Velkaa enemmän kuin pääomaa joten yhtiöt menossa konkurssiin.
Konkurssipesältä saa varmaan pian halvalla asuntoja.
https://ilkkapohjalainen.fi/talous/fincap-menetti-osakep%C3%A4%C3%A4omansa-omaspll%C3%A4-kiinnityksi%C3%A4-yritykseen
Fincap yhtiöt menossa konkurssiin pääomat menetetty PAKKOMYYNTEJÄ
32
2095
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää että Sarajärvi ja Kotamäki on todellisuudessa persaukisia tavan tallaajia jotka on leikkineet bisnesmiehiä OmaSp:n miljoonilla jotka kaverit lupasivat antaa anteeksi mutta sitten koko touhu paljastuikin.
- Anonyymi
Kyllä ne melkoisen potin on tainneet sivuun siirtää ja velat jää veronmaksajille, asunnonostajille ja omasp;n piensijoittajille. Sydänlammi huseeraa vieläkin taustalla sp-säätiössä järkkäämässä velkojen anteeksiantoja. Sanoisko, että voi vit.u
- Anonyymi
Tämä on tiedetty aina. Persaukisia pikkutakkihemmoja ilman kravattia. Kauan ovat saaneet leikkiä rahoilla jotka ei ole omia. Kukas pankinjohtaja vielä kaveeraa näiden kanssa? Ei kukaan ! SJK menee nurin myös viimestään elokuussa 2025.
- Anonyymi
Kuka tekee Sevaksen talon valmiiksi. Onko Säätöpankki rahoittanut ?
- Anonyymi
OmaSP tietty, Sevaksen toimari voideltu.
- Anonyymi
Mä lauloin silloin dirlandaa.....
- Anonyymi
Ei ole mulla markkoja taskussa siitä viis mä välitän...
- Anonyymi
Wall Oy:n tilitiedot ovat mielenkiintoiset ja julkiset.
Näkyy yritykset Google haulla.- Anonyymi
Samoin Seinäjoen stadion Oy taloustiedot. Oliskohan Wall konsultointi😀
- Anonyymi
Satoja asuntoja tulossa Seinäjoellakin pakkomyyntiin. Asuntojen arvo romahtaa.
- Anonyymi
Eiköhän niille ostajat löydy jos hinnat oikeat, siihen jäi romahrus
- Anonyymi
Onneksi olen viimosen 3 vuoden aikana myynyt suurimman osan Seinäjoen asunnoistani ja ostanut tilalle uusia lähinnä Tampereelta ja vähän Vaasasta.
- Anonyymi
Sulla mitään oo
- Anonyymi
Sait varmaan loistohinnan, kun kauppa ollut jäässä viimeiset kolme vuotta. Ai niin täällä voi jokainen leikkiä kiinteistösijoittajaa, oikeat sijoittajat toisilla areenoilla.
- Anonyymi
Tässä kävi nyt niin, että haaveet kaatuu. Kenelle nämä laukeaa maksettaviksi? Onko omat pärseet suojattu?
- Anonyymi
Sulle ja mulle, kaatuu jos kaatuu. Ensin kerätään kunnon kolehdit kaikilta pankinjohtajilta. Myös Nordean ent yrityspankinjohtaja hep hep, olit mukana … nautitko 70 vee eläkepäivistä märkä perse ?
- Anonyymi
Täytyy ottaa rahat pois piakkoin ennen konkurssia
- Anonyymi
On otettu jo
- Anonyymi
Niin tarkoitatko tätä Hiihtoliiton liki konkurssiin saanutta ex-pankkiiria?
- Anonyymi
OmaSp kirjaa kerta kerralta lisää luottotappiovarauksia. Taitaa lähennellä jo 100 000 000 euroa. Paljonko siitä lienee tämän kaveriporukan aiheuttamia?
- Anonyymi
Mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
5,7 miljoonaa euroa kirjattiin alkuvuonna Seinäjoen kiinteistökeisareiden lainoista lisää luottotappiovarauksia.
- Anonyymi
Ei nyt ihan putkeen mene tämäkään..
- Anonyymi
Eihän tuo 5,7 milliä riitä mihinkään. Kerro kymmenellä ja sen jälkeen kahdella niin ollaan lähempänä oikeaa lukemaa.
- Anonyymi
Mitä väliä. Ei pankki siihen kaadu, katso tasetta. Eiköhän sieltä pankillekkin jotain kotiudu jos joku rymähtää kumoon.
- Anonyymi
Rakennus puolen toimisto- muuttanut vanhoissa s Ässä kiinteistö
- Anonyymi
Sarajärvi menettänyt ainakin 40 miljoonaa, omaisuutta myynnissä:
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000011196981.html - Anonyymi
Jos on kerran miljonääri jolla businekset on mennyt reisille, niistä menetetyistä hilloista ei yleensä oikeat jepet lehtien palstoilla itke. Syy löytyy peilistä kun sinne katsoo, rehellisesti. Lehtien palstoilla itkemisen sijaan, siinäkin ajassa, saa vähän tehtyä ämpäriin lisää hilloa ja miettiä, mikä meni aikaisemmin metsään ja miten hommat hoidetaan jatkossa. Turhaa sitä Seinäjokisilta sääliä on enää kinuta kun löröt on pöksyssä.
- Anonyymi
Suomessa ei rikastu työnteolla. Täällä rikastuu vain ??
Niin millä tavalla, roistoamalla ja ryöväämällä, vain tietyt ihmiset. Onko rikkaan esittäminen ainut ehto,ja nekin velkarahalla ostettu.- Anonyymi
Tuli mieleen sarjakuvahahmo Kulta-Into Pii. Disneys hänet esitetään viekkaana ja kunnianhimoisena liikemiehenä. Tarinoissa (RoopeAnkasta poiketen) tämä ei koskaan kaihda rikollisia keinoja saavuttaakseen päämääränsä.
- Anonyymi
Kova on alamäki ollut.. ei aina voi onnistua, eikä edes joka kerta
- Anonyymi
Kaikki menöö, hyvä niin. Perskuta saa jätkät poltella omaa skeidaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750