Kumman toivoisit
Liiveillä vai ilman
48
491
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan riippuu onko napakat vai ei.
- Anonyymi
Onko napakat 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko napakat 🤭
Napakat jengiliivit 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napakat jengiliivit 🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napakat jengiliivit 🤣
Tuli heti JR-merkintää netin keskustelupalstan kautta, hohhoijaa gubbe sinä ja
- Anonyymi
Ilman
- Anonyymi
No en mä semmoisista mopomiehistä tykkää.
- Anonyymi
Mä tykkään kuunnella niitä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään kuunnella niitä juttuja.
To understand a thief or so, you gotta think like one, right?
- Anonyymi
Luotiliivit on melkee pakolliset nykyään
- Anonyymi
Jenkeissä varmaan joo
- Anonyymi
Pitääkö siihen laittaa joku päällysvaate päälle?
- Anonyymi
Tähän joku hassu kuva 🥴🥴🥴
- Anonyymi
Helvetin enkeleiden liiveillä kiitos 😆
- Anonyymi
Mä olosin joskus tahtonu helvetin enkeleiden liivit kunnia jäsenenä ilman että tarvii puuttua heidän rikolliseen toimintaan varmin tapa saada olla naisilta rauhassa ainakin ja ne naiset ketkä ois vie uskaltan lähestyä niistä olis osannu pysyä itsekin erossa
- Anonyymi
Miksi juuri tämä on valintasi palstasetä?
- Anonyymi
En tiiä mitään nolompaa kun ihmiset jotka uhkailee liivijengiläisillä etenkin netissä 🤣
- Anonyymi
Naisten vihaajia ne on. Ei yhtään arvostusta. Sama odinin gääääng. Ne on sellasia tyyppejä että kun äitee heitti pihalle niin jengi anto voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten vihaajia ne on. Ei yhtään arvostusta. Sama odinin gääääng. Ne on sellasia tyyppejä että kun äitee heitti pihalle niin jengi anto voimaa.
Hyvin todennäköisesti!
- Anonyymi
Täällähän niitä on eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei palstasetä esim näinkin? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän niitä on eniten.
Todellakin, toimintansa on keskittynyt kommenttien näpyttelemiseen, Loogista o palstasetä
- Anonyymi
Huomioliiveillä.
😎
🦺🤚
🩳
🥿🥿- Anonyymi
Ihanat ballerinat. Mulla on mustat. Vaihetaanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko vitosen väliä? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko vitosen väliä? 😁
Cm? You have it.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cm? You have it.
Citymarketista siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen ei kuulu enää itelle mitä joku tossuille tekee ku ne myy eBayssa ym😆
- Anonyymi
Jos on terhakat tissit, niin ei kait sitä liivejä tarvitse.
- Anonyymi
Nännit ehkä
- Anonyymi
Jos sä olet 25v niin ne on. Vanhat miehet ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nännit ehkä
Joo en puristele. Vapaat on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en puristele. Vapaat on.
Meillä täällä vapaan tilan tuotteita. Makkaratkin ilman kuoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä täällä vapaan tilan tuotteita. Makkaratkin ilman kuoria.
Ei maistu stressihormonit kuin kaupassa ostetuissa. Vai mitä sugar beibe?
- Anonyymi
Olet H naikkonen hotti liiveissä, olisitpa esitellyt vähän pidempään niitä tummia liivejä ja vartalosi muotoja. Tiedän, että kiusoittelet tahallaan ja en siitä pahastu, mieluusti tulisin katsomaan lähempääkin.
- Anonyymi
Minusta naikkonen on epäkunnioitettava sana naisesta. Tulee mieleen "kevytkenkäinen".
- Anonyymi
Mulla tulee business. Korot ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee business. Korot ylös.
Ootko sinä jotain bisnesmiehiä sitten tai bisneksestä jotain tietäviä? Koitaha jo
- Anonyymi
Kummin vain haluat ne minulle esittää
- Anonyymi
Haluavat vissii shoppailuseurax
- Anonyymi
Mua ole koskaan kiinnostanu toisen pukeutuminen tykkää että toinen puuttuu edes mun pukeutumiseen mä pukeudun just niin kun musta itsestä hyvältä tuntuu toinen jotain muuta vaatii osannee käydä mulle kaupasta ostamassa sellaset vaatteet mihin haluaa mun pukeutuvan jos kiristää vähänkin liikaa tai on vähänkään epämiellyttävä päälläni en varmasti pidä päälläni
Puhutaanko tässä nyt naisten rintaliiveistä vai miesten hienosteluliiveistä joita pidetään puvun alla? Oletteko te hienostelijoita vai tavallisia?
- Anonyymi
Ei kun pelastusliiveistä. Veneilykausi koittaa, niin muistakaa käyttää niitä pelastusliivejä veneillessä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun pelastusliiveistä. Veneilykausi koittaa, niin muistakaa käyttää niitä pelastusliivejä veneillessä.
Juu, näinhän se olikin. Mun pitäs kans hankkia sellaset kevyet kelluntaliivit. Mä kun käyn soutamassa, niin on vaan ne tönköt, siis oikeen viralliset vanhan ajan pelastusliivit. Niin eihän ne koskaan päällä oo, vaan siellä veneen pohjalla.
- Anonyymi
Ilman liivejä! Piristäkää miesten päivää näin lämpimien päivien tullessa!
- Anonyymi
No en todellakaan. Olen arvostetussa työpaikassa töissä ja siellä pukeudutaan säädyllisesti ja töiden jälkeen en kaupungilla pyöri.
- Anonyymi
Kotona aina ilman liivejä ehdottomasti mutta muualla tietenkin liiveillä.
- Anonyymi
H naisen niin muodokkaan näin tänään liiveissä ja saa kiusoittelullaan tuntemaan kuumia. Ilman näkisin vielä mieluummin, vink vink
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713