merkitsee sinulle? Pelottaako tunteet vai uskallatko heittäytyä? Oletko kokenut molemminpuolista rakkautta? Miten erotat rakkauden ihastumisesta? Kaunein tapa osoittaa hellät tunteet sinulle? Mitä sinulla on annettavaa rakkauden kohteellesi? Oletko valmis sitoutumaan?
Sana on vapaa. Kauniita kaipauksia ja tunteita tähän ketjuun kiitos.
Mitä rakkaus
36
698
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä rakkaus merkitsee, en ole koskaan kokenut sitä.
En ole heittäytyjä vaan pelkuri.
En ole koskaan kokenut molemminpuolista rakkautta.
Voisin kuvitella, että rakkaus on syvempää, hitaampaa, tasaisempaa ja rauhallisempaa, ihastus hermostuneempaa, epävarmempaa ja pinnallisempaa.
Hellien tunteiden osoittaminen minulle. Eli minun tapani osoittaa niitä, vai miten haluaisin itselleni ne osoitettavan? Itse osoittaisin ne hellin kosketuksin ja rakastavin suudelmin, ei välttämättä huulille. En osaa sanoa miten itse niitä mieluiten vastaanottaisin, koska en ole niitä saanut koskaan osakseni, joten ei ole vertailukohtia.
Toivottavasti pystyisin antamaan sitä, mitä hän kullakin hetkellä tarvitsee. Tukea, rakkautta, huumoria, mielipiteeni, hellyyttä, mielihyvää, rauhaa, ymmärrystä, tilaa, läheisyyttä...
Olen valmis sitoutumaan. En koskaan ollutkaan mikään sarjaihastuja ja tunteeni syntyvät hitaasti ja kuihtuvat vielä hitaammin.
En tiedä tulenko koskaan kokemaan mitään tuollaista elämässäni, kun puoli elämää on jo mennyt ilman...- Anonyymi
Hyviä ajatuksia. Toivotaan että onni osuu vielä kohdalle.
- Anonyymi
Haluan vielä lohduttaa, että vaikka olen rakastanut ja minua on rakastettu niin ne ovat muistoja vain. Monet ihmiset elävät elämänsä ilman rakastavaa kumppania. On kulissiliittoja, näytetään ulospäin kuinka hyvin menee, mutta todellisuudessa ei olla onnellisia yhdessä. On myös suhteita, joissa ollaan koska ei löydetä parempaa, mutta siitä puuttuu keskinäinen rakkaus. Molemminpuolinen rakkaus on harvinaista. Ei niitä tapaa kuin ehkä muutaman elämän aikana. Joten jaksa vaan unelmoida, ehkä se vielä tulee vastaan kun on avoimin mielin ja syli täynnä lämpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vielä lohduttaa, että vaikka olen rakastanut ja minua on rakastettu niin ne ovat muistoja vain. Monet ihmiset elävät elämänsä ilman rakastavaa kumppania. On kulissiliittoja, näytetään ulospäin kuinka hyvin menee, mutta todellisuudessa ei olla onnellisia yhdessä. On myös suhteita, joissa ollaan koska ei löydetä parempaa, mutta siitä puuttuu keskinäinen rakkaus. Molemminpuolinen rakkaus on harvinaista. Ei niitä tapaa kuin ehkä muutaman elämän aikana. Joten jaksa vaan unelmoida, ehkä se vielä tulee vastaan kun on avoimin mielin ja syli täynnä lämpöä.
Lopetin unelmoimisen siitä jo kauan si vuos ja nainen pettää jo korkeintaan kaks mun kanssa ainakin toki silläkin on osuutta asiaan että suhteessa en panosta yhtään sen enempää kuin nainenkaan jos ei nainen pysty suhteessa tarjoamaan korkeintaan kun pillua rahaa tai ulkonäköään ei mun tarvi vaivautua panostamaan yhtään mitään
- Anonyymi
Rakkaus merkitsee minulle hyväksyntää, huolenpitoa, hellyyttä, tukea ja turvaa. Olen kokenut molemminpuolista rakkautta. Rakkaus on syvempään kuin ihastuminen joka hyvin pinnallista. Rakkaus kestää ja halu taistella sen edestä. Kyllä minulle riittää että toinen läsnä ja tukena pitää lähellä, kainalossa esim. silittää. Yritän olla läsnä, tukena ja turvana ns. puhaltaa samaan hiileen. Olen sitoutunut kyllä.
- Anonyymi
Suosittelen etsimään sen ketä rakastit eipä ole sekään päässy susta yli korkeintaan pilaa jonkun toisen naisen elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen etsimään sen ketä rakastit eipä ole sekään päässy susta yli korkeintaan pilaa jonkun toisen naisen elämää
Nää siis jos olin sun kanssa minkään muun kun pillun takia
- Anonyymi
Samoin tuntemuksin täälläkin❤️🤗🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää siis jos olin sun kanssa minkään muun kun pillun takia
No tuota. Et ole rakkauteni kohde joista kirjoitin. Mun ei tarvi etsiä häntä enää mistään.
- Anonyymi
En kerro. Vain yksi nainen koskaan saa tietää jos hänkään. Muut eivät tee näillä tiedoilla mitään.
- Anonyymi
En täysin tiedä mitä on pyyteetön rakkaus parisuhteessa. Hellyys, toisen tukeminen ja se että rakastaa toista sellaisena kuin hän on. Eräässä se kiehtoo rauhallisuus ja tietynlainen kypsyys tunteiden kanssa. Hänen olemus myös opettaa itseä siihen ettei piikittelyllä ja sättimisellä saa mitään hyvää aikaiseksi. Yleensä hän muistuttaa siitä etten saa mitään hyvää aikaiseksi jos piikittelen ja syyllistän. Se puhuttelee että toinen uskaltaa olla haavoittuvainen. Rakastaminen on suuri tunne joka muuttaa muotoaan.
- Anonyymi
Jaa no mistäpä sitä voit tietää jos et ole parisuhteessa edes ollu
En tiedä, kun en koskaan kokenu. Meillä päin ei naisia juuri näy, enkä onnistu itteeni homoks kääntää. Näin keväisin usein on rakkauden tuntemuksia,mutta en tiedä onko ne just niitä. Kun ei täällä oo sille rakkaudelle kohdetta.
- Anonyymi
Luulin tietäväni mitä rakkaus on. Uskon, että harva kokee romanttisen rakkauden, johon yhdistyy mm. telepatia ja puhun nyt ihan aidosta telepatiasta, enkä jostakin et ajattwlen jotakin ja se soittaa mulle 5 min päästä. Vaan ihan keskustelua ilman puhetta. Siijen tarvitaan molemminpuolinen täydellinen kunnioitus ja rakastaminen ja syvä silmäkontakti.
Heittäytyisin, hänellä on lapsia ja nyt uusi lapsi jonkun uuden säädön kaa. Mut mä rakastan häntä silti ja hän mua, kerroikin sen viimein vaik aina oon tiennyt.
Oon transnainen ja tää on suuri ongelma hänelle, koska luulee kai et se on ho*oa. Jos mä näytän naiselta ja viel hyvänmäköiseltä ja kroppaiselta, niin kyl hänen kaberinsakkn ois kateellisia.
Tätä suurempaa rakkautta ei voi kokea ja harva sen kokee.
Harmittaa, et hän pelkää tätä kaikkea ja memetetään molemmat maanpäällinen Paratiisi ja maailmanparannus missio kun eletään onnettomina erillään. Tai ainakin itse elän, ja oon ymmärtänyt et hänellä on myös vaikeaa jq jatkuva ikåvä mua.
Rakastan sua S-mies aina, eikä mikään sitä riko. Terveisin S-nainen, jol on pip**li sen toosan tilalla. Sun vuokses tekisin myls sukuelinkirurgian, mut ainoostan sun. En halua et häpeet mua tai pelkäät mua. Sua mä vain rakastan ja rakkaus aito on vain kerran, sen onnen sun kanssas sain. :)
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS- Anonyymi
Sori typot, inhoan älypuhelimia.
-ss- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori typot, inhoan älypuhelimia.
-ss-Täällä toinen SS mutta en ole trans, olen biologinen nainen ja kaipaan miestä joka on J. Sanon tämän selkeyttääkseni ettei mene kaipaajat ja kohteet sekaisin. Yxi S
Käsite "rakkaus" on sievistelevä/häveliäs eufemismi (kiertoilmaus, peiteilmaus) vaihtokaupalle joka on jokaisen parisuhteen perusta.
- Anonyymi
Kaltaisesi "mies" hakee naisesta vain yhtä asiaa. 🤮
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisesi "mies" hakee naisesta vain yhtä asiaa. 🤮
Kukaan ei jää sellaiseen suhteeseen jossa kokoajan joutuu vain antamaan kaikkea mitä kumppaninsa haluaa, eikä itse saa yhtään mitään kumppaniltaan.
- Anonyymi
Ei yhtään mitään niin kauniisti naiset aina osaa yrittää vakuutella rakastavansa ja jo heti kohta ovat reidet levällään tai persepystyssä jonkun toisen edessä tai alla mu onnea teille jotka tuollaiseen suhteeseen haluatte tyytyä toki joka asialla on taustansa ja kaksi puolta ei hirveästi kiinnosta kun ihan yhtälailla nainen osaa satuilla kuin mieskin
- Anonyymi
Ei pelota. Ihmisten kpäisyys sen sijaan kyllä. Koko asia ei kiinnosta tällä hetkellä. En jaksa enempää runoilla tänne.
- Anonyymi
Rakkaus merkitsee lämpimiä tunteita toista kohtaan, hyväksymistä, tukemista & välittämistä myötä- ja vastamäessä. ❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Jos ei kipinää ole heti alussa, niin ei sitä koskaan tulekaan.
- Anonyymi
Jumalan rakkaus on ainoa ehdoton ja todellinen.
Aika paljon maailmassa on valheellista rakkautta. - Anonyymi
Mies itse aiheutti ne rakkauden tunteet face to face, joten ottanee ne vastaan🥰❤️🔥
- Anonyymi
Eiköhän hän ota ne vastaan 🤍🩵
- Anonyymi
Rakkaus on mulle sitä et haluu jakaa toisen kanssa kaiken. Sitä et haluu toisen näkevän maailman samoin kuin itse. Sitä ettei olis ihan vaan yksin tässä maailmassa.
Antaisin sille yhdelle ihmiselle mut semmosena ku oon. - Anonyymi
Tässä tuntuu olevan meneillään niin syvän yhteyden rakkaus että kyllä se vähän pelottaa. Pelottaa mutta haluaa silti hypätä yhdessä ja korkealta, käsistä pitäen ❤️
- Anonyymi
Hypätään yhdessä uuteen elämään ❤️🤗sivusta
- Anonyymi
Älä hyppää ilman laskuvarjoa tai ainakin opettele ensin lentämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyppää ilman laskuvarjoa tai ainakin opettele ensin lentämään.
Rakkaus ottaa kopin
- Anonyymi
En ole kokenut molemminpuolista rakkautta. Varmaan siksi kun olen arka ja juro. Nainen ei varmaan ikinä ymmärrä että minäkin saatan tarvita huomiota ja välittämistä. Ei ole hänen syytään. Minähän se olen jota on vaikea ymmärtää ja joka ei ymmärrä muita ihmisiä. En tiedä mikä on kaunein tapa, kun ei minulle ole koskaan ilmaistu helliä tunteita. Olen aina ollut vähän poissaoleva jollain tapaa. Tykkäisin kun nainen olisi vierelläni ja minua varten ilman kiirettä mihinkään. Voisi vaikka pussata ja pitää kädestä. Olisi jännää, mutta tykkäisin. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät sellaisen, joka saa sinut rohkaistumaan ja tuntuu oikealta juuri sinulle.
- Anonyymi
Tällä hetkellä rakkaus on ärsyttävä tunne, joka yrittää sekoittaa kaiken.
- Anonyymi
Sen on tarkoituskin ravistella. Siksi harvinaista onkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723