Kumilla vai ilman

Anonyymi-ap

Kumpi parempi?

55

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki käy

• Anonyymi

Kumpi vaan

• Anonyymi

Mitä olisi kaivattusi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä tämä taas eroaa seksuaalisesta kanssakäymisestä kenenkään kanssa mitenkään yhtään sen varmempaa ole nykysissä parisuhteissakaan etteikö toisella ole mitään sukupuolitautia vieraissa käynnin takia mikä mahto mennä vituiksi kumppania valitessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän paljasta haluaa niin yhteisvastuullisesti kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän paljasta haluaa niin yhteisvastuullisesti kyllä

Näin joo

• Anonyymi

Sun kanssa ilman mitää. Oishan se hassua sukka jalassa tutun miehen kanssa🤗🤭

• Anonyymi

Ei o yhtään sen varmempaa ettei ole joiltain käyny kerääs kuppaa ja kuuttakymmentä muuta tautia monenko luulet nykysin olevan rehellinen edes parisuhteessa

• Anonyymi

Olen selibaatissa tästä eteenpäin vuoden.

• Anonyymi

Mitä se auttaa ja mihin

• Anonyymi

okei. ootanpa sua sitten. sivusta

• Anonyymi

Kumilla tietysti. En halua lapsia.

• Anonyymi

Jos heti kokeiltaisiin et tuleeko vai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua lapsia. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua lapsia. Piste.

Love u, jos pikku bebe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tyhmä ajattelee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tyhmä ajattelee noin.

Voi olla mä en koskaa ajatellu asiaa noi mä jäin miettiin et kuinka helposti nainen tulee raskaaksi jo ekasta kerrasta oli ns varmatpäivät tai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mä en koskaa ajatellu asiaa noi mä jäin miettiin et kuinka helposti nainen tulee raskaaksi jo ekasta kerrasta oli ns varmatpäivät tai ei

Lasta yrittävillä taitaa keskimääräisesti kestää 3-8kk että raskautuu kun laukeilee sisälle erityisesti riskipäivinä olettaen että molemmat ovat parhaassa hedelmällisyysiässä. Noh, sitten kun niitä heikentäviä tekijöitä miettii niin miehillä nuori ikä heikentää huonon spermanlaadun vuoksi, naisilla jos ikää on yli 35v niin se lisääntymiskyky heikkenee enenemässä määrin kohti vaihdevuosia, sitten ne varmat päivät ja muut jutut kuten onko heikentäviä lääkityksiä, onko keskeytetty yhdyntä yms… joskus voi silti kerrasta tapahtua

• Anonyymi

Kumilla niin kauan kun seksitestit tehty

• Anonyymi

Viimisimmästä on jo kai noi nelisen vuotta sen jälkeen en omien tietojeni mukaan ole kun yhden kanssa ainakaan hereillä ollessani ja mitä häneltä varmistin ni ainakaan hänellä ei oman väittämänsä mukaan ollu sukupuolitautia luulen toki tietäväni miksi tiesi sanoa mu ainakaan ei mulle tullu jälkivaateet ja ny mahdollinen nappula on jo noi parivuotias ni se joka sen omakseen tunnusti joutuu maksamaan siihi vähintään kunnes lapsi kahdeksantoista täyttää isän saa papereihin muutettua mu maksuvelvote ei siirry siitä huolimatta siittäkin on olemassa jo ennakkotapaus

• Anonyymi

Mielummi ilman kunhan ei oo tauteja

• Anonyymi

Sit tulee vauvoja jos ehkäsy ei ole kunnossa

• Anonyymi

Ollaan pantu aina ilman. Taudit tarttuu kaikkiiiiiiiiin

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi

😂😂😂😂

Kerran kumin kans vain:)😂😂

• Anonyymi

Tarviiko kummin tulla mukaan?

• Anonyymi

Ilman, koska haluan rakastella häntä enkä kondomia

• Anonyymi

Joo kumilla. Jos sä käytät lyijykynää ja teet esim kirjoitusvirheen tai haluat muuttaa kirjoitusta. Totuus on että ilman kumia sä et saa sitä tekstiä pois. Joten kyllä olen kumin kannalla ehdottomasti. Ollut paljon käytössää

• Anonyymi

Kumi oli aina koulussa mukana ja jos ei niin sai lainata kaverilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumi oli aina koulussa mukana ja jos ei niin sai lainata kaverilta

Jos esim lyijytäytekynän päässä ei ollut kumia niin ei haitannut. Mutta kyllä se kumi kannattaa olla käytössä jossain muotoa.

• Anonyymi

Ei voi käyttää normikumia kun allerginen kumille. Ne mitä voisi käyttää on useita kertoja kalliimpia. Ärtyy ja kuivuu siitä allergiaa aiheuttavasta. Ekan kerran kun käytettiin meni rikki kun ärtyi liikaa ja sen jälkeen ei ole käytetty vaan olen tarkkaan valinnut seksikumppanit.

• Anonyymi

Ilmanntietenkin eikö tuo ny ole tyhmä jo kysymyksenäkin miehen vaan tulee kunnioittaa naisen toivetta jos tämä ei ilman kumia halua antaa ni on miehen se hyväksyttävä ja näi ollen tyytyä kätöseensä jos kumia käyttämään suostu onko sekään sen vaikeampaa

• Anonyymi

Jos luottamuksellinen ja rakkaudellinen suhde, ilman kumia, jos naisella ehkäisy kunnossa ja se on hänelle okei.

• Anonyymi

Naisen ehkäisy ei suojaa seksitaudeilta

• Anonyymi

Vanteet menee söpöksi,sulla on mikromuovia aivoissa ,korona rokote antaa siivet

• Anonyymi

Siis mistä kumista tässä ketjun aloituksessa oli kyse kun muut puhuu seksistä.

• Anonyymi

M mies saa tulla paljaalla!🤗

• Anonyymi

Penisrengasta se joutuu silti käyttään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penisrengasta se joutuu silti käyttään

Se onkin ihanaa🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin ihanaa🤗

Koska se e rektio ei muuten pysy, korvienvälissä nääs ongelmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se e rektio ei muuten pysy, korvienvälissä nääs ongelmaa

Pysyy, ja on ihanaa!🤗

• Anonyymi

Ihana❤️

• Anonyymi

M nainen on ihana😘😘

• Anonyymi

Kumi on musta hyvä,koska se pitää esim maton paikallaan. Joten kumi ehdottomasti. On ärsyttävää jos matto liikkuu miten lystää eikä pysy paikoillaan. Ja kyllä pyörässä pitää olla olla kumi ettei pelkillä vanteilla ala pyöräilee.

• Juu, mun kaveri sai lapsena piiskaa, kun pyöräili pelkillä vanteilla. Kun kunit oli puhki, niin aatteli ottaa kokonaan pois. Meni sitten vanteetkin pilalle. Se oli ihan laillista siihen aikaan vielä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu, mun kaveri sai lapsena piiskaa, kun pyöräili pelkillä vanteilla. Kun kunit oli puhki, niin aatteli ottaa kokonaan pois. Meni sitten vanteetkin pilalle. Se oli ihan laillista siihen aikaan vielä.

Mullahan menis hermo jos mun eteisen matossa ei olis kumipohjaa. Imuroiminen olis ihan mahotonta ilman sitä kumipohjaa. Se kumi pitää sen maton paikoillaan. Vaikka ei siitä pyörän kumista sitten ole hyötyä kun se on puhki. Ei osaa ja jaksa paikata.

• Anonyymi

Kumin kanssa kestää pidempään. Jos tyttö haluaa lusikallisen spegua, spruittaa loppuhuipennus pyllyyn.

• Anonyymi

Testaa sama ensin kundien kesken mies

• Anonyymi

Gubben moninikki-aamumonologi.

• Anonyymi

Hassua on miettiä tällaista. Mutta olen ollut vain pitkissä suhteissa ja kumin käytöstä on aikaa. Siksi ilman on huomattavasti tutumpaa, kun on ollut "aina" kierukka itsellä (nykyään sekin muuhun tarkoitukseen kuin ehkäisyyn). Varmaan uuden kanssa pitäisi silti olla kumi, tautien ehkäisyyn. No eipä ole ajankohtaista.

• Anonyymi

Kumpi on parempaa? Ruoka ilman mitään mausteita vai mausteilla?

• Anonyymi

Mikään muu ei tunnu niin kuumalta ja ihanalta kuin saada nuoren tyypin isot lastit syvälle sisälle eli parasta tietenkin ilman kumia.

• Anonyymi

Nii-in, minä taas nautin kun vanhempi mies tulee sisään kunnolla!

• Anonyymi

Ilman tietysti. Kumi on kuin muuri välissä ja vie tunnon pois.

• Anonyymi

Kumi on vaan järkevä ja turvallinen. Sitten kun on tutustunut kunnolla ja toinen on luotettava, niin ilmankin onnistuu kyllä. Joillakin kumi vie liikaa tuntoa pois, mutta onneksi itse en kärsi siitä liikaa, vaikka kumin kanssa kestää sitten usein yli puoli tuntia. Se voi olla plussa tai miinus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe