Asetus tieliikennettä koskevan yleissopimuksen voimaansaattamisesta 30/1986
https://www.finlex.fi/fi/valtiosopimukset/sopimussarja/1986/30
Tuohon pohjautuu kansallinen tieliikennelaki.
Wienin tieliikennesopimus
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
Oi kiitos sinulle suuri sanansaattaja, ilman tuota tietoa emme voi elää.
- Anonyymi
Hyvä tietää, mistä löytyy, eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää, mistä löytyy, eikö niin?
Homo.
- Anonyymi
Kestikö sinulta kahdeksan vuotta tuon viestin miettiminen.
Hallituksen esityksessä uudeksi tieliikennelaiksi vuonna 2017 sanottiin, että
" Suomen tieliikennelainsäädäntö perustuu kansainväliseen (SopS 30/1986)
Wienin tieliikennettä koskevaan sopimukseen .- Anonyymi
Sitä ei tiedä kuka näkee mitäkin ensimmäistä kertaa elämässään. Suoli24 palstalle kirjoittajia tulee varmasti uusia joka kuukausi, jotka eivät ole asiasta koskaan kuulleetkaan. Uusia ihmisiä syntyy jatkuvasti lisää ja asiat ovat jollekin aina ihan uusia.
- AnonyymiUUSI
"Äänimerkkejä saa käyttää ainostaan:
a) antamaan tarpeellinen varoitus onnettomuuden estämiseksi,
b) taajamien ulkopuolella tarvittaessa varoittamaan kuljettajaa siitä, että hänet aiotaan ohittaa."
Hihi hih hah hah. Suurin osa noista yleissopimuksen pykälistä on jo kirjoitettu uudestaan.- AnonyymiUUSI
Mistä mahtaa löytyä sellaiset uudestaan kirjoitetut yleissopimuksen pykälät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mahtaa löytyä sellaiset uudestaan kirjoitetut yleissopimuksen pykälät?
Ainakin tuon äänimerkin käytön osalla suomessa, kerrotaan asian löytyvän uusimmasta suomen tieliikennelaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tuon äänimerkin käytön osalla suomessa, kerrotaan asian löytyvän uusimmasta suomen tieliikennelaista.
Tokkopa Suomen laisäädännöstä löytyy tuon Wienin sopimuksen uudestaan kirjoitettuja pykäliä, jotka voisivat velvoittaa muita sopimusvaltioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen tieliikennelaki on aivan eri asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541