Olen katsonut hurjaa remonttia aina kun on mahdollista. Kanavasekoilu aiemmin aiheutti melkoista mielipahaa kun ohjelma siirtyi kesken kauden johonkin maksulliselle kanavalle. Siihen jäi katsomiset silloin. Ilokseni he palasivat takaisin.
Late ja Sarkku tekee hyvää ohjelmaa, ja laittavat itsensä ja elämänsä julki, minä on rohkea ja hatunnoston arvoinen veto. Siitä en sano mitään onko se viisasta, koska kaikki roskamedian rakkikoirat ovat heti perseen takana väijymässä skandaaliuutisia ja tonkimassa ihmisten yksityisiä asioita. No näistä ei pitänyt olenkaan kirjoittaa, vaan ainoastaan siitä, että Lauri teki hienosti ja oikein, kun heidän asioitansa tonkiva seiskalehden toimittaja soitti hänelle kyselläkseen heidän raha-asioistaan. Late ei kuunnellut edes kysymyksiä loppuun, kun sanoi, että hänellä ei ole muuta kommentoitavaa teille kuin että olette paska lehti, en halua sanoa teille mitään. Hyvin sanottu.
Näin pitäisi jokaisen julkkiksen sanoa julkisesti kansalaisten kuullen, että Seiska on paska lehti, joka loukkaa ihmisten yksityisyyttä ja elämää. Ostamalla tätä roskaa olette mukana jatkamassa sen moraalitonta ihmisten loukkaamista.
Hienoa työtä Latelan Lauri
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815