Minä veikkaan että ei Israeliin.
Syntyykö hän mieheksi vai naiseksi?
Mitä veikkaat, mihin maahan Jeesus syntyy?
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on voinut syntyä jo.
- Anonyymi
Palestiinaan. Syntyy muslimiperheeseen
- Anonyymi
Ota mielialalääkkeesi. Niitä tarvitset.
- Anonyymi
Anna omaisuutesi pois jos sulla sitä on ja venttaa tempausta.😆😆😆
- Anonyymi
Vaikea tietää vertauskuvallisuuden vuoksi.
Profeetta Isan kerrotaan laskeutuvan Damaskon erään moskeijan minareettiin. Mutta samanlaisia on muuallakin. Esim. Vuoteen 2001 WTC tornit muistuttivat ulkonäöltään valkoista minareettia kyseisessä Damaskon moskeijassa olevaa.
Myös on Intiaan tehty Ahmadin toimesta valkoinen minareetti. Hankala vertauskuva.
Damaskon valkoinen minareetti
Intian valkoinen minareetti
Mikä tahansa pilvenpiirtäjä
Mikä tahansa suihkumatkustajakone
Kun hän laskeutuu on paikka joko varmuudella Damasko tai sitten joku salainen. - Anonyymi
Ihmisessä on molempia geenejä ja hormooneja, koska ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi. Molemmat löytyy ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622203- 961889
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141068Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895