Hei,
Kysyn onko kenelläkään kokemusta auton ostosta Virosta niin, ettei Suomeen tarvitse maksaa veroa lainkaan? Minulla on virolainen naisystävä ja ajattelin, että hän "ostaisi" sen sopivan auton ja minä alkaisin sen auton haltijaksi. Vakuutus pitää tietenkin ottaa Virosta ja se pitää siellä katsastaa. Tarkoitus on jatkossa oleilla suht paljon Virossa, mutta Suomessa myös.
Auton osto Virosta
5
281
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en Viro-autoihin koskisi edes 3 m kepillä. Kolarikorjattuja romukasoja myyvät.
- Anonyymi
EU ghettoon kuuluu ja verotus on samaa luokkaa.
- Anonyymi
Mene nyt kouluun takaisin, että ymmärrät autoverotusta edes jotenkin.
- Anonyymi
Turisti voi tulla autollaan Suomeen ja ajella vapaasti jonkin aikaa. Suomen kansalainen ei voi käyttää Suomessa ulkomaille rekisteröityä autoa miten haluaa. En nyt kaiva tarkkoja tietoja tähän, lue itse netistä.
- Anonyymi
Jos Suomalainen ajaa ulkomaille rekisteröityä autoa Suomessa ilman , että auton omistaja on mukana ja poliisit pysäyttää , niin autoveron joutuu maksamaan ja sakot .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176215Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845318Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193555Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400