Hei,
Kysyn onko kenelläkään kokemusta auton ostosta Virosta niin, ettei Suomeen tarvitse maksaa veroa lainkaan? Minulla on virolainen naisystävä ja ajattelin, että hän "ostaisi" sen sopivan auton ja minä alkaisin sen auton haltijaksi. Vakuutus pitää tietenkin ottaa Virosta ja se pitää siellä katsastaa. Tarkoitus on jatkossa oleilla suht paljon Virossa, mutta Suomessa myös.
Auton osto Virosta
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en Viro-autoihin koskisi edes 3 m kepillä. Kolarikorjattuja romukasoja myyvät.
- Anonyymi
EU ghettoon kuuluu ja verotus on samaa luokkaa.
- Anonyymi
Mene nyt kouluun takaisin, että ymmärrät autoverotusta edes jotenkin.
- Anonyymi
Turisti voi tulla autollaan Suomeen ja ajella vapaasti jonkin aikaa. Suomen kansalainen ei voi käyttää Suomessa ulkomaille rekisteröityä autoa miten haluaa. En nyt kaiva tarkkoja tietoja tähän, lue itse netistä.
- Anonyymi
Jos Suomalainen ajaa ulkomaille rekisteröityä autoa Suomessa ilman , että auton omistaja on mukana ja poliisit pysäyttää , niin autoveron joutuu maksamaan ja sakot .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882