Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Palestiinalaisen pelastustyöntekijän kuvaamalta videolta näkyy ilmiselvästi, kuinka hälytysajossa olleet palestiinalaiset pelastustyöntekijät murhattiin kylmäverisesti. Palestiinalaisten ajoneuvoissa olivat kaikki hälytysvalot vilkkuen päällä sekä myös autojen kaikki ajovalot päällä. Kuitenkin israelilaiset sotilaat pysäyttivät heidät ja ampuivat kylmäverisesti kuin kulkukoirat. Israelilaisista sotilaista koulutetaan vain kovia tappajia.
Pääministeri Netanhajun käskyjen toimesta on tulitauon jälkeisenä aikana surmattu jo 2000 palestiinalaista ihan tarkoituksella. Netanhaju sanoo aina tekosyyksi, että jossain sairaalassa, koulussa tai pakolaisleirillä on Hamasin jäseniä, vaikka se pidä oikeasti paikkaansa. Israel on halunnut tuhota kaikki Gazan alueen sairaalat, että palestiinalaiset sairaat ja haavoittuneet ihmiset eivät saisi mitään hoitoa, vaan kuolisivat tuskissaan mahdollisimman suurella kärsimyksellä. Kun Israel ei päästä kansainvälisten avustusjärjestöjen kuljetuksia menemään Gazan alueelle, niin Israel syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Pääministeri Netanhaju on jo todettu sotarikolliseksi, aivan kuten Venäjän presidentti Vladimir Putin, jota Netanhaju näköjään matkii.
Länsirannan miehitys oli jo lainvastainen aivan kuten lisäalueiden valtaaminen Israelille mukamas Israelin turvavyöhykkeeksi. Israel on itsensä pahin vihollinen. Kaikki puheet Gazan alueen muuttamisesta joksikin rantaloma kohteeksi on aivan järkyttävää ja ala-arvoista. Gazan rantahietikon alla virtaa tuhansien surmattujen palestiinalaisten ihmisten puhdas veri.
Israel tappaa palestiinalaisia ihmisiä kuin torakoita ja Israel tekee parhaillaan kansanmurhaa Gazassa. Länsimaiden ja EU-maiden tulisi pyrkimään estämään Israelin toiminta ja mennä väliin. Vain Ranskan presidentti Macron on rohkeana ihmisenä tuominnut Israelin teot. Juuri kuollut Paavi Fransiscus ei ehtinyt näkemään Ukrainan ja Gazan sodan päättymisistä, ikävä kyllä, mutta kun on tällaiset kovat ja vallasta kaikin keinoin pitävät hallitsijat kyseessä kuin Putin ja Netanhaju, joille ei ihmishenki merkitse yhtään mitään, eivätkä he tiedä hyvyydestä ja nöyryydestä yhtään mitään eivätkä aidosta uskosta Jumalaan ja kristillisyyden periaatteista.

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murhaaja on Israel .

• Anonyymi

Israelin itse "saatana" Netanhajun korvat heiluu, kun saa rangaista GASAN Lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin itse "saatana" Netanhajun korvat heiluu, kun saa rangaista GASAN Lapsia.

Oletpa sinä hihhuli.

Netanhajuhan on tälle sivustolle kirjoitteleva hörhö, joka kehuu olevansa "israelin" ei Israelin pääministeri.

Kuka on GAZAN Lapsia?

• Anonyymi

Murhaaja on Hamas. Islam on riivaajien oppi. Islam on sodassa ihmisyyttä ja Tosi Jumalaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3137
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2694
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2580
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1888
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      77
      1845
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1509
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      25
      1338
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe