Kysymys 1:
Miten (kuollut?) "helluntaiherätys" valmistautuu seurakuntansa ylöstempaukseen ?
Kysymys 2:
Onko pastori antanut mitään käytännön ohjeita muuta kuin suuria lupauksia pelastusvarmuudesta ?
Valmistautuminen h-seurakunnan ylöstempaukseen
39
214
Vastaukset
- Anonyymi
Miten luterilaiset valmistuvat ylöstempaukseen ????????????? On käytössä
sateenkaarimessut
pridemarssit
kirkkojen poltot
kippokaste
susiparit
avioerot
murhat
huumeet
abortit
tappelut
Näidenkö avulla ? Haluan vastauksen.- Anonyymi
Nämä taitaa olla hellareifen erikoisalaa
- Anonyymi
Tapuliin kiipeäminen ilman paitaa näyttää olevan viimesin versio odottelusta.
- Anonyymi
sinnekö sinä kiipeät?
- Anonyymi
Luterilaiset on niin ahtaalla, valtionapukin näyttää tippuvan kymmenellä miljoonalla ja hautausbisnes on siinäjasiinä!
Miten nyt käy hautausmaaharavointien, jääkö vainajat ihan yksin huh mikä kauhea paikka.- Anonyymi
Miki puhut koko ajan luterilaisita täällä? Vihaatko niitä niin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miki puhut koko ajan luterilaisita täällä? Vihaatko niitä niin paljon?
Eikö kantti kestä ? Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
- Anonyymi
Siivotkaa oma pesänne "hulluntailaiset".
- Anonyymi
Millä perusteella arvoisa itseriittoinen ja ylpeä Helluntaikirkko mukamas olisi herätysliike ?
- Anonyymi
Mikä on Helluntaikirkon liikevaihto ?
Jokainen jäsen maksaa vuosittain tuhansia euroja. Nyt on jo 4 päässyt tempaukseen.🏋️🏋️🏋️🏋️
- Anonyymi
Eksyttäjillä ja lupaajilla on vahva uskottelu omaan pelastusvarmuuteensa.
Saatanan juonet eivät ole tuntemattomia. - Anonyymi
Seurakunnassa on kahdenlaisia jäseniä.
- Tyhmät neitsyet
- Viisaat neitsyet
Mitä ovat uushelluntailaiset ja äärihelluntailaiset ? - Anonyymi
Kaatoherätystä odotellessa ja sekokieliä puhuessa henkien kasteessa.
Tiedetään nämä helluntaihenkien täyttymiset. - Anonyymi
Jeesus itse varoittaa Kristus-nimestä: Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Pitäisikö pumpata uskoa lisää jotta tulee helluntailaiseksi ? - Anonyymi
Uususkonnolliset Amerikan liikkeet = 666.
- Anonyymi
Mitään ylöstempausta ei tule. Katsokaa jo valmiiksi joku luola johon voitte piiloutua, kun kaikki paljastuu?
- Anonyymi
Kyllä jokin helppo vaivaton työ olisi sangen terapeuttinen vaihtoehto sakastin päivystäjille !
Siinä ajatus mieli jopa kieli puhtistuisi ja aurinkokin saapuisi jälleen tapulin takaa@ kirkastaen maisemat mielessä.- Anonyymi
sodomiittipedo inisee taas sakastista
Aurinko ja tapuli ja samat jutut sillä aina. Itse se ei edes tiedä on Jeesus syntynyt vai luotu!!!!
että semmonen "uskova"!!!
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut inkvisiittorit ovat päässeet taas hoidosta, kun kyselevät täällä niin paljon.
- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty inkvisiittori haluaa tappaa uskovia. Hän vihaa uskovia ja rienaa näitä pakkovauvakastetuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty inkvisiittori haluaa tappaa uskovia. Hän vihaa uskovia ja rienaa näitä pakkovauvakastetuiksi.
Helluntaiuskonnon uhri.
- Anonyymi
Puhumalla lähellä olevasta taivaaseen tempauksella ihmisiä houkutellaan tekemään testamentti lahkon hyväksi, koska muuten omaisuus jäisi tänne jumalattominen Luterilaisten käyttöön, joita ei temmata taivaaseen.
- Anonyymi
Tempaajien perässä ei pidä juosta hurmoskokemuksia hankkimassa.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi
Näkyy testamentit kiinnostavan Luther Säätiötäkin, kun nettisivulla kysellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy testamentit kiinnostavan Luther Säätiötäkin, kun nettisivulla kysellään.
Enemmän ne kiinnostaa hellareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän ne kiinnostaa hellareita
Hellareissa ei ininä ole puhuttu eikä puhuta testamenteista, eli jospa puhuisitte vähemmän pulun tuubia, voisi raipat vähentyä lopputilillä!
Niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellareissa ei ininä ole puhuttu eikä puhuta testamenteista, eli jospa puhuisitte vähemmän pulun tuubia, voisi raipat vähentyä lopputilillä!
NiinTäällä hellarit puhuu testamanteista, ei luterilaiset.
Jos lukisit niin näkisit
- Anonyymi
Sleyn sivuilla on pitkät ja tarkat ohjeet testamentin tekemiseen! Eikö muka kiinnosta raha!
- Anonyymi
Oho oliko neuvot miten pitää pomppia ?
- Anonyymi
Sinua kiinnostaa raha, ei niinkään uskovia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho oliko neuvot miten pitää pomppia ?
tuo on sen lastennussijakääkän typerä kommentti
- Anonyymi
>> Onko pastori antanut mitään käytännön ohjeita muuta kuin suuria lupauksia pelastusvarmuudesta ? <<
- Anonyymi
Pastorit ei anna mitään lupauksia, juttunne ovat tonttulan tarinoita.
Koita mennä töihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorit ei anna mitään lupauksia, juttunne ovat tonttulan tarinoita.
Koita mennä töihin!Helluntaipastorit jaksavat aina puhua pelastusvarmuudesta.
- Anonyymi
Helluntaiprofeetat ja opettajat keskittyvät enemmän siihen milloin seurakunnan ylöstempaus tapahtuu.
Mitä tästä sanoo Raamattu ?- Anonyymi
Raamattu ei siihen niin puutu, mutta se ei niin hellareita kiinnosta
Niitä kiinnostaa enemmän heiluminen ja pomppiminen
- Anonyymi
Raamatussa on muuten mielenkiintoinen kohta jossa sanotaan mm, et jumalattoman tavara on varattu uskovia varten, lukekaa paremmin itse miten sanotaan !
- Anonyymi
Taas tuo hellarivaari inisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2672295- 961909
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701120Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171092Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391001Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47958
- 46932
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905