Siis haetko sixpakki joka päivä ja Puolustatko itseä että olihan Paavalikin yksi heistä , että voisi olla heille rakas ja jos mitenkään pelasta edes yksi heistä.
Mutta elikö hän ja Jeesus Synneissä niitten mukana ja elikö ne sikailu elämä ja porsastelikö he mukaan . muitten haureudessa ja juomareitten kanssa kännissä? Ollakseen ja samaistua?
Rakkaat Ystävät ja muut rakkaat kaverit . Oletko yksi maailmassa vai yxi maailmasta??
23
148
Vastaukset
1. Kor. 10:7
Älkää myöskään ruvetko epäjumalanpalvelijoiksi kuten muutamat heistä, niinkuin kirjoitettu on: "Kansa istui syömään ja juomaan, ja he nousivat iloa pitämään".
1. Kor. 10:8
Älkäämmekä harjoittako haureutta, niinkuin muutamat heistä haureutta harjoittivat, ja heitä kaatui yhtenä päivänä kaksikymmentä kolme tuhatta.
1. Kor. 10:9
Älkäämme myöskään kiusatko Herraa, niinkuin muutamat heistä kiusasivat ja saivat käärmeiltä surmansa.
1. Kor. 10:10
Älkääkä napisko, niinkuin muutamat heistä napisivat ja saivat surmansa tuhoojalta.
2. Kor. 6:17
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani- Anonyymi
"haetko sixpakki joka päivä "
Väität siis että helluntailaiset ovat juoppoja ja humalassa joka päivä!
Kiitos vaan Savis Sixpakki! Taidat itse olla juoppo, sillä et vaikuta aivan selväpäiseltä!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Älä Rage kun kirpaisee Jumalan ilmoitus sinulle..
Minuahan vain naurattaa nuo sinun juttusi ja kun haukut uskonveljiäsi juopoiksi, niin se ei ole kovin ystävällistä sinulta. Itse en helluntailainen ole, mutta tuttuja on, ja kaikki raivoraittiita. 😇 (<- minä)
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Älä Rage kun kirpaisee Jumalan ilmoitus sinulle..
se on teitin kaistapäis- uskovaisten luulo, että porukan pitäisi käydä- saviksen ajatuksen mietteissä kaitaa polkua ----rinnakkain--
Eli saviksen Ahaa! jutut käsittelee hyvin kapeaa aluetta ja hänen hekumansa on siinä.
Mutta, luulee, että kaikki on hänen kaltaisensa ja siten jutut ovat kuin sapatti- papatti ja vesipesee- jutut.
ts. kaitainen tie - olisi ikäänkuin rivi- kävelyä, ei peräkkäin- kävelyä- --jonossa--
Minua ei pätkääkään kiinnosta- rivikävely, koska se ei ole itselleni ajankohtainen, ---mutta-- joku saviksen tapainen ottaa aamupuurokattilansa ja alkaa omaa puuroa syöttämään porukalle-..... pitää nenästä ihmisiä ja tunkee lusikkaa suuhun.
Ei kiitos. Katsohan Savis, että itse seisot, älä kiinnitä toisiin huomiota, että heidän PITÄÄ seistä- kikäänkuin sinä, ongelmissasi seisot.
Saviksen kohdalla voi sanoa, että siitä puhe, mistä puute....
Niinpä- en kaipaa Saviksen vitamiinipillereistä, itse en kulje Saviksen puutostiloissa.
Juon mehulla laimennettua viiniä. Minun uskonto ei kiellä alkoholia.
🍷🍷🍷🍷🍷- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sananl. 31:6
Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
EI MUILLE..Ja sitten kun annetaan
"väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille."
niin sinä Savis rupeet täällä räyhäämään meille
kun me tehdään niinkuin sinä itse tuolla raamatunlauseella kehoitat meitä tekemään.
😭 Oot Savis ilkee!
- Anonyymi
sinun pitää kysyä sitä aku ankalta
Akuankka juo Sihiä.
https://pbs.twimg.com/media/DbAHyu3WAAIkn7W.jpg:large
Sitä saa Keskiseltä
https://www.threads.com/@aaltojukka/post/C8mr8zhuaeV/media- Anonyymi
aikooko ketjun aloittaja tuomita vielä raamatun Nooaankin . . . , helluntailainenhan ei Jumalalta kysele , kun alkaa se toisten ihmisten arvostelu ja tuomitseminen .
"Nooa oli ENSIMMÄINEN , joka istutti VIINITARHAN . Mutta kun hän joi viiniä , niin
hän juopui" 1 Moos: 9
helluntailainen ei mistään muusta puhu niin paljon , kuin VIINASTA , eikä helluntailainen tunne edes raamatun historiaa !- Anonyymi
Johtuu että Helluntailainen on vielä lihallinen !! Mutta Hengellinen puhuu Pyhästä Raamatusta >>
Ef. 5:18
Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu että Helluntailainen on vielä lihallinen !! Mutta Hengellinen puhuu Pyhästä Raamatusta >>
Ef. 5:18
Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,saitteko hekuman, kun pääsitte taas- tapanne mukaan helluntalais- mittareita katselemaan.
helluntalainen sitä ja tätä. Eiköhän teillä ole peiliin katsomisen paikka?
Mitä se Raamattu sanoo---- Älä seiso itse hyvän ja pahantiedonpuulla...
Katsos helluntalainen sitä ja tätä, on teillä käärmeen sylkyä suussanne.
Olette käärmeen asialla itse...... Helluntalinen sitä ja tätä- sekä hyvän ja pahantiedonpuu on Jumalan aluetta---- hokaatteko ongelmaanne.`````===?????
TEillä EI OLE nokankoputtamista minkään kirkkokunnan asioihin, koska ELÄMÄNkirja on se taivaan asia, missä teitinkin nimi ----pitäisi olla---- eli tunteeko Jumala SINUT..
Siitähän on kyse.... pitää vain omista eväistä huolen, eikä mussuta -------aina-----
Sinun helluntai- sitä ja tätä, ei ole Pyhän Hengen tuottamaa sanomaa- Hengen, mikä itse rakentaa ELÄMÄN-kirjan kautta seurakuntansa, missä kerran Jumala tuntee meidät....
Siis ongelma olet uskossasi itsellesi ------sinä--- itse.....
Vingutko- helluntai- sitä ja tätä,,, kertoilee luterilais- kirkon- nimikirjassa oleva vaari.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saitteko hekuman, kun pääsitte taas- tapanne mukaan helluntalais- mittareita katselemaan.
helluntalainen sitä ja tätä. Eiköhän teillä ole peiliin katsomisen paikka?
Mitä se Raamattu sanoo---- Älä seiso itse hyvän ja pahantiedonpuulla...
Katsos helluntalainen sitä ja tätä, on teillä käärmeen sylkyä suussanne.
Olette käärmeen asialla itse...... Helluntalinen sitä ja tätä- sekä hyvän ja pahantiedonpuu on Jumalan aluetta---- hokaatteko ongelmaanne.`````===?????
TEillä EI OLE nokankoputtamista minkään kirkkokunnan asioihin, koska ELÄMÄNkirja on se taivaan asia, missä teitinkin nimi ----pitäisi olla---- eli tunteeko Jumala SINUT..
Siitähän on kyse.... pitää vain omista eväistä huolen, eikä mussuta -------aina-----
Sinun helluntai- sitä ja tätä, ei ole Pyhän Hengen tuottamaa sanomaa- Hengen, mikä itse rakentaa ELÄMÄN-kirjan kautta seurakuntansa, missä kerran Jumala tuntee meidät....
Siis ongelma olet uskossasi itsellesi ------sinä--- itse.....
Vingutko- helluntai- sitä ja tätä,,, kertoilee luterilais- kirkon- nimikirjassa oleva vaari....pistän linkin-
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta_s80342/
katselee noita, vaikka ajankuluksi, ja jättää mussu- mussu- helluntaisitä ja tätä puhumatta.
Itselleni Mika Tuovista lukuunottamatta muut- ovat tuttuja jo vuosien- kymmenten takaa
>>Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.>>
Tarkoittaa minua.- AnonyymiUUSI
Näissä Saviksen kirjoituksissa on lähes aina tämä sama ulkokultaisen omavanhurskaan sävy ja tyyli, eli tämä ihan sama, kuin tässä Jeesuksen itsensä kertomassa esimerkissä:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Eli heti alussa tuo:
Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
Itseensä luottava ja siis luullen, siis huom luullen olevansa ylen vanhurskas, ja siten ylenkatse muita kohtaan !
Omavanhurskautta ja sokeutta omille synneilleen, ihan kuten aikoinaan nuo fariseukset ja kirjanoppineetkin.
Muiden syntejä Savis seuloo hyttysverkolla, mutta Itsellä Saviksella menee läpi kamelin kokoinen.
24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
Savis siis itse syyllistyy kaiken aikaa ja jppa lähes päivittäin synteihin, joihin hän itse on umpisokea, eli omiin harha kuvitelmiin perustuviin ja valheisiin perustuviin syytöksiin ja herjaamisiin, eikä parannusta ole tullut vuosikymmenienkään aikana.
Mutta muiden syntejä hän kuitenkin on innolla syynäämässä ja muita syyttämässä, sellaisiakin siis, joita heillä ei edes ole.
Voi voi voi sentään, eikö Savis tälle sinun touhullesi koskaan tule loppua !
No, eiväthän ne fariseuksetkaan parannusta tehneet, vaan hyökkäsivät Jeesuksen päälle, joka kertoi vain totuuden heistä. - AnonyymiUUSI
raivoraittius ja psykopatia ovat toistensa kaltaisia
- AnonyymiUUSI
varoa pitää
- AnonyymiUUSI
Matt. 11:19
Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.
Luuk. 7:34
Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:35 Ja viisaus on vanhurskautettu kaikilta hänen lapsiltansa.
Joh. 2:10
Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti. - AnonyymiUUSI
Kymmenyksiä ei saanut maksaa rahana, vaan raha piti käyttää itse.
5. Moos. 14:26
ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.- AnonyymiUUSI
Luet kuin piru Raamattua, pätkien ja vääristellen sitä !
Se Raamatunkohta menee oikeasti kokonaisuudessaan näin:
22 Kaikesta kylvösi sadosta, joka kasvaa pellollasi, anna joka vuosi kymmenykset,
23 ja syö ne Herran, sinun Jumalasi, edessä, siinä paikassa, jonka hän valitsee nimensä asuinsijaksi: kymmenykset jyvistäsi, viinistäsi ja öljystäsi, niin myös raavaittesi ja lampaittesi esikoiset, että oppisit pelkäämään Herraa, sinun Jumalaasi, kaikkena elinaikanasi.
24 Mutta jos tie on sinulle liian pitkä, niin ettet voi kantaa kannettavaasi, koska se paikka, jonka Herra, sinun Jumalasi, on valinnut asettaakseen siihen nimensä, on sinulle liian kaukana, -sillä Herra, sinun Jumalasi on sinua siunaava-
25 niin muuta se rahaksi, pane raha kääröön, ota käteesi ja mene siihen paikkaan, jonka Herra, sinun Jumalasi, valitsee,
26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.
27 Äläkä jätä osattomaksi leeviläistä, joka asuu sinun porttiesi sisäpuolella, sillä hänellä ei ole osuutta eikä perintöosaa sinun rinnallasi.
28 Joka kolmas vuosi tuo kaikki kymmenykset sinä vuonna saamastasi sadosta ja pane ne talteen porttiesi sisäpuolelle.
29 Ja sitten tulkoon leeviläinen, jolla ei ole osuutta eikä perintöosaa sinun rinnallasi, niin myös muukalainen, orpo ja leski, jotka asuvat sinun porttiesi sisäpuolella, ja he syökööt ja tulkoot ravituiksi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikissa kättesi töissä, joita teet."
- AnonyymiUUSI
Viina on viisasten juoma, mutta tyhmille turmioksi.
- AnonyymiUUSI
Juomarit eivät peri Jumalan Valtakunta. Siis eivät pääse koskaan Taivaaseen .
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2521972- 961869
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701090Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13999Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38948- 47938
- 46912
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885