Miten hoidatte itseänne, käyttekö esim kosmetologilla usein, kampaajalla...käytättekö paljon eri voiteita eri tarkoituksiin vai yksi rasva joka paikkaan tyyliin. 😅 Puhtaus on tärkeintä tietenkin mutta entä kaikki muu suihkun jälkeen tai kuorinnat suihkussa, jalkahoidot, hajuvedet jne. Onko jaksamista ja aikaa tuollaisiin tai yli päänsä intoa.
Palstan naiset
29
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kampaajalla käyn muutaman kerran vuodessa. Mun hiukseni kasvavat niin kohisten, että pitää olla mahdollisimman vähän ylläpitoa vaativa leikkaus. Pitkien hiusten kunnon ylläpitoon on tietty rutiini. Kosmetologillakin käyn nykyään hyvin harvoin, kun olen viimein saanut ihoni hyvään kuntoon. Kasvoille mulla on tietty vähän useampivaiheinen rutiini, joka toimii, mutta muutoin iholle tavallista perusvoidetta.
- Anonyymi
Miten itse? Sheivaatko jalkovälisi? Sääresi,selkäsi, jalkasi? Käytätkö kosmetiikkaa? Nypitkö breesnev kulmakarvasi? Käytätkö hajusteita? Peseydytkö ,vaihdatko vaatteita päivittäin? Käytkö kampaajalla? Käytkö jalkahoidossa,kuntosalilla,hierojalla? Muistatko laittaa hajuvettä,pestä ja langata hampaat,käytkö säännöllisesti suuhygienistillä? Jne jne.🤷♀️
- Anonyymi
Sulla on vissiin aika usein huonompi päivä. Harmi.
- Anonyymi
Psja tärkeintä,Muistatko päivittää muiden vaatimukset ja palvella niitä kuin päätön kana.🤷♀️
- Anonyymi
Ripset,kynnet,hieronta,huulet,jalkahoito,käsihoito,suuhoito,kuntosali, solarium, karvahoito, mieshoito, musiikkihoito, mieshoito.
Hoitoja on.
Ei ehdi töissä käymään
Autot hoidetaan, kodit hoidetaan, elämä hoidetaan. Rahaasiatkin on hoidossa.
Täyshoito. Ilmasix
Live,love laugh- Anonyymi
=suomalainen maksullinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
=suomalainen maksullinen nainen
Ihan tavallisille naisille oli suunnattu kyllä kävipä töissä tai ei :) Ja tekipä mitä töitä tahansa. Mutta toki kaikki saavat vastata. Olipa tavallinen tai ei. Erilaiset ja erikoiset myös huomioidaan täysin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallisille naisille oli suunnattu kyllä kävipä töissä tai ei :) Ja tekipä mitä töitä tahansa. Mutta toki kaikki saavat vastata. Olipa tavallinen tai ei. Erilaiset ja erikoiset myös huomioidaan täysin. :)
Eikö toi ole vai tavallista?
- Anonyymi
huolizssxaan ähän livisa yföisfrä...
mutta joo näin jogsi lenokoiiga< meni hornetteja kai josij korkealla, kun sääjutuja konw orraa kucia
Siis niin karkkien syöminen nuoreille naisilw olisi lopwrwerrav Kosmetologilla en oo käyny koskaan, parturissa viimeks pari vuotta sitten (ja nimenomaan parturissa ei kampaajalla, semmone että sama hinta kaikille ilman mitään kukerruksia ja krumeluureja)
Jalkavoide on erikseen (ureapitoinen, hyvä koppuraisille kantapäille) muutoin aika pitkälti sama perusvoide naamalle ja muulle kropalle, joskus on ollu enempi erilaisia kasvovoiteita ja seerumeita ym. mut ei köyhällä oo enää vara semmosiin..
Miesten dödöä kainaloihin (jostain syystä miltei kaikki naisille suunnatut dödöt alkaa haista kissankuselle mun iholla)
Ja siinäpä se🤷
Nii joo, jos oon viihteelle menossa nii meikkaan ja laitan ehkä hiuksetkin jotenkin muuten ku poninhännälle tai nutturasutturalle ja ennen meikkaamista kuorin kasvojen ihon että näyttäis ees hieman freesimmältä, ehkä🤔- Anonyymi
>miltei kaikki naisille suunnatut dödöt alkaa haista kissankuselle mun iholla>
Ihan sama tilanne. Voin vain käydä suihkussa. Käytän ystävän kylpyläreissulta lahjaksi saatua saippuaa, jossa kai suolaa. Se toimii kaikkein pisimpään - Anonyymi
No ajatteleppa vaikka sitä 🤣💦
Todellakin tuo ongelma on tosi. Hikoilen harvoin, mutta haju on kamala ja muistuttaa ihan täysin hirvittävän hajuista kissan pissiä. Hikoilen aina ukkosella, jolloin päästävä vaikka kesken työpäivän pesulle tai suihkuun 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajatteleppa vaikka sitä 🤣💦
Todellakin tuo ongelma on tosi. Hikoilen harvoin, mutta haju on kamala ja muistuttaa ihan täysin hirvittävän hajuista kissan pissiä. Hikoilen aina ukkosella, jolloin päästävä vaikka kesken työpäivän pesulle tai suihkuun 😂Ukkosella on tosi painostava ilma ja se on juurikin sellainen erittäin hiostava ja kuuma joten ei ihme. Samoin itse hikoilen silloin ja myös silloin hikoilen eri tavalla kun jännitän jotakin tilaisuutta tai esitystä töissä vaikka eli se on eri hikoilua kuin kuumalla tai urheillessa. Silloin hikoilee melkein eniten.
- Anonyymi
Palsat miehiä vartenko pitäisi noin vatusti suorittaa.. plääh👎😄🤷♀️
- Anonyymi
Kosmetologilla
Kampaajalla
Hammaslääkärillä
Fyssärillä
Apteekissa
Sokkarilla
Suihkussa
Shampoota, hoitoaineita, muotovaahtoja, kuivatusta, suoristusta, kiharrusta, kostutusta, ponnarille ja nyyttiin nutturalle
Hammastahnaa, valkaisevia ja suuvesiä
Kuorinta-aineita, jalkarasvoja, viilaa ja raspia
Bodysraytä, vartalorasvoja, joskus hajuvesiä
Kasvorasvoja, alusvoiteita, aurinkosuojia, yövoiteita, päivävoiteita, testereitä, hunajaa, suolaa ja sokeria
Lisäravinteita, vitamiineja, luonnontuotteita
On jaksamista ja intoa :)
Joskus väsyttää. Ihmettelinkin mihin se aika kuluu!- Anonyymi
Hienoa! Niin sitä pitää.🤭 haudassa/ehtii levätä😆🤷♀️
- Anonyymi
Tällaisessä määrässä kylmän viileitä tehtäviä on käytettävä turvasanoja, sillä aivotoiminnot alkavat hidastua.
Explosian, Rear, Cover, Robber, Mint, Cat.
7 min, 15 min, 30 min, 50 min, 120 min. VALMIS!
(😽) - Anonyymi
Ei valkaisevia hammastahnoja pidä käyttää ellei ole ketjupolttaja eikä suuves. Suosittelen hammasvälien puhdistusta lankaa ja hammasväliharjaa käyttäen. Suuvesi on itse saatanan keksintö siitä ei ole muuta kuin haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisessä määrässä kylmän viileitä tehtäviä on käytettävä turvasanoja, sillä aivotoiminnot alkavat hidastua.
Explosian, Rear, Cover, Robber, Mint, Cat.
7 min, 15 min, 30 min, 50 min, 120 min. VALMIS!
(😽)Kunnes tajuatte…et ei se naama teitä pelastanutkaan 🤭
- Anonyymi
Fysioterapeutti=fyssari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valkaisevia hammastahnoja pidä käyttää ellei ole ketjupolttaja eikä suuves. Suosittelen hammasvälien puhdistusta lankaa ja hammasväliharjaa käyttäen. Suuvesi on itse saatanan keksintö siitä ei ole muuta kuin haittaa.
Kyllä niitäkin käytetään, kahvi ja etenkin tee värjää. Käytetään hammastikkuja, hammaslankoja, säännöllisesti hammaskiven poistossa ja ikeniä hoitavia luonnonmukaisia suuvesiä, sillä niitäkin on.
Kaikkea on keksitty ja kaikkea löytyy, jos vaan jaksaa sellaiseen panostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes tajuatte…et ei se naama teitä pelastanutkaan 🤭
Ei se pelasta koskaan, mutta sellaiseen ei pidä koskaan luottaakaan. Aina on paljon kauniimpia, somempia ja kivemman näköisiä ja itse katoaa olemattomiin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitäkin käytetään, kahvi ja etenkin tee värjää. Käytetään hammastikkuja, hammaslankoja, säännöllisesti hammaskiven poistossa ja ikeniä hoitavia luonnonmukaisia suuvesiä, sillä niitäkin on.
Kaikkea on keksitty ja kaikkea löytyy, jos vaan jaksaa sellaiseen panostaa.Ikenien hoitoon riittää hammasväliharjat, langat ja fluorihammastahna aamuinulloin. Säännöllinen ateriarytmi, sokerien yms muiden jättäminen pois ruokavaliosta.
- Anonyymi
Koko päivä menee rasvatessa pers€ttä ja naamaa hoitaessa, sitten illalla on yleensä valmis. Sitten voikin mennä jo nukkumaan ja pestä meikit pois.
Seuraavana päivä sama toistuu. - Anonyymi
Hmm, peseytymisen lisäksi hoidan itseäni lepäämällä, syömällä, tekemällä asioita mistä pidän. En hoida ulkonäköäni mitenkään muuten, kun peseydyn ja leikkaan tai leikkuutan hiukset, kun runtuu tarpeelliselta ja käyn hampilääkärillä, että pysyisi omat legot suussa mahdollisimman pitkään.
Ihoa voi rasvata kun tarpeen on, aurinkorasvalla sitten kesällä viimeistään.
Jasu - Anonyymi
Kampaajalla hyvin harvoin, yksi rasva koko kroppaan, saunomista joka päivä. Halvimmat soveltuvat shampoot. Jalkojen rapsuttelua ja kynsien leikkuuta. Kynsilakkoja en omista.
En siedä hajuvesiä omalla iholla mutta muiden iholla kyllä.
Dödöä Rollina tai suihkeena. Hiuslakkaa harvoin. Jotain tuuheuttavaa kun juhlaa tiedossa. Hampaiden harjausta ja tikuttelua.
Meikit on ehtii vanhenemaan kaappiin.
Sheivausta tärkeimmiltä alueilta. Takavalo pörrönä tai posket hikoavat armottomasti. Stringit no :)
Jos mahdollista eläisin röllinä luonnon ja eläinten keskellä ilman turhaa itsensä puunausta vain koska yhteiskunnan kaupallisuus sitä vaatii.
Niin välinpitämätön tuunaukseen etten ihmettele vuosien sinkkuuttani.- Anonyymi
Ihana vastaus, olet varmasti hyvin kaunis ihminen sisältä että myös ulkoa. Sait mulle hyvän mielen ja siis täysin hyvällä. Olet varmasti yksi tämän paikan helmistä. Niin aitoa ja todellista ja hyväntahtoisesti kerroit. Ihana että täällä on joitakin hyviä ihmisiä. Hyvä sinä! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana vastaus, olet varmasti hyvin kaunis ihminen sisältä että myös ulkoa. Sait mulle hyvän mielen ja siis täysin hyvällä. Olet varmasti yksi tämän paikan helmistä. Niin aitoa ja todellista ja hyväntahtoisesti kerroit. Ihana että täällä on joitakin hyviä ihmisiä. Hyvä sinä! 😊
Kirjoitat myös kivasti muille ihmisille :)
- Anonyymi
Käytän seerumia kasvoihin. Ja päivä ja yövoidetta. Laitan kevyesti kulmakarvoihin väriä, samoin kevyttä huulikiiltoa. Joskus kevyesti neutraalia luomiväriä. En käy kosmetologilla. Pesen hiukset, ja latvoihin hoitoainetta. Käsivoidetta ja jalkavoidetta käytän silloin tällöin. Siinä kaikki. Luonnollisuus on tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222091- 401733
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 291266
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20996Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867