Siellä kun on niitä houkutuksia niin paljon, ettei maalaistypyllä ole niistä hajuakaan :=))))
Asutko sinä eijarina siellä pahuuksien kantapaikassa?missä asun, asuu kuulemma vaan varkaat eronneet ja sit hullut. Mä nyt satun oleen toi keskimmäinen ja kyl vähän jälkimmäinenkin.
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
missä asun, asuu kuulemma vaan varkaat eronneet ja sit hullut. Mä nyt satun oleen toi keskimmäinen ja kyl vähän jälkimmäinenkin.
en kyllä osaa asuinpaikkaasi päätellä.
Täällä meillä päinkin on noita jokaista sorttia.
Minä kuulun pelkästään niihin hulluihin.
Ja varmaan vähän onnellisiin sellaisiin :=)))))
Sulla on sitten uuden miehen etsintä käynnissä?
Minä voin olla puhenaisena kyllä, kun vihjaat vaan kuka se sopiva huuhaamies olis :=))))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
Minä voin olla puhenaisena kyllä, kun vihjaat vaan kuka se sopiva huuhaamies olis :=)))))Turussa, ihan laitakaupungilla. Metsä alkaa oikeestaan tän talon pihasta. Onneks vastapäätä ei ole kerrostaloo vaan näkymä pellolle ja sen takana metsää. Eikä siihen saa kuulemma rakentaakkaan kun on kaavoitettu puisto alueeks.Vai että alat mun puhenaiseks! Oletpa sinä kultainen!!! Täytyy oikein tosissaan alkaa harkitsemaan kukahan se olisi???
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
Turussa, ihan laitakaupungilla. Metsä alkaa oikeestaan tän talon pihasta. Onneks vastapäätä ei ole kerrostaloo vaan näkymä pellolle ja sen takana metsää. Eikä siihen saa kuulemma rakentaakkaan kun on kaavoitettu puisto alueeks.Vai että alat mun puhenaiseks! Oletpa sinä kultainen!!! Täytyy oikein tosissaan alkaa harkitsemaan kukahan se olisi???
Olen monena vuonna käynyt siellä. ihan kiva paikka.
Aurajoen laivoissa pyörähtänyt. Kerran olin siellä Birgittalaissisarten pitämässä retkeilymajassa.
Lähdettiin illalla laivakierrokselle ja pikku höyryissä mentiin majapaikkaan takas. Onneks ei nunnat nähneet. Huoneet oli tosi siistit, mutta vain Jeesuksen kuva seinällä. Ja aamupala oli erittäin hyvä :=)))))
Joo. Olen hyvä puhenainen. Vähän vihiä, niin hommat etenee :=))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
Minä voin olla puhenaisena kyllä, kun vihjaat vaan kuka se sopiva huuhaamies olis :=)))))...parittajaksi ;-))
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
Olen monena vuonna käynyt siellä. ihan kiva paikka.
Aurajoen laivoissa pyörähtänyt. Kerran olin siellä Birgittalaissisarten pitämässä retkeilymajassa.
Lähdettiin illalla laivakierrokselle ja pikku höyryissä mentiin majapaikkaan takas. Onneks ei nunnat nähneet. Huoneet oli tosi siistit, mutta vain Jeesuksen kuva seinällä. Ja aamupala oli erittäin hyvä :=)))))
Joo. Olen hyvä puhenainen. Vähän vihiä, niin hommat etenee :=)))nyt miten homma etenee josko se huuhaa prinssi vaiks löytyskin.
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
...parittajaksi ;-))
on puhemies tai nainen. Ja ne saavat siitä hyvän palkankin :=))))
Minä en edes maksua ota. Saakuti Työn Orja. Sulle pitäis saada suuhun kapula.
Niin.. Mikähän se parittaja on? Taidat sinäkin olla niitä etelä-suomen pahuuden pesässä kasvaneita nuoria miehiä :=)))) - Tylön oraj
yksitypy kirjoitti:
on puhemies tai nainen. Ja ne saavat siitä hyvän palkankin :=))))
Minä en edes maksua ota. Saakuti Työn Orja. Sulle pitäis saada suuhun kapula.
Niin.. Mikähän se parittaja on? Taidat sinäkin olla niitä etelä-suomen pahuuden pesässä kasvaneita nuoria miehiä :=))))...sellainen, joka saattaa pareja yhteen kuten esim kenkätehtaassa. Aikanani olin huolissani juuri parituskiellon vaikutuksista kenkätehtaan parittajien työllisyyteen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000004195433#22000000004195433
JA eiks se puhemieskin ole parittaja yrittäessään saada miehestä ja naisesta parin ;DDD - yksitypy
eijarina kirjoitti:
nyt miten homma etenee josko se huuhaa prinssi vaiks löytyskin.
vähän tarkkailla myös tilannetta. Voin sitten ehdottaa, jos sopiva näkyis :=))))
Minä nimittäin olen jo luopunut ajatuksesta löytää se unelmien prinssi. Ei ole näkynyt ratsua. Niin kovin tykkään kuunnella sitä kappaletta naisenryöstö, mutta siihenpä se sitten jää :=(((
Tiedätkö sen kappaleen? Kaks ratsua yli virran käy... jne. - Työn orja
Tylön oraj kirjoitti:
...sellainen, joka saattaa pareja yhteen kuten esim kenkätehtaassa. Aikanani olin huolissani juuri parituskiellon vaikutuksista kenkätehtaan parittajien työllisyyteen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000004195433#22000000004195433
JA eiks se puhemieskin ole parittaja yrittäessään saada miehestä ja naisesta parin ;DDDHitsi, kun ei sormet meinaa pysyä ajatuksen mukana :))
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
vähän tarkkailla myös tilannetta. Voin sitten ehdottaa, jos sopiva näkyis :=))))
Minä nimittäin olen jo luopunut ajatuksesta löytää se unelmien prinssi. Ei ole näkynyt ratsua. Niin kovin tykkään kuunnella sitä kappaletta naisenryöstö, mutta siihenpä se sitten jää :=(((
Tiedätkö sen kappaleen? Kaks ratsua yli virran käy... jne.minä minä sen kappaleen. Kyl mäkin alan pikku hiljaa heittää toivoni sen prinssin löytymisen suhteen. Het kun selkänsä kääntää ollaan vokottelemassa muita.
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Hitsi, kun ei sormet meinaa pysyä ajatuksen mukana :))
ottanut? :=)))
Sinulla Työn Orja harvoin tulee kirotusvireitä.
Ettei vaan ole päässyt luiskahtamaan näin maanantai päivänä? :=))))
Sinulla siis ajatus näppäränpi kuin sormet?
Tykkään miehistä, joilla asia on toisinpäin :=)))) - yksitypy
Tylön oraj kirjoitti:
...sellainen, joka saattaa pareja yhteen kuten esim kenkätehtaassa. Aikanani olin huolissani juuri parituskiellon vaikutuksista kenkätehtaan parittajien työllisyyteen.
JA eiks se puhemieskin ole parittaja yrittäessään saada miehestä ja naisesta parin ;DDDmutta minä vain ihan hyväntahtoisuuttani ilman liksaa haluaisin, että sopivat ihmiset löytäis toisensa.
No olkoot sitten. Yritän saada vain eijariinalle miehen. Sitten kun mielestäni sopiva löytyy, ehdotan sokkotreffejä :=)))
Täytyy myötää, että olen vähän sen luontoinen typy, että haluaisin jokaista neuvoa ja joskus kuulen siitä kunniani eräältä tietyltä taholta :=)))))
Mutta minkäs sitä luonteelleen voi :=((( - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
ottanut? :=)))
Sinulla Työn Orja harvoin tulee kirotusvireitä.
Ettei vaan ole päässyt luiskahtamaan näin maanantai päivänä? :=))))
Sinulla siis ajatus näppäränpi kuin sormet?
Tykkään miehistä, joilla asia on toisinpäin :=))))...paitsi tuolle Lahtisen (nimi muutettu) pojalle, joka ei koskaan tee mitään. Näin eka kesätyöpaikassani työnjohtaja lohdutti minua, kun olin tehnyt jonkun pienen virheen. Eli todellakin, jopa Työn orja saattaa joskus tehdä kirjoitusvirheen (tai kirotusvirheen, kuten sinä asian ilmaisit) ) jopa maanantaipäivänä (siis joka on yhdyssana) ilman mitään luiskahtamisia ;DD
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
...paitsi tuolle Lahtisen (nimi muutettu) pojalle, joka ei koskaan tee mitään. Näin eka kesätyöpaikassani työnjohtaja lohdutti minua, kun olin tehnyt jonkun pienen virheen. Eli todellakin, jopa Työn orja saattaa joskus tehdä kirjoitusvirheen (tai kirotusvirheen, kuten sinä asian ilmaisit) ) jopa maanantaipäivänä (siis joka on yhdyssana) ilman mitään luiskahtamisia ;DD
lipsahdus :=)))
Sua vaan niin kiva kiusata. Jos olisin itse vastannut tekemääni kysymykseen, olisin vastannut, että 10 olutta vain juonut :=)))
Tai sitten ehkä en olis niin vastannut...
Minulla kyllä tulee kirjoitusvirheitä tämän tästä.
Mutta pääasiahan tietenkin, että asia tulee ymmärretyksi. Minä nyt viimeistään olen pikkusielu :=)))) - yksitypy
eijarina kirjoitti:
minä minä sen kappaleen. Kyl mäkin alan pikku hiljaa heittää toivoni sen prinssin löytymisen suhteen. Het kun selkänsä kääntää ollaan vokottelemassa muita.
sitten se oikea. Älähän hättäile eijarina. Kyllä me se oikea vielä löydetään :=))))
- Työn orja
yksitypy kirjoitti:
lipsahdus :=)))
Sua vaan niin kiva kiusata. Jos olisin itse vastannut tekemääni kysymykseen, olisin vastannut, että 10 olutta vain juonut :=)))
Tai sitten ehkä en olis niin vastannut...
Minulla kyllä tulee kirjoitusvirheitä tämän tästä.
Mutta pääasiahan tietenkin, että asia tulee ymmärretyksi. Minä nyt viimeistään olen pikkusielu :=))))tunne on molemminpuolinen :))) Ymmärretyksi on tultu, vaikka välillä vähän meneekin senat sak...siis sanat sekaisin ;DD
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
sitten se oikea. Älähän hättäile eijarina. Kyllä me se oikea vielä löydetään :=))))
sano olevansa huuhaa. Käskin sen tulla esittäytymään sulle. Sinä kun olet siveellinen ihminen niin osaat nämä asiat paremmin mun puolesta esitää että onko tota peltoa minkä verran jne...
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
sano olevansa huuhaa. Käskin sen tulla esittäytymään sulle. Sinä kun olet siveellinen ihminen niin osaat nämä asiat paremmin mun puolesta esitää että onko tota peltoa minkä verran jne...
Nyt täytyy sanoa, että rahtari on minulle aika vieras vielä, mutta jos sua se kiinnostaa, niin voisin tutustua häneen ensin paremmin :=))))))
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että rahtari on minulle aika vieras vielä, mutta jos sua se kiinnostaa, niin voisin tutustua häneen ensin paremmin :=))))))
haastattelet perusteellisesti. Lupas tulla koht tänne meidän kanssa. Katotaan meneekö pupu pöksyyn.
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
tunne on molemminpuolinen :))) Ymmärretyksi on tultu, vaikka välillä vähän meneekin senat sak...siis sanat sekaisin ;DD
työn orja :=)))
Siis ihmisenä. Muuten en tarkoita, ettet taas ymmärrä väärin. Tai enhän minä tietenkään tiedä millä muulla tavoin voisit olla ihana. Tällainen maaseudun kasvatti :=)))) - yksitypy
eijarina kirjoitti:
haastattelet perusteellisesti. Lupas tulla koht tänne meidän kanssa. Katotaan meneekö pupu pöksyyn.
No niin rahtari? Ollaankos sitä kuulolla vai etkö uskalla tulla haastateltavaksi? :=)))))
- Työn orja
yksitypy kirjoitti:
työn orja :=)))
Siis ihmisenä. Muuten en tarkoita, ettet taas ymmärrä väärin. Tai enhän minä tietenkään tiedä millä muulla tavoin voisit olla ihana. Tällainen maaseudun kasvatti :=))))Et hassumpi ole itsekään. Vaikka mielipiteesi tietysti saattaa taas muuttua tuon mun viimeisimmän arkistolöytöni jälkeen ;)))
- rahtari1
olaan kuulolla mut kone alko tökkii vastaan kun yritin jo kerran esittäytyä sulle
- yksitypy
Ei mene tuo selitys läpi. Siis tuo tökkiminen :=))))
Kuinka vakavissaan sitä tuon eijariinan kans ollaan?
Tuntuuko, että hänet haluaisit tavata ihan livenä?
Voin kyllä järjestää sen. Alkuun voisin olla esiliinana :=)))
- yksitypy
Laitas tuleen taas, mitä olen joskus sanonut :=)))
Aika kiva seurata, miten typy on ennen huuhaillut, ja olenko nyt jotenkin muuttunut sivistyneemmäks näin sivistyneessä seurassa kun huuhaan porukka on :=))))) Siis olen päässyt teidän etelä-suomalaisten keskuuteen täältä tundran tuppukyläpahasesta :=)))))- Työn orja
...ainahan minä sun sanomisiasi lainaan, kun hyvä paikka tarjoutuu ;=DD Kyllähän noista sun sanomisistasi meidän etelän asukkaiden seurassa hieman tuota kulmikkuutta ja terävyyttä on mennyt, vaikka ihan kiitettävästi sitä edelleenkin on jäljellä ja pitää tietysti ollakin. Huuhaalla ei mitään puhtaan äidinkielen tyylikursseja järjestetä :)))
PS Nyt laiffi kutsuu, joten hyvät illanjatkot! - yksitypy
Työn orja kirjoitti:
...ainahan minä sun sanomisiasi lainaan, kun hyvä paikka tarjoutuu ;=DD Kyllähän noista sun sanomisistasi meidän etelän asukkaiden seurassa hieman tuota kulmikkuutta ja terävyyttä on mennyt, vaikka ihan kiitettävästi sitä edelleenkin on jäljellä ja pitää tietysti ollakin. Huuhaalla ei mitään puhtaan äidinkielen tyylikursseja järjestetä :)))
PS Nyt laiffi kutsuu, joten hyvät illanjatkot!Että ihan kiitettävän vielä antaisit :=))))
Eipäs sitten ole etelän pahuudet vielä typyä vieneet. Mutta vaarana on viedä. Oliskohan täällä omaa palstaa tundran seudun asukeille?
Mutta tervemenoa laiffiin. Hyvää laiffi-iltaa :=)))) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
Että ihan kiitettävän vielä antaisit :=))))
Eipäs sitten ole etelän pahuudet vielä typyä vieneet. Mutta vaarana on viedä. Oliskohan täällä omaa palstaa tundran seudun asukeille?
Mutta tervemenoa laiffiin. Hyvää laiffi-iltaa :=))))että kailli on häipynyt jonnekkin kun on taas hiljainen hetki. Ketään ei missään Paitsi me.
- eijarina
yksitypy kirjoitti:
Että ihan kiitettävän vielä antaisit :=))))
Mutta tervemenoa laiffiin. Hyvää laiffi-iltaa :=))))sitä osaa meikäläinen enää edes kirjottaa oikein!!!
- yksitypy
eijarina kirjoitti:
sitä osaa meikäläinen enää edes kirjottaa oikein!!!
ihan oikein :=))) Ja en muuten osaa minäkään. Mutta pääasia, että tulee ymmärretyksi.
Mihin se rahtari häipyi? Minä vielä annatan sille.
Kehtaa jättää miedät tänne yksin :=(((( - eijarina
yksitypy kirjoitti:
ihan oikein :=))) Ja en muuten osaa minäkään. Mutta pääasia, että tulee ymmärretyksi.
Mihin se rahtari häipyi? Minä vielä annatan sille.
Kehtaa jättää miedät tänne yksin :=((((sillä tilttas kone kun laitto sulle vastausta. Tuol se oli äsken omassa jutussaan. Huomenta... Tuu tonne huh hellettä, siel on sulle asiaa. Meen kastelemaan piha kukat kun aurinko ei enää paista niihin tuun kohta takas, noin 10 mintsaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022256- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721151Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834