Söin kirkastetulla ja sanomattomalla ruuvanhalulla ja ilolla, sillä sienikastike ja kaikkinaisuus lautaskulhossain oli mavullisesti hyväteltävää suullistolla koetella ja hyvä oli syyvä siinä, sillä saavutin nälällisen päämäärän, mahallisen kylläisyyjen.
Muistinko ruokarukouksen?
Muuuuuuistin! Iiiiik, kilikilikilikilikilikilililililiililillililiil iiiiiiiiik!
Selef Urge
Söin riisijä ja tonnikalaa monellisilla lisukkeilla
17
311
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit syönyt tonnin kalaa jasäkin riisiä,niin ei tarttis nälissään löpistä palstalla.
- Anonyymi
Testissä Panta lakupala täyte pussillisuus, kussa:
Mansikki, Tohvee, suhlaa, panaani täätteistöneistö.
Mavullisija on erilaisija yhteensä 4 ! Miten ihmeellisen monenlaista mavullisuutta.
Maistan summanmutikassa yhjen lakupaloista nyt.
En osaa varmuuvella sanoa mikä se nuista mavuista oli. Taisi olla tohvee. Jääkaapista otin pussin. Mavullisuus 4/5.
Ihan jeessilliseltä maistuu mun suus. Palat ovat pienikokoisija kuten nykyaikana lähes kaikki on pilkottu entistä pienempään kokoon ja tekopyhä vastuullisuus on paljastunut kuinka pikkupakkauksilla saahaan isommat voitot saatua kauppaneuvoksille hiilijalanjäljen mainospuheijen jäätyä pois kauppijaijen tv-mainoksillisista.
Selef Urge-5kg pois,jos vältän iltanapostelua. Tulos 6 viikkoa:85,2->80,1kg.
Suako ei huvita tällä palstalla enää kirjoittaa mitään?
Voisin kertoa valmennuksesta (arvo230€)?ilmaiseksi sulle.
Nyt en osaa ajatella 5kiloa vaan nyt seuraava välitavoite on 10kg.i need support!- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
-5kg pois,jos vältän iltanapostelua. Tulos 6 viikkoa:85,2->80,1kg.
Suako ei huvita tällä palstalla enää kirjoittaa mitään?
Voisin kertoa valmennuksesta (arvo230€)?ilmaiseksi sulle.
Nyt en osaa ajatella 5kiloa vaan nyt seuraava välitavoite on 10kg.i need support!Kukapa ei supportia tarvitsisi ja Jumalalta sitä saa kun anoo uskossa yhtään epäilemättä etteiköllisi sitä saisillisi.
Minulla on paastollisteellista raportoitavaa voitollisuuksissa nyt ihan ihmeteltävllisesti:
1.Sunnuntaina aloitin paastollisen ja maanantaina loppui syönnilisyyksiin, paastoaika 17h15min.
2. Maanantaina aloitin paastoileman jälleenkin ja tiistaina syöntisyys alkoi innokkaallisesti, kun olin paastotellullisoinut 18h21min.
3. Tiistaisellisena aloitin paastollisoiman ja olen ejelleenkin paastollisoituneena tässä keskiviikolisuujen iltaaantumassa klo 19.50 tuli 21h täyteen täyteellisöitymäisyytöneenä paastollisuutta. Ja jatkan nyt kun olen pääsemässä vauhtiin, paastollisuuven kyytiin.
Mä oon noita waterfast vijeoita kattonut ja silleenkin saanut motivaatijota kun oon tietoollistunut millaisija erilaisija ihmeellisyyshyötyjä saa esim. 48waterfaastista, joka on mielestäni se minimi , johon halujaisin päästä, tietty 72vrk olisi yyberiitä verattuna 48h waterfäästinkiin.Sitten on oma juttunsa 120h yyberisyyjessäänsä.
Unelmoin nyt 48h pääsystä, vielä enemmän 72h pääsystä, unelmien unelmanallisena 120h. Mutta 48h on ensinnä tavoitteenani. En tiijä pääsenkö siihen nyt vai myöhemmin, mutta olen päättänyt että kerrasta toiseen pijennän hieman kerrasta toiseen minimissään 1h ja vähän yli, paastollisuujen aikaa orjaohjeellisenain kunnes joskus pääsellisen jackpottiutumaan.
Ajattelin pitää pitkän tauvon sosijaalisesta metijasta, mutta tottumus on sen verran suurt että päätin tässäkin sijassa vähentämällä vähentää netillisöintejäin kunnes siinä suhteessa tuntuma on autereinen. Kun on sosijaalisoitunut useja vuosillisen niin parenpi on vaan vähentää kun ei ole pakotetta lopettaakaan. Lopettaallisuuteen päässee vasta kuoltumoitujaan tai ylöstemmatujaan tai sopivasti köyhtymyksyttijöityjäänsä yjinpommillistuksellisen autoksisuujes ja oletukses että minä henkiinjäämillisyyjes sen jälkeellisyyjes köyhäällisyyjes.
Käänser protectionista 3 day waterfäästinkistäkin tässä ja monellisest muullisestkin näit kun kahhoo niin motivoituu jos on motivoitujakseensa:
https://www.youtube.com/watch?v=ig3l3I4PARA&t=62s
Ihan ykkösvinkki vespaastos: Aina kun tulee nälällisyys niin vettä juotujaan niin paljollisesti kuin halujaa järjellisyyven rajois, niin se nälällisyys poistuloituu ja vettä juujessa on se hyvä puoli että sitä voi juuja niin paljon kuin mieli tekköö eikä paino muuta kuin putoa vaikka se hetkellisesti vaakallisesti nousisi muta se höyrystyy pijan pois ihollisoitunees haihtumallisoitunees.
Miten ihminen laihtuupi niin sen jo tiijänkin. Eri asija vaan alkaako sitä nouvattamaan vai ei. Motivaatijo kestoisaan paastollisuuteen täytyy jostain löytyä ja mä taijan olla sen nyt löytänyt. Mulla se on terveyven ylläpijolliset, ennaltaehkäiseväälisyyves myös lihavoitumista vastustavuujes.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei supportia tarvitsisi ja Jumalalta sitä saa kun anoo uskossa yhtään epäilemättä etteiköllisi sitä saisillisi.
Minulla on paastollisteellista raportoitavaa voitollisuuksissa nyt ihan ihmeteltävllisesti:
1.Sunnuntaina aloitin paastollisen ja maanantaina loppui syönnilisyyksiin, paastoaika 17h15min.
2. Maanantaina aloitin paastoileman jälleenkin ja tiistaina syöntisyys alkoi innokkaallisesti, kun olin paastotellullisoinut 18h21min.
3. Tiistaisellisena aloitin paastollisoiman ja olen ejelleenkin paastollisoituneena tässä keskiviikolisuujen iltaaantumassa klo 19.50 tuli 21h täyteen täyteellisöitymäisyytöneenä paastollisuutta. Ja jatkan nyt kun olen pääsemässä vauhtiin, paastollisuuven kyytiin.
Mä oon noita waterfast vijeoita kattonut ja silleenkin saanut motivaatijota kun oon tietoollistunut millaisija erilaisija ihmeellisyyshyötyjä saa esim. 48waterfaastista, joka on mielestäni se minimi , johon halujaisin päästä, tietty 72vrk olisi yyberiitä verattuna 48h waterfäästinkiin.Sitten on oma juttunsa 120h yyberisyyjessäänsä.
Unelmoin nyt 48h pääsystä, vielä enemmän 72h pääsystä, unelmien unelmanallisena 120h. Mutta 48h on ensinnä tavoitteenani. En tiijä pääsenkö siihen nyt vai myöhemmin, mutta olen päättänyt että kerrasta toiseen pijennän hieman kerrasta toiseen minimissään 1h ja vähän yli, paastollisuujen aikaa orjaohjeellisenain kunnes joskus pääsellisen jackpottiutumaan.
Ajattelin pitää pitkän tauvon sosijaalisesta metijasta, mutta tottumus on sen verran suurt että päätin tässäkin sijassa vähentämällä vähentää netillisöintejäin kunnes siinä suhteessa tuntuma on autereinen. Kun on sosijaalisoitunut useja vuosillisen niin parenpi on vaan vähentää kun ei ole pakotetta lopettaakaan. Lopettaallisuuteen päässee vasta kuoltumoitujaan tai ylöstemmatujaan tai sopivasti köyhtymyksyttijöityjäänsä yjinpommillistuksellisen autoksisuujes ja oletukses että minä henkiinjäämillisyyjes sen jälkeellisyyjes köyhäällisyyjes.
Käänser protectionista 3 day waterfäästinkistäkin tässä ja monellisest muullisestkin näit kun kahhoo niin motivoituu jos on motivoitujakseensa:
https://www.youtube.com/watch?v=ig3l3I4PARA&t=62s
Ihan ykkösvinkki vespaastos: Aina kun tulee nälällisyys niin vettä juotujaan niin paljollisesti kuin halujaa järjellisyyven rajois, niin se nälällisyys poistuloituu ja vettä juujessa on se hyvä puoli että sitä voi juuja niin paljon kuin mieli tekköö eikä paino muuta kuin putoa vaikka se hetkellisesti vaakallisesti nousisi muta se höyrystyy pijan pois ihollisoitunees haihtumallisoitunees.
Miten ihminen laihtuupi niin sen jo tiijänkin. Eri asija vaan alkaako sitä nouvattamaan vai ei. Motivaatijo kestoisaan paastollisuuteen täytyy jostain löytyä ja mä taijan olla sen nyt löytänyt. Mulla se on terveyven ylläpijolliset, ennaltaehkäiseväälisyyves myös lihavoitumista vastustavuujes.
Selef UrgeMulla on jääkaapissa syöntivalmis päärynällisyys, joten en missään nimessä 48h yli voi ainakaansa paastoollisoija vaikka just nyt on aika kovis olo silleen että oon voimallisoituneena kestämään paastoollisoitumaa.
Joskus on sikavaikeeta paastol olla ja välillä sikahelppoo kunnes hyökyaalto taas tulee koettelemaan pääsenkä seuraavaan suvantoon either wave gets me or I get the wave.
Wave:syöntikiihokepiinallisuuksis.
I : On a mission ja missijonani on voitelmoija syömättä koetusajan ja kaiken ajan läpi syömällisöitymättä.
Suun tulee vain lurpssillisoija vesillistä niin se on voitokkuutta.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Mulla on jääkaapissa syöntivalmis päärynällisyys, joten en missään nimessä 48h yli voi ainakaansa paastoollisoija vaikka just nyt on aika kovis olo silleen että oon voimallisoituneena kestämään paastoollisoitumaa.
Joskus on sikavaikeeta paastol olla ja välillä sikahelppoo kunnes hyökyaalto taas tulee koettelemaan pääsenkä seuraavaan suvantoon either wave gets me or I get the wave.
Wave:syöntikiihokepiinallisuuksis.
I : On a mission ja missijonani on voitelmoija syömättä koetusajan ja kaiken ajan läpi syömällisöitymättä.
Suun tulee vain lurpssillisoija vesillistä niin se on voitokkuutta.
Selef UrgePäärynänkin saa maistumaan taivaalliselta kun paastoaa.
Mä paastoan taas huomenna klo 17:30->11:30.tänään oli poikkeus.söin tuossa hedelmän....
Mulla tulee itsesuojeluvaisto vastaan kun puhut 72h paastosta.Siinä voi vaikka henki mennä.
Valmennuksessa olen kuullut että siitä tulee vain nälkävelkaa, sitten myöhemmin syö ahmimalla sillä elimistö vaatii ruokaa ettei kuole.
Onko sulla ateriarytmiä?eli syötkö tiettyinä kellonaikoina.
Nimim.80,1kg junnaa valmiina ekaan seiskalukuun!otinkin tavoitteeksi -13kg 28.9 mennessä.tasan 4kk ja se kauan valmennus kestää.
- Anonyymi
öh joo tota moi hehe mä oon siis ainnii uskovainen mut ei se mitään kyllä Herra johdattaa ja maha kasvaa hih! paino nyt 126.7kg kiitos Herralle siitäki. tavoite ois sillee pehmeesti mennä kohti 150kg eikö niin, siunattua runsautta niinku.
suunnitelma:
– aamulla söin 7 viipaletta paahtoleipää, voita niin paksusti ku veitsi kestää, ja päälle hunajaa, sit 4 keitettyy munaa ja litra kaakaota (vähän meni pöydälle mut Herra näkee kaiken silti)
– lounaaks pastaa. paljon. lautasia meni kolme, kastikkees kermaa ja juustoa niinku pyhää voimaa ois. siunaus joka haarukassa. jäätelöö jälkkäriks, vaniljaa ja kinuskikastiketta niiiin että valuu sormille asti. söin neki.
– välipalaks vähän pullaa. tai no 6 kpl. isot voisilmäpullat, lämmitin ne mikros et silmät sulaa. kylkeen kermakahvia. 5 kuppia.
– illalla teen makkarakeiton. mut sillee että makkaraa enemmä ku keittoo. ja leipää kylkee, viisi palaa per lautanen. voisulaa ja vähän majoneesii siihenkin. herra siunaa kyllä joka suupalan.
– iltapalaks ehkä vähän jogurttii. iso ämpäri. murskaan sekaa suklaakeksei ja banaanii. teen siitä niinku... siunausmössö.
liikunta? hmm no kävin postil laatikal ja siel oli tarjouslehti, siin lukee että munkit on tarjoukses. ehkä meen aamulla ostaa. poltan ehkä 2 kaloria matkalla, mut sit saan 2000 takas. Herra antaa ja siunaus karttuu.
oonko mä vähän viksu? ehkä. mut ilonen! pyöree ku rukousrulla. siunattua yötä sulleki. - Anonyymi
hehee joo tottakai jatkuu tää siunauksen tie, kuules! mä sanon vaan että säännölliset elämän tavat on A ja O, niinku Alfasta Omegaan, Herran tiellä pysytään mutta haarukka käessä! paastoaminen? säälittävää touhua, ei siinä ole elämän voimaa, ei siinä turvota maha eikä paino nouse, aivan turha homma.
Aamurutiinit – Herra herättää, mutta kello soi myös. silmät auki, ja ekana suuhun menee suklaapatukka. vielä sängyssä. siitä siirryn pyjamassa keittiöön ja pistän pannun poriseen. kahviin 4 lusikkaa sokerii ja kermaa, niinku taivaan pisaroita. puuro? joo, mut laitan siihen voisilmän ison ku lapsen nyrkki ja hilloo päälle. hallelujaa makunystyröille.
Lounas klo 12 sharp – hernekeittoa ja kylkee 9 lättyy. suoraan pannulta lautaselle, jokaseen hilloo ja kermavaahtoo, ku juhlittas joka päivä. sitten nokoset. ruoka sulaa parhaiten vaakatasossa, näin oon kuullut ja koen hengessä.
Välipala – hei nyt, tää on tärkein. rutiini! pullakahvit joka päivä klo 15. jos jää välistä, tulee ihan hengellinen heikotus. syön niin monta et alan laskee rukouksella montako meni, yleensä 4–7. riippuu siunauksista.
Illallinen – makaronilaatikkoa, mut teen sen omalla tyylillä: lisään juustoo ja kermaa niin et on enemmän juustoa ku makaronii. päälle ketsuppii ristinä, muistan aina siunata ruoan (ja ehkä vähän jäätelön jo etukäteen). sit ehkä pizza vielä perään, jos tuli nälkä kesken ruokailun.
Iltapala – ennen nukkumaanmenoo: voileipiä, 6 kpl ainakin. niihin majoneesii, juustoa, meetvurstii, päälle pikkasen suolakurkkuu. suuta kuivaa? ei hätää, litra maitoa huiviin.
Paastoaminen? ei kiitos. Herra loi ruoan nautittavaks eikä jätettäväks lautaselle. miksi kieltäisin itseltäni sen mitä on siunattu? ei paasto tee pyhää, vaan pulla.
säännöllisyys, lempeys ja voin hyllyttäminen jääkaapissa = pyhä kolminaisuus tässä taloudessa.Söin minäkin juuri värikkään voileivän iltapalaksi. Sitä ennen porkkanaa ja raejuustoa.saa jäädä loput rakeet jääkaappiin.
Selef, mitä paastoilijalle kuuluu? Mun paasto alkaa nyt.seuraava ns.lounas ja kahvi yhdessä kun seurakunnassa on täytekakkua veljen synttäreitten vuoksi.
Ei kovin terveellisiä paastoiluja tai syömisiä..onkohan siellä kermakakkua?
- Anonyymi
Millaista voitelullisuutta käytät aneroksessasi? Se varmasti sujahtaa sisään ihanasti kuin lämmin veitsi voihin! Ja miten hyvältä se tuntuukaan - kuin itsensä ähkyyn söisi!
- Anonyymi
Taas näkee Selehvi vain ruoasta unta.
- Anonyymi
Olet sekaisin
- Anonyymi
Korvaako herkut ihanan naisen mehevän suudelman?
- Anonyymi
Syö vaan! Syö ja syö oikein runsain mitoin, kauhiaa vielä kaksin käsin ruokaa suuhusi niin että tukehdut ja kuolet tuohon iljettävänä syömisen vimmaasi! Kun ei sinulla lapsi raukka ole mielessä kuin ruoka!!!
- Anonyymi
Eii toi vanhapoika-Selefi muuta mitää ku tuuttaa vaa juttuu siit ku se muka välillä paastoilee jollai linssisopalla ja uneksii et Jeesus kehuu sitä. Oikeest se iha lääpällää siihe auroraan, tiiäks, se vähän pyöreempi joka koittaa taas "elämäntapamuutosta" mut vetää silti pullaa niinku salaa. selefi tsiikaa Prisman kassal teinipimatsuja ku ois ite vielä 22, vaik oikeest se haisee erakkosukkal ja elää mummon perintörillillä. Kaikkihan se on ite tänne kirjottanu, ei tartte ees keksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Eii toi vanhapoika-Selefi muuta mitää ku tuuttaa vaa juttuu siit ku se muka välillä paastoilee jollai linssisopalla ja uneksii et Jeesus kehuu sitä. Oikeest se iha lääpällää siihe auroraan, tiiäks, se vähän pyöreempi joka koittaa taas "elämäntapamuutosta" mut vetää silti pullaa niinku salaa. selefi tsiikaa Prisman kassal teinipimatsuja ku ois ite vielä 22, vaik oikeest se haisee erakkosukkal ja elää mummon perintörillillä. Kaikkihan se on ite tänne kirjottanu, ei tartte ees keksiä.
Minulla on seleffiä kohtaan vain äidillisiä tunteita.-6kg.nopeasti eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2692262En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n53964- 107944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81911- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677