Onko ihan huuhaata uskoa siitepöly allergioihin..?!

Anonyymi-ap

Kuulin Jo 90 luvulla väitteen et influenssan flunssat aiheutettaisiin tiputtamalla lentokoneista jotain että lääkkeet myy paremmin, vaikka ei pelkästään siitä.

Vuosittaiset siitepöly allergiat tuntuu myös minun mielestä keinotekoisesti jotai levittämällä ilmaan tehdyistä ja taas lääkkeet myy.

Muitakin keinoja käytetään allergioiden saantiin sulle ja nii.edelee
Sohvaperunoille

✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️

14

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitepölyallergia johtuu nimenomaan siitä, että ilkeät kasvit levittävät ilmaan siitepölyä, joille jotkut ihmiset ovat yliherkkiä.
      Ei tässä mitään lentokoneita tarvita, eikä täälläpäin niitä pahemmin lennä.
      Allergia vaivaa silti silloin tällöin.

• Anonyymi

Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.

Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella.

• Anonyymi

Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen
        eikä palstan Sohvaperuna !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ongelma ratkeaa sillä että kaadetaan puut peitetään kaikki ruohokin asfaltilla.

Betoni ei ole hyvä koska se kuivuessaan alkaa levittämään pölyä ellei sitä sidota jollain epoksi tms pinnoitteella.

Kill Bates laittoi borrelioosin punkkeihin joita sitten kiidätettiin lentsikoilla ympäri palloa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lentokoneista siitepölyyn levitetty aine aiheuttaa sulle allergiaoireita ja sä et usko siihen

Mene kiiruusti piiloon sängyn alle ja tee foliosta hattu päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan täysipäinen uskokaan. Kyllä allergioiden lisääntyminen johtuu ihan muista syistä.

Sinä et ole täysipäinen, mutta kukapa meistä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se aine tietää tarttua nimenomaan siitepölyyn?

Ei tiedä vaan sitä levitetään nin paljon. Siitä johtuu....

• Anonyymi

Kerosiiniin on lisätty jotakin salaista ainetta joka sitten tiivistyy ilmassa sadepisaroihin pudoten ruohonkorsiin ja kun Aurinko sateen jälkeen kuivattaa ruohon niin salainen aines leijailee meidän nenuumme.

• Anonyymi

Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei ollut ainakaan kenenkään täysipäisen kirjoittama juttu.

Kyllä minä Persekärpänen olen aivan täysipäinen ja ainoastaan Viki voi olla tästä täysipäisyydestäni eri mieltä.

• Anonyymi

Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse analysoinut lentsikoiden polttoainenäytteitä kun tiedät että seassa on jotain ylimääräistä?

Tutkimukseni ovat vielä kesken vaan jotakin hämärää on lisätty kerosiiniin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      134
      2968
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1743
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe