Mieti mitä sanot

Anonyymi-ap

”Älä ole kerkeä suultasi, älköönkä sydämesi kiirehtikö lausumaan sanaa Jumalan edessä, sillä Jumala on taivaassa ja sinä olet maan päällä; sentähden olkoot sanasi harvat.”
Saarnaaja 5:1

32

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ole ylen pikainen suustas, ja älä anna sydämes kiiruhtaa puhumaan Jumalan edessä; sillä Jumala on taivaissa, ja sinä maan päällä: ole sentähden vähäpuheinen.

• Anonyymi

Var icke obetänksam med din mun, och låt icke ditt hjärta förhasta sig med att uttala något ord inför Gud. Gud är ju i himmelen, och du är på jorden; låt därför dina ord vara få.

• Anonyymi

Be not rash with thy mouth, and let not thine heart be hasty to utter any thing before God: for God is in heaven, and thou upon earth: therefore let thy words be few.

• Anonyymi

Hurmoskielillä puhuminen on vaarallista, kun ei ymmärrä sanojen merkitystä.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Saatana on ilmavallan hallitsija.

• Anonyymi

Joko sait korurasiasi myytyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sait korurasiasi myytyä?

Joko sait pullonhengen menemään takaisin pulloon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J.P:n sitä korurasiaa on kaupannut, jonka sai aikoinaan edesmenneeltä T.S:ltä lahjaksi. Siitä raamatunlause kotelostahan ne saikkasi TS.:n vielä eläessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J.P:n sitä korurasiaa on kaupannut, jonka sai aikoinaan edesmenneeltä T.S:ltä lahjaksi. Siitä raamatunlause kotelostahan ne saikkasi TS.:n vielä eläessä.

Niin varmaankin! Hyvin uskottava sepite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaankin! Hyvin uskottava sepite.

Sori vaan, että kalikka kalahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko perukan "evankelistalla" mennyt pääsiäisen vietto vähän pitkänlaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori vaan, että kalikka kalahti.

Ei ole kalikkaa näkynyt, eikä kolahtanut, mutta korurasian tekijä ja myyjä on valehtelija näköjään loppuun asti ja valheessa kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kalikkaa näkynyt, eikä kolahtanut, mutta korurasian tekijä ja myyjä on valehtelija näköjään loppuun asti ja valheessa kiinni.

Katkaise napanuorasi kolme vuotta sitten kuolleeseen vainajaan, touhusi on sairasta. Raamatun opit ei näytä sinulle merkitsevän mitään, vaikka pelleilet muka sen "uskosi" kanssa. Jokainen palstaa seurannut kyllä tietää, kuka tämä vainajan vainoaja on.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkaise napanuorasi kolme vuotta sitten kuolleeseen vainajaan, touhusi on sairasta. Raamatun opit ei näytä sinulle merkitsevän mitään, vaikka pelleilet muka sen "uskosi" kanssa. Jokainen palstaa seurannut kyllä tietää, kuka tämä vainajan vainoaja on.

Tässäpä kuvankaappaus kyseisen vainajan vainoajan tuotantoon.
        https://prnt.sc/HZtympP3USzW

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinä jatkaa valheitasi, jos niin huvittaa. Valheistasi joudut vielä vastaamaan Jumalan tuomioistuimen edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä kuvankaappaus kyseisen vainajan vainoajan tuotantoon.
        https://prnt.sc/HZtympP3USzW

TS myy korulipastaan ja on tammikuussa päivittänyt tarjouksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TS myy korulipastaan ja on tammikuussa päivittänyt tarjouksensa.

Vain erittäin häikäilemätön tyyppi väsää myynti ilmoituksen kuolleen ihmisen nimissä. Tuo, että syytät kunnon ihmisiä alituiseen valehtelijoiksi, on irvokasta kaltaiseltasi patologiselta valehtelijalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain erittäin häikäilemätön tyyppi väsää myynti ilmoituksen kuolleen ihmisen nimissä. Tuo, että syytät kunnon ihmisiä alituiseen valehtelijoiksi, on irvokasta kaltaiseltasi patologiselta valehtelijalta.

Miksi valehtelet NOIN häikäilemättömästi ja karkeasti???
        Miksi tekisin jotain noin typerää?
        Valheesi on erittäin likaista ja alhaista!
        Vain Teuvo itse myy nimissään olevaa korurasiaa.
        Hän on jäänyt kiinni valheistaan korurasian takia.
        Hän lisäksi jatkaa herjaavia kirjoituksiaan edelleen! Katumatta! Parannusta tekemättä!
        Jumala näkee kaiken! Hänelle joutuu pahantekijä vastaamaan pahoista teoistaan!
        Siis häpeä! Jos yhtään osaat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän lisäksi jatkaa herjaavia kirjoituksiaan edelleen! Katumatta! Parannusta tekemättä!

Sitä ei tosiaan terve ihminen voi ymmärtää, miksi epätoivoisesti yrität levittää palstalla törkeää valhettasi. Tee asiasta tutkimuspyyntö viranomaisille, niin nähdään kuka valehtelee.
        Minulla on varma tieto, että T.S. on kuollut 13.5-22 , eikä sinun manaamisellasi henkiin herää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vain Teuvo itse myy nimissään olevaa korurasiaa.
        Hän on jäänyt kiinni valheistaan korurasian takia."
        Noin naurettavia tekeleitä voi tällaiselle hupipalstalle kuka hyvänsä väsätä.
        Toki tässä tapauksessa palstaa seuranneet tunnistaa heti tekijän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalta poimittua.
        https://prnt.sc/aWNZ6itDXSfB

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valehtelu on sinusta noin hauskaa, niin senkun vaan jatkat sitten.
        Totuus tulee ilmi lopulta kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valehtelu on sinusta noin hauskaa, niin senkun vaan jatkat sitten.
        Totuus tulee ilmi lopulta kuitenkin.

Valehtelusta kiinni jääminen on tullut sinun kohdallasi ilmi satoja kertoja, näiden yli viidentoista vuoden aikana, joina olen sekoiluasi seurannut Raamattu ja VL palstoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelusta kiinni jääminen on tullut sinun kohdallasi ilmi satoja kertoja, näiden yli viidentoista vuoden aikana, joina olen sekoiluasi seurannut Raamattu ja VL palstoilla.

Tätä sinun on mahdotonta käsittää: en ole se henkilö, joksi minua luulet. Mene nyt lopultakin sen haukkumasi kaverisi luo selvittämään harhaluulosi. Niin, tiedän, et sinä mene, koska olet niin mieltynyt harhaluuloosi ja valheisiisi. Minulla on vain yksi persoona ja asun nykyisin eteläisessä Suomessa eläkeläisenä.
        Jumala tietää, etten valehtele.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä sinun on mahdotonta käsittää: en ole se henkilö, joksi minua luulet. Mene nyt lopultakin sen haukkumasi kaverisi luo selvittämään harhaluulosi. Niin, tiedän, et sinä mene, koska olet niin mieltynyt harhaluuloosi ja valheisiisi. Minulla on vain yksi persoona ja asun nykyisin eteläisessä Suomessa eläkeläisenä.
        Jumala tietää, etten valehtele.

Älä vedä epäjumalaasi valheidesi joojoo mieheksi, jotain häpyä odottaisi sentään hihhuliltakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vedä epäjumalaasi valheidesi joojoo mieheksi, jotain häpyä odottaisi sentään hihhuliltakin.

Täytä toki syntimaljasi valheillasi ja herjoillasi ylitse äyräiden. ”Saastainen saastukoon!”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täytä toki syntimaljasi valheillasi ja herjoillasi ylitse äyräiden. ”Saastainen saastukoon!”

Sinun valheiden ja herjojen tynnyrisi on tulvinut ajat sitten ylitse, mutta niin kuin sanoit kohdallasi pätee sanontasi "Saastainen saastukoon!"
        5-6 vuotiailla lapsilla voi olla mielikuvitusystävä, sinulla on kolme vuotta sitten kuollut mielikuvitusvihollinen. Ei kai se muuten, mutta ihmiset nauraa touhuillesi.

• Anonyymi

Jos on vähän sanoja, mutta toistaa ne loppumattomia kertoja.

Ehkä sanojen merkitys tärkeämpi kuin määrä.

• Anonyymi

Ei päde enää nykyaikana.
      Jumala on jäänyt eläkkeelle.

• Anonyymi

Kyllä se sanoma on tärkeä eikä sanojen määrä.

Jos puhuu vähän, mutta se vähäkin on herjaamista, niin ei Jumala siitä kiitä.

• Anonyymi

Entäs jos kirjoittaa paljon?
      Osaako Jumala kaiken maailman kielet ja tunnistaako ihmisten kirjoittamat harakanvarpaat?
      Ja ennekaikkea, välittääkö vähääkään?

• Anonyymi
        UUSI

Jumala kun on henki, tietää meidän mielen jo ennen kuin olemme herjanneet amerikan homoja.

• Anonyymi
        UUSI

Jos luulet, että Jumala on jokin pikkujumala, niin olet pahasti väärässä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      252
      1972
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1869
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1393
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1090
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      13
      999
    6. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      951
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      948
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      938
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      912
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      885
    Aihe