Laita vähemmän rasvaa paistinpannulle

Anonyymi-ap

Kyllä kaikki tietää että rasvaa pitää saada,mutta sillä ei kannata alkaa läträämään.
Se 80 grammaa mitä ihminen tarvitsee,tulee yleensä aivan piilorasvoista.
Rasvaa saa ostaa sprey pulloissakin.

https://vm.tiktok.com/ZNdYtAGyh/

25

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä käytän kasvi öljyä.Jopa näkkärin päällä.Tai sitten juoksevaa kasvis margariinia.Ainoastaan ruisleivän päällä käytän rasia margariinia.
      Air Fryer on hyvä.Nytkin minulla on maustumassa suoraan Air Fryer pesässä jääkaapissa kaksi annosta lohta.Ei tarvitse käyttää rasvaa ollenkaan.
      Ajattelen että jos tulee joskus rasvaa liian vähän, niin elimistö ottaa sisäelin rasvaa.Massu ja lantiot ovat hiukan pienentyneet.

      • Anonyymi

        Lohi kannattaa tehdä uunissa nahka ylöspäin ja n 220 astetta noin 35 min niin että nahasta tulee todella rapea, sen voi syödä kuin nacho lastun kun se on oikeassa rapeudessa, suomuja ei tule erikseen suuhun kun ne on rapeat yhdessä nahan kanssa.


    • Anonyymi

      Liian rasvan imee monolämmittimet.Mutta pitää olla akkukäyttöiset.

      • Anonyymi

        Miksi matkit uroskoiria?


      • Anonyymi

        Tyttö kulkee kuin salama yön,
        ketjussa jokaisessa jättää työn:
        ei kysy lupaa, ei pyydä paikkaa,
        hän jättää jäljen, ei koskaan raivaa.

        Nostaa koipeaan kuin poikakoira,
        ei piittaa muodosta, eikä noira.
        Jälki jää, vaikka tuuli käy,
        niin kuin merkki: "Minäkin täällä näin."

        Viestit ei kiinnosta, ei aiheen syvyys,
        vain hetkellinen oma näkyvyys.
        Mut jokaisessa ketjussa tuoksuu hän,
        kuin virtuaalinen virtsakylvyn jään.

        Mikä lieneekään motiivin juuri?
        Huomion kaipuu vai tylsyyden kuuri?
        Mut me tiedämme: missä käy tuo tyttö,
        siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö kulkee kuin salama yön,
        ketjussa jokaisessa jättää työn:
        ei kysy lupaa, ei pyydä paikkaa,
        hän jättää jäljen, ei koskaan raivaa.

        Nostaa koipeaan kuin poikakoira,
        ei piittaa muodosta, eikä noira.
        Jälki jää, vaikka tuuli käy,
        niin kuin merkki: "Minäkin täällä näin."

        Viestit ei kiinnosta, ei aiheen syvyys,
        vain hetkellinen oma näkyvyys.
        Mut jokaisessa ketjussa tuoksuu hän,
        kuin virtuaalinen virtsakylvyn jään.

        Mikä lieneekään motiivin juuri?
        Huomion kaipuu vai tylsyyden kuuri?
        Mut me tiedämme: missä käy tuo tyttö,
        siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö.

        Erittäin hyvä runo.


      • Anonyymi

        Hyvä jos ei loistava keino laihtua! Hyvä kirjoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö kulkee kuin salama yön,
        ketjussa jokaisessa jättää työn:
        ei kysy lupaa, ei pyydä paikkaa,
        hän jättää jäljen, ei koskaan raivaa.

        Nostaa koipeaan kuin poikakoira,
        ei piittaa muodosta, eikä noira.
        Jälki jää, vaikka tuuli käy,
        niin kuin merkki: "Minäkin täällä näin."

        Viestit ei kiinnosta, ei aiheen syvyys,
        vain hetkellinen oma näkyvyys.
        Mut jokaisessa ketjussa tuoksuu hän,
        kuin virtuaalinen virtsakylvyn jään.

        Mikä lieneekään motiivin juuri?
        Huomion kaipuu vai tylsyyden kuuri?
        Mut me tiedämme: missä käy tuo tyttö,
        siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö.

        Tuossa oli teennäinen pakkosatu naisten vihaajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli teennäinen pakkosatu naisten vihaajalta.

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      En oikein tajua tuota paasaamista että kuinka paljon käyttää rasvaa paistinpannulla.
      Itse teen toisinaan pelkällä voilla paiston ja paistamisen jälkeen se voi on melkein kokonaan siinä pannulla.
      Kun sitten syön sen paistetutn lihan niin se rasva jää pääosin siihen pannulle, en juo sitä rasvaa siitä pannulta.
      Esimerkkinä voi käyttää esim. munkin paistoa, teet 20 munkkia ja käytät 2l öljyä, sisältääkö 1 munkki siis 1 desin öljyä?
      Kuitenkin se paistoöljy laitetaan roskiin sen paiston jälkeen eikä juoda.

      Sama juttu suolan kanssa, voin kypsentää lihan suolahauteessa mutta lihasta ei tule jumalattoman suolaista.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kaikki rasva mitä syö ON muutamassa tunnissa muuttunut läskiksi elimistöön 😂

        Hehee, olipa tuossa kauhea valhe! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kaikki rasva mitä syö ON muutamassa tunnissa muuttunut läskiksi elimistöön 😂

        Etkö sinä kuluta lainkaan energiaa?


      • Jos pannulle jää rasvaa paistamisen jälkeen niin sitä on ollut aivan liian paljon. Kannattaa kokeilla lihan öljyämistä ennen paistoa kuivalla pannulla. Kananmunasta tulee taas kumimainen jos rasvaa on liikaa.


    • Anonyymi

      Laitan yleensä 3 litraa öljyä, siinä paistan nugetit, perunat, chili-juusto upokkaat.

      • Anonyymi

        Öljyn voi suodattaa kahvisuofattimella ja käyttää monta kertaa.Minä käytän samaa rypspi öljyä myös pyörän ketjujen ja vaihteiden rasvaukseen.Vappumunkeista tulee hyviä VAIN sillä lailla.


    • Anonyymi

      Minä laihdun syömällä homeisia viinirypäleitä. Samalla pysyvä antipotti hoito eikö tarvi mennä lääkäriin ja säästää rahaa.En ole käynyt lääkärissä 34jään vuoteen ja olen siksi HUOMATTAVAN terve.Suunnittelen eläväni vuoteen 2070.VAIN veitsenterävillä vatsalihaksilla ja uusilla ketjuilla pyörässä tämä onnistuu.Tietenkin merkkaan kaiken huaveihin.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki on pekoni, erittäin rasvainen valmiste.
      Kun sen paistaa nousevalla lämmöllä maltillisesti niin lähes kaikki rasva irtoaa.
      Kun ne pekonit sitten nostaa talouspaperin päälle ja kuivaa hyvin niin huomaa että lähes kaikki rasva on poistunut pekonista.

      Ihan saman voi tehdä kananmunallekkin, paistaa se reilussa rasvassa ja sen jälkeen nostaa talosupaperin päälle jolloin rasva jää paperiin.

      Jos pelkää rasvaa noin paljon voi alkaa käyttämään silikoni astioita ja mikroa.

      Minä kuitenkin jatkan rasvan käyttöä mutta en juo sitä paistinpannuun jäänyttä rasvaa.

      • Anonyymi

        Monella on todella kova kontrolli rasvoista .
        Itse juon maitoa joss on rasva prosentit korkealla, paista ruokani voissa ja en laita itselleni minkäänlaisia sääntöjä mistä ruoka lajista pitäisi luopua
        Veriarvot normaalit ja paino sama kun se on aina ollut vaatteiden koko myös
        Ihmisen ei pitäisi its aloittaa diettejä, sillä joskus on niin etteivät ne tee muuta kun vahinkoa .
        Laihdutus hysteria on pilannut monen ihmisen terveyden
        ,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella on todella kova kontrolli rasvoista .
        Itse juon maitoa joss on rasva prosentit korkealla, paista ruokani voissa ja en laita itselleni minkäänlaisia sääntöjä mistä ruoka lajista pitäisi luopua
        Veriarvot normaalit ja paino sama kun se on aina ollut vaatteiden koko myös
        Ihmisen ei pitäisi its aloittaa diettejä, sillä joskus on niin etteivät ne tee muuta kun vahinkoa .
        Laihdutus hysteria on pilannut monen ihmisen terveyden
        ,.

        Olipa tuossa typerä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Minä saan hyviä rasvoja esim manteleleista ja maustamattomat kanasuikaleet keitän. Kerran viikossa syön kypsää lihaa alle 150 g ja kalaa kaksi kertaa viikossa josta saa hyvää rasvaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe