Kuinka teitte te uskottomat jotka ei kuulu kirkkoon..? Pidittekö arkipyhät vapaata ja saitte korvaukset? Ne ei kuulu teille!!
Pidittekö uskonnottomat pääsiäisenä vapaata
35
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään
- Anonyymi
Peräänkuulutatko tosissasi moraalia tyypeiltä, uskonnottomilta, joiden ainoa moraali on niiden oma mieliteko?
- Anonyymi
Osittain töissä osittain vapaalla. Työt on tehtävä silloin kun työnantaja on ne määrännyt tehtäväksi.
Mites sinä uskovainen. Juhlikko muinaisgermaanista keskitalven juhlaa Yulea? Eli joulua? Kuinkas nyt tollaseen pakalliseen juhlaan oikein ryhdyt joka vuosi? Aijai sentään. Et saisi juhlia joulua ollenkaan! Joudut helvettiin!- Anonyymi
Höhlä, se on kristillinen Joulu jota talvella vietetään. Se on korvannut koko sun Yule:si jota kukaan ei muista eikä edes juhli. Aika heikkoa argumentointia koittaa jollain ajankohta ja nimianalogialla keksiä jotain köpöjä rinnastuksia.
Mutta milläs se kaksinaamainen uskonnoton on korvannut Pääsiäisen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höhlä, se on kristillinen Joulu jota talvella vietetään. Se on korvannut koko sun Yule:si jota kukaan ei muista eikä edes juhli. Aika heikkoa argumentointia koittaa jollain ajankohta ja nimianalogialla keksiä jotain köpöjä rinnastuksia.
Mutta milläs se kaksinaamainen uskonnoton on korvannut Pääsiäisen?Uskovaiseksi olet melko vihaisen ja hyökkäävän oloinen. Mikä tietenkin sopii sulle oikein hyvin kun ottaa huomioon kuinka monta miljoonaa ruumista kristinusko tehtaili että sai päästä korvaamaan perinteisen Yulen omilla kännisten kamelikuskien tarinoilla. Hyvällä tahdollahan sitä ei levitetty. Miekalla ja kilvellä se tänne tuotiin, kauloja katkoen.
Tämä kaksinaamainen uskonnoton ei voi työaikalakeihin ja sopimuksiin määrättyjä asioita omavaltaisesti muutella. Itse olen valmis luopumaan pyhistä jos kaikki muutkin sen tekevät. Ne ovat merkityksettömiä meille normaaleille ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiseksi olet melko vihaisen ja hyökkäävän oloinen. Mikä tietenkin sopii sulle oikein hyvin kun ottaa huomioon kuinka monta miljoonaa ruumista kristinusko tehtaili että sai päästä korvaamaan perinteisen Yulen omilla kännisten kamelikuskien tarinoilla. Hyvällä tahdollahan sitä ei levitetty. Miekalla ja kilvellä se tänne tuotiin, kauloja katkoen.
Tämä kaksinaamainen uskonnoton ei voi työaikalakeihin ja sopimuksiin määrättyjä asioita omavaltaisesti muutella. Itse olen valmis luopumaan pyhistä jos kaikki muutkin sen tekevät. Ne ovat merkityksettömiä meille normaaleille ihmisille.Mitä öyhötät yulesta. Me kunnon kansalaiset vietämme joulua.
Sinä siipiveikko nostat arkipyhä korvauksia vaikka ne ei sinulle kuulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä öyhötät yulesta. Me kunnon kansalaiset vietämme joulua.
Sinä siipiveikko nostat arkipyhä korvauksia vaikka ne ei sinulle kuulu.Niin nostan, mikäs aiot asialle tehdä? Vituttaako kun tällainen kaksnaamainen ateisti jumalankieltäjä saatananpalvoja liberaali nostaa sinulle kuuluvia korvauksia ja ostelee niillä rahoilla jumalattomia ja rienaavia palveluita ja tuotteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nostan, mikäs aiot asialle tehdä? Vituttaako kun tällainen kaksnaamainen ateisti jumalankieltäjä saatananpalvoja liberaali nostaa sinulle kuuluvia korvauksia ja ostelee niillä rahoilla jumalattomia ja rienaavia palveluita ja tuotteita?
Kyllä ottaa pattiin tommiset vässykät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottaa pattiin tommiset vässykät.
Etkä mitään voi asialle tehdä!
- Anonyymi
Mene vaikka roskakoriin
- Anonyymi
Itsekkyyttä vapaalla olo pääsiäisenä, jos ei vietä kristillistä pääsiäistä.
- Anonyymi
Tee kansalaisaloite että uskonnottomien kuuluu olla töissä pyhinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee kansalaisaloite että uskonnottomien kuuluu olla töissä pyhinä.
Kyllä uskonnottomat töihin ilman pyhä korvauksia
- Anonyymi
Työnantajat ne arkipyhät korvaavat. Ei kirkko tai Jumala
- Anonyymi
Tyhmä. Tietenkin korvaa koska kristinusko niin päättää. Oletko vähän dille Dong. Sinulle ei saisi maksaa eikä muillekaan jotka ei usko
- Anonyymi
Just' näin.🤩
Mutta, kateus vie tuhkatkin pesästä ja nuo ns, uskovaiset
sen kyllä osaavat.😅😅
" uskovaiset" uskovat ns, omastamielestään ja ovat puhtaita kuin " pulmuset" mutta luurangot kaapissa kalisee🤭🤭🫢
Joten, morkkaa vaan omias ja jätä ihmiset rauhaan.
Kukin tallaa elämänsä läpi, tavallaan tai jättää elämättä.🙄🙄😬
- Anonyymi
Paavin viimeinen niitti oli Trumpin politiikka ja Vancen vierailu hänen luona.
- Anonyymi
Pääsiäinen on vanha perinteinen pakanajuhla, ajalta ennen teidän kirkkojanne. Teillä ei ole siihen mitään yksinoikeutta (tai oikeutta ylipäätään.)
- Anonyymi
Vai eikö ole käynyt mielessä että mitenkäs nuo munat ynnä muut siihen liittyy? Se on sitä Suomen omaa uskontoa — hedelmällisyyden juhlaa. Jeesustelut on siihen päälle ympätty vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Silti nostot pyhäkovaukset..! Ne kyllä sinulle kelpaa..hyi häpeä
- Anonyymi
Kyllä se on pääsiäinen vain niille jotka uskoo Jeesukseen. Te vässykät yritätte vinkua että teille kuuluisi pyhäkorvaus vaikka ei kuulu.
- Anonyymi
Jeesus tulee kylään KOP KOP avasin oven mut hei se olikin naapurin ventti olikin samanlainen parta ettei kasvoja nää taas oli käyny Butte baaris syömäs jano tullut kesken kaiken ympikännis hortoili ilta myöhään juonut baarin tyhjäks
- Anonyymi
Hihhulit muistaa sitten juhannuksena pysyä töissä teille ei kuulu lorvia pakanajuhlien aikaan.
- Anonyymi
Juhannus on kristinuskoisille. Luuserit yrittää senkin omia te työttömät vätykset jotka ei usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhannus on kristinuskoisille. Luuserit yrittää senkin omia te työttömät vätykset jotka ei usko
Kristinusko on wokea ja newage nuorille suunnattu.
Miksi kenenkään pitäisi saada enemmän palkallista vapaata vain sillä perusteella että sattuu uskomaan johonkin satuolentoon? Sama laki kaikille.
Tai sitten perustan oman uskonnon, jossa palkallisia vapaapäiviä ovat kaikki päivät, paitsi karkauspäivä. Jos karkauspäivä sattuisi osumaan arkipäiväksi, niin olkoon sekin kuitenkin pyhäpäivä.
Luulen että tällaisesta uskonnosta tulisi aika suosittu.Voisin nimetä tämän uuden uskonnon vaikka: "Uudempien Aikojen Pyhien Palkallisten Vapaapäivien Kirkko"
- Anonyymi
Ole kyllä vähän hölmö.
- Anonyymi
Minä usko keijukaisiin. Saisiko siitä muutaman päivän vuodessa palkallista vapaata?
- Anonyymi
Vain jos kuulut kirkkoon..
- Anonyymi
Uskot siis pakanoita
- Anonyymi
Jep,en kuulu kirkkoon ja eläke tuli normaalisti,niinkuin ennenkin,, kirkkoveroilla olen ostanut uuden auton,,ww, . minulla ja kirkolla on hieman erinäkemykset ,mutta se ei haittaa,kun en puutu heidän näkemyksiin ja he eivät minun, olen itseni kirkko ?? Säännöt sisälläni ovat selvät ,kun olisivat muillakin ,niin hyvin maailma pyyhkisi!
- Anonyymi
Kirkkoon kuuluminen ei kerro henkilöytymän uskonnollisuudesta yhtään mitään
- Anonyymi
Äitini Heidi ei ole koskaan viettänyt pääsiäistä.
- Anonyymi
Entä Ateistit🦧🦧
Asiahan on niin, että:: Mitä kirkko nykyään antaa???
Ei mitään!
Hautajaiset maksaa, hautakumpukin maksaa, Jne..
Ainoastaan pappi on ns, ilmainen, mutta EI oikeasti, koska maksat kirkollisveroa ja PALJON.🙈🙊 tyhjästä.
Joten on ihan turhaa aukoa päätään tuollaisella.
Miksi olla kirkon rikastuttajana, kun kaikki kuiteskin joutuu omasta pussista maksamaan.🤔🤔
Kirkollisvero on vielä paljon paljon, vuodessa, tyhjästä🤔😬🙄
MIETIS SITÄ🤪🤪🤔🤔🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701