Mitä pitää tarkistaa automyyjältä, kun menee vaihtamaan autoa nimenomaan hybridiin ? Siis ihan oikeasti toivoisin vinkkejä, kun en itse niin tarkkaan tiedä muuta kuin sen, että pitää tarkistaa sähköakkujen takuun voimassaolo.
Hybridiostoksilla
Anonyymi-ap
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen hybridi on vain tavallinen bensa-auto. Jos Toyotaa katselet, kannattaa tarkastaa, että se pieni 12V akku on hengissä ja voimissaan.
Ladattavissa autoissa on isompi ajoakku, jonka kunnon voi testata ennen ostoa.- Anonyymi
Kiitos kommentista. Yksi kaveri käski tinkiä mukaan 'pistokemallin laturin', mutta en kehdannut kysyä mitä se tarkoittaa ? Siis eikös latausasemasta tule johto, joka vain liitetään autoon ja lataus hoituu sillä....
- Anonyymi
Ei, tarvitset pistokemallin laturin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653