Suomalaiset äijät, puutteineen kaikkineen, ei ole muuta halunnut kuin tarjota Suomen naisille (ja lapsille) parhaan mahdollisen elämän. Miksi suomalaiset naiset siis vihaa suomalaisia miehiä?
Miten suomalaisista naisista on tullut niin katkeria?
46
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sinä olet saanut tietoa kaikista suomalaisista naisista? Oletko siis miesprostituoitu?
- Anonyymi
Olishan tuolle ollut kysyntää, mutta minähän olen mr siveyssipuli 😁 oletko siis eri mieltä siitä, että hyvin suurella osalla suomalaisista naisista on hyvin suuri vastenmielisyys suomalaisia miehiä kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan tuolle ollut kysyntää, mutta minähän olen mr siveyssipuli 😁 oletko siis eri mieltä siitä, että hyvin suurella osalla suomalaisista naisista on hyvin suuri vastenmielisyys suomalaisia miehiä kohtaan?
En minä ainakaan tunne vastenmielisyyttä suomalaisia miehiä kohtaan. Eka rakkaus oli nätti ruskeasilmä pohjoiskarjalasta, seuraavaa komea sinisilmä hämeestä, sitten oli ihana sänkyseura kanta-hämeestä. Sitten mustasukkainen tiukkapipo itä-hämeestä, joka kyylää vielä 45 vuoden jälkeen. Oli tossa yks keskieurooppalainen aatelismieskin. Lähetti kirjeen 40 vuoden jälkeen. Sitten oli muutama itseäni kymmenkunta vuotta nuorempi namupala. Joitakin yksittäisiä uittelin kylpyammeessani. Yks jäi näppeihin ja hänen kanssa olen elänyt 35 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan tunne vastenmielisyyttä suomalaisia miehiä kohtaan. Eka rakkaus oli nätti ruskeasilmä pohjoiskarjalasta, seuraavaa komea sinisilmä hämeestä, sitten oli ihana sänkyseura kanta-hämeestä. Sitten mustasukkainen tiukkapipo itä-hämeestä, joka kyylää vielä 45 vuoden jälkeen. Oli tossa yks keskieurooppalainen aatelismieskin. Lähetti kirjeen 40 vuoden jälkeen. Sitten oli muutama itseäni kymmenkunta vuotta nuorempi namupala. Joitakin yksittäisiä uittelin kylpyammeessani. Yks jäi näppeihin ja hänen kanssa olen elänyt 35 vuotta.
En minä kysynyt henkilökohtaista mielipidettä, vaan käsitystä yleisestä näkökannasta. Mutta ehkä tuo tiivistää asian. "Safe societies devalue their young males, until the wolves are at the door."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kysynyt henkilökohtaista mielipidettä, vaan käsitystä yleisestä näkökannasta. Mutta ehkä tuo tiivistää asian. "Safe societies devalue their young males, until the wolves are at the door."
Kyllä minun tuntemani kaiken ikäiset naiset suhtautuvat ihan yhtä normaalisti miehiin, kuten minäkin. En tietenkään tunne kaikkia Suomen naisia. Miestenkin kantsii miettiä keitä naisia lähestyy. Kaikki eivät tykkää kaikista. Se on tietenkin selvää.
- Anonyymi
Miesten täytyy torhistautua ja näyttää naiselle paikka. Moni nainen on vain rahan perässä.
- Anonyymi
Ei, ei, nimenomaan ei. Et sinä aitoa vallatonta naista alistalla saa.
Luepa tuolta minun aiemmasta komnentista, ketkä vonkaavat vielä vuosikymmenten takaa ihan turhaan: tiukkapipoinen mustasukkainen itähämeestä ja keskieuroopoalainen aatelismies ( katolinen).
Ei myö suomi miehet voija sille mittää että myö ollaa nii pien munasii.🥚🥚😵💫
- Anonyymi
Heh, natoniilo näytti kyntensä... 😂
- Anonyymi
Eikä vihaa.
Kuhan vittuillaan. Niin kuin tekin meille.- Anonyymi
Vittuilisin mieluummin mamuille mutta kun täällä ei näe kenelle vittuilee. Helpottaako tieto?
- Anonyymi
Kyllä se on vihan puolelle mennyt. Ainakin ikävän suuren osan kohdalla. Ja oikeesti syyttävät meitä siitä, että me halutaan tehdä heidän elämästään parasta mahdollista. Ei oo järkee tässä hommassa enää...
- Anonyymi
Kuten yleensäkin niin miehet löytävät vian ja syyllisen katsomalla peiliin.
Nuoret naiset ovat nykyään korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, suvaitsevaisia ja avarakatseisia. Ei heitä kiinnosta joku rasistista vihapuhetta suoltava koulupudokas, jolla ei ole mitään yleissivistystä eikä käsitystä henkilökohtaisesta hygieniasta.- Anonyymi
Nuoret naiset on tosiaan tiukkoja rajoistaan. Me vanhemmat siedetään enemmän, vaikka oltaisiin tiukkapipoisia (feministejä) itsekin.
Kyllä nämäkin pehmenee, kun ikää tulee. Nämä on woken aivopesemiä ja vihaavat sen takia kaikkea. - Anonyymi
Nämä ei ole suvaitsevaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei ole suvaitsevaisia.
Kyllä ovat suvaitsevaisia ja suvaitsevat kaikenlaisten vähemmistöjen tasa-arvoisia oikeuksia, toisin kuin te vihapuhetta öyhöttävät äärioikeistolaiset.
- Anonyymi
Osuit kyllä naulan kantaan. Nuoret miehet ovat nykyään mieleltään vanhoja ukkoja. Tosi huono homma. Netissä roikkumalla ei kehity mieheksi. Jakari on huomattavasti seksikkäämpi miehen kädessä kuin langaton hiiri. Samoin sininen puuvillainen työhaalari on miehekkäämpi kuin persvaon paljastava lökäpöksy.
- Anonyymi
Alistuja ei saa arvostusta.
- Anonyymi
Eikä rekkalesbot/sidukkavalaat anna armoa jos syömiset loppuu sohvalla...
- Anonyymi
Eiväthän naiset suinkaan vihaa kaikkia suomalaisia miehiä. Ehkä osaa persumiehistä, mutta se taas on teidän omaa syytänne.
- Anonyymi
Kun ne on kateellisia miehille
- Anonyymi
Ai, ketkä ovat kateellisia miehille? Ketkä?
- Anonyymi
Suomen naisilla liian hyvin asiat!
Suomen naiset eivät osaa olla kiitollisia mistään!
Suomen naiset haluavat ottaa johtajuuden perheissä, mutta eivät osaa ja viihdy siinä roolissa
Suomen naiset ottavat usein avioeron, koska tietävät saavansa lähi huoltajuuden jonka avulla estävät lapsia ja Isää tapaamasta!
Suomen naisille ei mitkään maksetut elatusmaksut riitä! - Anonyymi
Kuka hullu sotkeutuu noihin viherfeministiakkoihin, kun ylivoimaisesti suurin osa naisista on todella mukavia.
- Anonyymi
Tulipa sulla vedettyä tunteella. Minä olen vihervasrmmistolainen. Femakosta en osaa sanoa, mutta olen itse insinööri ja kettuilen sovinistipersuille varsin lahjakkaasti, mutta silti miehet minua yrittävät useinkin iskeä. Tosin se ei onnistu, koska minulla on mies, jonka kanssa olen elänyt jo pitkään ja elän edelleen.
Katsopa sovinisti peiliin ja kehitä itseäsi ja hanki vaikka jokin harrastus. Lintubongaus vois olla ihan kehittävää, jos et mitään keksi. - Anonyymi
Ongelma on se, että ne viherfeministiakat on ihan saatanan äänekkäitä. Mutta kun miehet ei saa tehdä mitään ja naiset ei tee mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa sulla vedettyä tunteella. Minä olen vihervasrmmistolainen. Femakosta en osaa sanoa, mutta olen itse insinööri ja kettuilen sovinistipersuille varsin lahjakkaasti, mutta silti miehet minua yrittävät useinkin iskeä. Tosin se ei onnistu, koska minulla on mies, jonka kanssa olen elänyt jo pitkään ja elän edelleen.
Katsopa sovinisti peiliin ja kehitä itseäsi ja hanki vaikka jokin harrastus. Lintubongaus vois olla ihan kehittävää, jos et mitään keksi.Voi mies parka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa sovinisti peiliin ja kehitä itseäsi ja hanki vaikka jokin harrastus. Lintubongaus vois olla ihan kehittävää, jos et mitään keksi.Eiköhän "insinööriprinsessan" kannattaisi lopettaa juopottelu tältä illalta, käväistä suihkussa, ettei taaskin jää kuukausittainen peseytyminen välistä ja sitten nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se, että ne viherfeministiakat on ihan saatanan äänekkäitä. Mutta kun miehet ei saa tehdä mitään ja naiset ei tee mitään...
Oot sä itsesi suohon ajanut, jos et saa tehdä mitään, eikä naisetkaan tee mitään.
Ketuttaa lukea tollasta paasausta, kun itse naisena teen kaiken. Mies ei sairautensa vuoksi ole tehnyt vuosikausiin lähes mitään. Olen piika, renki, aivot ja lihakset, ja meillä on vanha omakotitalo. Nyt kun mies alkaa toipua , hän on tottunut siihen, ettei mitään tarvitse tehdä. Joskus on näinkin päin.
Ei kantsi yleistää asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä itsesi suohon ajanut, jos et saa tehdä mitään, eikä naisetkaan tee mitään.
Ketuttaa lukea tollasta paasausta, kun itse naisena teen kaiken. Mies ei sairautensa vuoksi ole tehnyt vuosikausiin lähes mitään. Olen piika, renki, aivot ja lihakset, ja meillä on vanha omakotitalo. Nyt kun mies alkaa toipua , hän on tottunut siihen, ettei mitään tarvitse tehdä. Joskus on näinkin päin.
Ei kantsi yleistää asioita.Minä en ole ajanut itseäni minnekään. Sinä voit itkeä omasta henkilökohtaisesta kohtalostasi ihan miten paljon haluat. Minulle äitini sanoi tänään että en jaksa enää elää. Joten voit tunkea paskasi ihan minne haluat, täällä puhutaan yleisistä kuvioista, ei henkilökohtaisista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän "insinööriprinsessan" kannattaisi lopettaa juopottelu tältä illalta, käväistä suihkussa, ettei taaskin jää kuukausittainen peseytyminen välistä ja sitten nukkumaan.
Hahaa! Ahistaako sinua, kun lähdet solvauslinjalle? Mielestäni klo 18 jälkeen ei ole järkevää nauttia alkoholia., koska se tärvelee normaalit unen vaiheet.
- Anonyymi
Useimmat naiset kuvittelevat koko ikänsä, että he olisivat ansainneet paremman miehen, vaikka kaikki realiteetit ovat tuota vastaan.
- Anonyymi
Enpä ole tuollaista naisporukoiden jutteluissa huomannut. Ainahan ihmiset jostain valittavat, myös miehet valittavat. Se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Ehkä, mutta miten SUOMEN naisista tuli tuollaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äitiltäs. Häntähän tarkoitatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä omaa kohtaloasi! Jos olet tehnyt huonoja valintoja joskus, tee korjausliike elämäsi polulle. Muuta et voi. Valittaminen ja syyllisten etsiminen ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä omaa kohtaloasi! Jos olet tehnyt huonoja valintoja joskus, tee korjausliike elämäsi polulle. Muuta et voi. Valittaminen ja syyllisten etsiminen ei johda mihinkään.
En minä ole nainen. Haloo?
- Anonyymi
En vihaa, rakastan Miestäni, 24/7😍🥰😘
- Anonyymi
👍.
- Anonyymi
Kaikissa länsimaissa on miehiä jotka valittavat että heidän maalaisensa naiset ovat menneet ihan pilalle ja jossain muualla on mukamas paremmin. Ei ole mikään Suomeen rajoittuva ilmiö.
- Anonyymi
Vihamielisten tahojen syöttämillä agendoilla ja propagandalla on saatu aikaan paljon pahaa. Myös miesten keskuudessa.
- Anonyymi
Suomalaisen naisen perrse on maailman tarkin kompassi
ai miksi?
No se osoittaa jo nuoresta pitäen aina etelään. - Anonyymi
Feminismi on vedetty äärimmilleen.
- Anonyymi
En kuitenkaan yleistä tätä. On lupsakoitakin naisia maassa paljon
- Anonyymi
Sun kaltasten satusetien takia niiden muutaman miehen jotka noin tekisivätkin maine on kärsiny myöskin mut väittäsin että sun on ihan turha tuota ihmetellä
- Anonyymi
Nuoret suomipojatkin ovat jo neitimäisiä kännyn räplääjiä.
Mitään vastoinkäymistä ei kestetä, hermostuvat heti, on nähty monesti.
Feministien ja netin kasvattamia tyhjäpäitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075