Fincap yhtiöt menossa konkurssiin pääomat menetetty PAKKOMYYNTEJÄ

Anonyymi-ap

32

2095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää että Sarajärvi ja Kotamäki on todellisuudessa persaukisia tavan tallaajia jotka on leikkineet bisnesmiehiä OmaSp:n miljoonilla jotka kaverit lupasivat antaa anteeksi mutta sitten koko touhu paljastuikin.

• Anonyymi

Kyllä ne melkoisen potin on tainneet sivuun siirtää ja velat jää veronmaksajille, asunnonostajille ja omasp;n piensijoittajille. Sydänlammi huseeraa vieläkin taustalla sp-säätiössä järkkäämässä velkojen anteeksiantoja. Sanoisko, että voi vit.u

• Anonyymi

Tämä on tiedetty aina. Persaukisia pikkutakkihemmoja ilman kravattia. Kauan ovat saaneet leikkiä rahoilla jotka ei ole omia. Kukas pankinjohtaja vielä kaveeraa näiden kanssa? Ei kukaan ! SJK menee nurin myös viimestään elokuussa 2025.

• Anonyymi

Kuka tekee Sevaksen talon valmiiksi. Onko Säätöpankki rahoittanut ?

• Anonyymi

OmaSP tietty, Sevaksen toimari voideltu.

• Anonyymi

Mä lauloin silloin dirlandaa.....

• Anonyymi

Ei ole mulla markkoja taskussa siitä viis mä välitän...

• Anonyymi

Wall Oy:n tilitiedot ovat mielenkiintoiset ja julkiset.
      Näkyy yritykset Google haulla.

• Anonyymi

Samoin Seinäjoen stadion Oy taloustiedot. Oliskohan Wall konsultointi😀

• Anonyymi

Satoja asuntoja tulossa Seinäjoellakin pakkomyyntiin. Asuntojen arvo romahtaa.

• Anonyymi

Eiköhän niille ostajat löydy jos hinnat oikeat, siihen jäi romahrus

• Anonyymi

Onneksi olen viimosen 3 vuoden aikana myynyt suurimman osan Seinäjoen asunnoistani ja ostanut tilalle uusia lähinnä Tampereelta ja vähän Vaasasta.

• Anonyymi

Sulla mitään oo

• Anonyymi

Sait varmaan loistohinnan, kun kauppa ollut jäässä viimeiset kolme vuotta. Ai niin täällä voi jokainen leikkiä kiinteistösijoittajaa, oikeat sijoittajat toisilla areenoilla.

• Anonyymi

Tässä kävi nyt niin, että haaveet kaatuu. Kenelle nämä laukeaa maksettaviksi? Onko omat pärseet suojattu?

• Anonyymi

Sulle ja mulle, kaatuu jos kaatuu. Ensin kerätään kunnon kolehdit kaikilta pankinjohtajilta. Myös Nordean ent yrityspankinjohtaja hep hep, olit mukana … nautitko 70 vee eläkepäivistä märkä perse ?

• Anonyymi

Täytyy ottaa rahat pois piakkoin ennen konkurssia

• Anonyymi

On otettu jo

• Anonyymi

Niin tarkoitatko tätä Hiihtoliiton liki konkurssiin saanutta ex-pankkiiria?

• Anonyymi

OmaSp kirjaa kerta kerralta lisää luottotappiovarauksia. Taitaa lähennellä jo 100 000 000 euroa. Paljonko siitä lienee tämän kaveriporukan aiheuttamia?

• Anonyymi

Mitään ei tapahdu.

• Anonyymi

5,7 miljoonaa euroa kirjattiin alkuvuonna Seinäjoen kiinteistökeisareiden lainoista lisää luottotappiovarauksia.

• Anonyymi

Ei nyt ihan putkeen mene tämäkään..

• Anonyymi

Eihän tuo 5,7 milliä riitä mihinkään. Kerro kymmenellä ja sen jälkeen kahdella niin ollaan lähempänä oikeaa lukemaa.

• Anonyymi

Mitä väliä. Ei pankki siihen kaadu, katso tasetta. Eiköhän sieltä pankillekkin jotain kotiudu jos joku rymähtää kumoon.

• Anonyymi

Rakennus puolen toimisto- muuttanut vanhoissa s Ässä kiinteistö

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos on kerran miljonääri jolla businekset on mennyt reisille, niistä menetetyistä hilloista ei yleensä oikeat jepet lehtien palstoilla itke. Syy löytyy peilistä kun sinne katsoo, rehellisesti. Lehtien palstoilla itkemisen sijaan, siinäkin ajassa, saa vähän tehtyä ämpäriin lisää hilloa ja miettiä, mikä meni aikaisemmin metsään ja miten hommat hoidetaan jatkossa. Turhaa sitä Seinäjokisilta sääliä on enää kinuta kun löröt on pöksyssä.

• Anonyymi

Suomessa ei rikastu työnteolla. Täällä rikastuu vain ??
      Niin millä tavalla, roistoamalla ja ryöväämällä, vain tietyt ihmiset. Onko rikkaan esittäminen ainut ehto,ja nekin velkarahalla ostettu.

• Anonyymi

Tuli mieleen sarjakuvahahmo Kulta-Into Pii. Disneys hänet esitetään viekkaana ja kunnianhimoisena liikemiehenä. Tarinoissa (RoopeAnkasta poiketen) tämä ei koskaan kaihda rikollisia keinoja saavuttaakseen päämääränsä.

• Anonyymi

Kova on alamäki ollut.. ei aina voi onnistua, eikä edes joka kerta

• Anonyymi

Kaikki menöö, hyvä niin. Perskuta saa jätkät poltella omaa skeidaansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe