Kyllähän se tekee kipieää kun on menettänyt jättiomaisuuden omaa tyhmyyttään. Itkupotku raivarit eivät enää auta eikä loputon trollaaminen tuo takaisin menetettyä isoa varallisuutta.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hän sai mitä itse tilasi.
- Anonyymi
Niinpä. SITÄ SAA MITÄ TILAA.
- Anonyymi
Olipa kerran eräs kauppias jolla oli suhteellisen iso omaisuus, mutta ennen kaikkea valtava määrä käteistä. Eräänä päivänä nämä rahat päätettiin piilottaa ilkeältä ja varastelevalta peräkamarin aikamiespojalta. Rahojen kohtaloa ilkeä kyyläpoika ei koskaan saanut selville eikä hän saanut sitten muutakaan kun sen elämäntehtävä oli ainoastaan ilkivallan teko ja loputon trollaaminen.
- Anonyymi
Käteisen rahan menetys on hirvittävän kamala asia sellaiselle ihmiselle, jonka päämäärä on keinoja kaihtamatta ahnehtia itselleen ostovoimaa.
- Anonyymi
Oliko tämä käteisparoni kauppias kenties karhulassa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä käteisparoni kauppias kenties karhulassa??
Onko sillä merkitystä missä toi tapaus on käynny?
Tärkeintä noissa ahneuden ja ilkeyden esimerkeissä on se että pahaa ei palkittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä merkitystä missä toi tapaus on käynny?
Tärkeintä noissa ahneuden ja ilkeyden esimerkeissä on se että pahaa ei palkittu.pahan tyypin ahne suunnitelma ei kannattanut paitsi ehkä joillekin toisille siitä saattoi olla hyötyä lahjoitusten suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahan tyypin ahne suunnitelma ei kannattanut paitsi ehkä joillekin toisille siitä saattoi olla hyötyä lahjoitusten suhteen.
Rahaa on mukava saada lahjaksi, mutta onko se sitten laillista?
- Anonyymi
Käteinen raha on kätevää.
- Anonyymi00011
Kyylääminen ei kannattanut, joten trolli-ilkimyksen on turha kylillä vauhkota kohtalostaan, jonka itse itselleen tyhmyydellä järjesti.
- Anonyymi00012
Onhan se aika yleistä tietoa miten narsismi on yhteydessä trollaamiseen ja ahneuteen, varasteluun ja muiden syyttelyyn. hän ei osannut arvata miten kaikki kääntyikin häntä itseään vastaan. Väärin on tietysti sekin miten joku ulkopuolinen sai omaisuutta ja rahaa. Käsittääkseni juttu johon viitataan on kaksijakoinen ei pelkästään sen menettäjän syytä ollut kaikki joskin itselleen teki vahinkoa kun oli julmuri.
- Anonyymi00013
Kuka tämä Jartsu on? Mistä hän on kotoisin?
Oletko tehnyt näitä postauksia jo 2005-2010 asti?
Niihin liittyi joku Asko Kervinen, olenko oikeassa vai väärässä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398