Söin kirkastetulla ja sanomattomalla ruuvanhalulla ja ilolla, sillä sienikastike ja kaikkinaisuus lautaskulhossain oli mavullisesti hyväteltävää suullistolla koetella ja hyvä oli syyvä siinä, sillä saavutin nälällisen päämäärän, mahallisen kylläisyyjen.
Muistinko ruokarukouksen?
Muuuuuuistin! Iiiiik, kilikilikilikilikilikilililililiililillililiil iiiiiiiiik!
Selef Urge
Söin riisijä ja tonnikalaa monellisilla lisukkeilla
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit syönyt tonnin kalaa jasäkin riisiä,niin ei tarttis nälissään löpistä palstalla.
- Anonyymi
Testissä Panta lakupala täyte pussillisuus, kussa:
Mansikki, Tohvee, suhlaa, panaani täätteistöneistö.
Mavullisija on erilaisija yhteensä 4 ! Miten ihmeellisen monenlaista mavullisuutta.
Maistan summanmutikassa yhjen lakupaloista nyt.
En osaa varmuuvella sanoa mikä se nuista mavuista oli. Taisi olla tohvee. Jääkaapista otin pussin. Mavullisuus 4/5.
Ihan jeessilliseltä maistuu mun suus. Palat ovat pienikokoisija kuten nykyaikana lähes kaikki on pilkottu entistä pienempään kokoon ja tekopyhä vastuullisuus on paljastunut kuinka pikkupakkauksilla saahaan isommat voitot saatua kauppaneuvoksille hiilijalanjäljen mainospuheijen jäätyä pois kauppijaijen tv-mainoksillisista.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2491921- 961859
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701090Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13999Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46902
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885